Akiko Yokota: Suomalaisnaiset näyttävät RUPSAHTAVAN nopeammin kuin japanilaiset
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2016040621373733_ka.shtml
Aika kovaa tylytystä suomalaisille itsensä joka kesä tummiksi paahtaneille ryppyisille rusinoille: kun vedätte terassilla sitä siideriä tai lojutte rannalla, aurinko samalla tuhoaa ulkonäköänne peruuttamattomasti.
Karu fakta on vain se, että jos mies pitää pitkään nuorekkaana säilyvästä naisesta, hänen on otettava japanilainen nainen. Toki mieskin rypistyy auringossa eli sama toisin päin.
Kommentit (28)
"- Olen itse kokenut, että saunominen kuivattaa ihoani. Ymmärrän, että Suomen kylmässä talvessa saunalla on paikkansa."
HÖLMÖ. Japsi luulee että saunotaan koska on kylmä
Miehet ei muuten rypisty helposti koska heidän ihonsa paksumpi. Tottahan tuo että aurinko rypistää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei muuten rypisty helposti koska heidän ihonsa paksumpi. Tottahan tuo että aurinko rypistää naisia.
Kyllä nelikymppinen suomalaismies näyttää valitettavasti velton ihonsa puolesta ihan ikäiseltään. Vartaloltaan hän näyttää nelikymppiseltä jo reilu parikymppisenä.
Huuhaata oli koko juttu.. tai no aurinko tietenkin on oma lukunsa, mutta muuten pelkkää mutua.
En ymmärrä tätä nuoruuden ihannointia. Mitä väliä joillakin ryppyillä on? Onko elämän tarkoitus pysyä siloposkisina hautaan asti vai?!
Enpä tiedä. Kun näkee japanilaisen turistiryhmän , niin ei siellä koskaan ole yhtään kaunista ihmistä, eivät edes nuoret.
Käytiin kerran erään eurooppalaisen kaupungin merkkivaateoutleteissä.
Hinnat olivat silti järkyttäviä , käsilaukku 70% alennuksessa: 3000€ jne.
Kierreltiin sitten vaan. Siellä oli ryhmä japanilaisia niissä järkyttävissä kalastajanhatuissaan ja muutenkin tapansa mukaan rumissa vaatteissaan ja ostivat innokkaasti!
Enpä tiedä missä he niitä vaatteita sitten pitävät, eivät matkalla ainakaan, mikä on tietysti ihan järkevääkin.
Aasialaiset ovat niin siroja ja heidän ihonsa näyttää suomalaisen silmiin sellaiselta kauniin ruskettuneen vaalealta. Me suomalaiset taas tuppaamme olemaan aika isoluisia ja iho on ihan vitivalkoinen ja kalpea. Ei siinä paljoa ole kilpailemista aasialaisten kanssa :)
Se on kyllä jänskää, miten aasialaiset säilyy nuoren näköisinä. Iho ja paksut hiukset sen tekevät.
Mutta jos käydään ilkeilemään ja parjaamaan suomalaisia rupsahtamisesta, niin kyllä mulle väistämättä tulee mieleen tietyt tilastotiedot aasialaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nelikymppinen suomalaismies näyttää valitettavasti velton ihonsa puolesta ihan ikäiseltään. Vartaloltaan hän näyttää nelikymppiseltä jo reilu parikymppisenä.
Voisitteko te elämäänne kyllästyneet vanhat ukot ja akat mennä pois täältä pilaamasta koko vauvapalstaa? Joka helvetin ketju täyttyy nais- ja miesvihamielisistä viesteistä ja jatkuvasta toisen ulkonäön haukkumisesta. Ei vaan helvetti enää jaksa. Eikö tämä "suomalaiset miehet ja naiset ovat rumia ja läskejä" keskustelu ole jo käyty niin monta kertaa, että sitä on enää turha toistaa? Menkää sinne ulkomaille ja etsikää se kaunis/komea puoliso, vittuako täällä Suomessa vingutte muiden suomalaisten ulkonäöstä.
Aasiassa tosiaan ihanne on mahdollisimman vaalea iho, ja mainoksissa on paljon vaalentavia ihovoiteita. En tiedä niiden terveellisyydestä tai luonnollisuudesta...
Se vaaleuden ihannointi ja tummuuden kauhistelu esim. Kiinassa saa jo rasistisia piirteitä.
Ei ihmekään että rupsahtavat. Sokeria, hiilaria, siideriä, röökiä..
Pitää syödä terveellisesti, kuten monet japanilaiset. Ruokavaliolla on iso merkitys ulkonäölle. Äitini on 57-vuotias ja näyttää todella hyvältä. Sen ruokavalio muodostuukin kasviksista, riistasta, oliiviöljystä, kalasta, marjoista, pähkinöistä, sienistä, vihreästä ja valkoisesta teestä. Se ei syö lainkaan viljaa eikä sokeria.
Samaa noudatan minä. Ikää 33-vuotta ja iho on todella hyvä.
Minun ja äidin ainoa ihosynti on aurimgossa oleskelu, siltin äidin iho on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se suurin syy on geenit.
Ei ole, vaan elämäntavat.
Auringon vanhentava vaikutus on ihan totta.
Japanissa pidetään vaaleaa ihoa kauniina, ja siksi varsinkin naiset suojautuvat auringolta. Sillä on varmasti vaikutusta ihon ikääntymiseen.
No onhan se totta että yleisesti emme ihoa suojaaa auringolta, mikä sitten vanhentaa ihoa.
KAIKKI rupsahtavat nopeammin kuin japanilaiset :D
eivät käytä maitotuotteita, japaniliaset siis.
Minä muistelisin, että ihon kellertävä väri aasialaisilla johtuu pakusmmasta ihosta ja ihon jaalapuolisen rasvakerroksen toisenlaisesta rakenteesta mikä myös vaikuttaa ryppyihin. Säilyy sileänä kauan mutta sitten saattaa rypistyä ihan täyteen ryppyjä. Koulussa biologianopettja puhui.
Voi olla japanilaisen iho pysyy sileämpänä ja siitähän tässä jutussa oli kyse.
Mutta siltikin he ovat tylsän ja mitäänsanomattoman näköisiä.
Pieniä ja siroja, kyllä, vähän niin kuin eivät olisi koskaan kunnolla tulleet aikuisiksi naisiksi tai miehekkäiksi miehiksi.
Makunsa kullakin, enkä sen kummemmin halua mollata mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että suomalaisissa niin miehissä kuin naisissakin on todella paljon enemmän kauniita ja komeita ihmisiä.
Pysyväthän japanilaiset miehetkin hoikkina ja nuorekkaina suomalaisiin parikymppisinä kaljuuntuviin möhömahoihin verrattuina.