Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken silmälasikehysmuoti on mielestäni aivan kamalaa

Vierailija
08.04.2016 |

Saa oikein etsimällä etsiä, mikäli haluaa ostaa jotain ajattomampaa, eli ei niin raskasta eikä niin kovin kulmikasta, ja suhteellisen neutraalin väristäkin, eli ei mitään shokkivärejä tai turhan villejä ratkaisuja. Joskus oli ajanjakso jolloin löysi hyviä senkun vain kokeili. Vaikeinta oli päättää mitkä kaikista hyvistä valkkaisi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä.

Ehkä typerintä mitä olen vähään aikaan kuullut. Kehykset pitää aina sovitella kunnolla, joten tilaanpa tosiaan noin kolmetkymmenet kehykset kotiin kokeiltaviksi. Ja sitä paitsi sama muoti siellä nettikehyskaupoissakin vallitsee. Olen  ravannut kaikki mahdolliset liikkeet läpi, eikä poikkeuksia juurikaan näy. Tosin joissain paikoissa on vielä jopa tavallistakin omituisemmat valikoimat, meinaan jos tarjolla on lähinnä jotain neonia ja kehyksen kokokin sitä luokka, että hymyily on mahdotonta koska posket hitsaa kiinni. Miksi hitossa haluaisin näyttää Hefner-Herppeenluoman ja sirkuspellen rakkauslapselta!?

Taidat olla näitä provoja, joille mikään rataisu ei käy.

Viimeiset kolmet silmälasini olen ostanut netistä. Se onnistuu erittäin hyvin, kun tietää, mitä on hakemassa. Kaupat antavat lasien mitoista tarkat tiedot, ja valikoimat ovat laajemmat kuin yhdessäkään kivijalkaliikkeessä. Yhdet noista laseista maksoivat posteineen alle 20 euroa, ja ne näyttivät tosi hyviltä.

Osta mun puolesta vaikka pilailupuodista, ja kai nyt kuka tahansa tajuaa ettei kahdellakympillä missään nimessä saa laadukasta, kestävää ja hyvää, mitä ainakin minä valikoin silloin kun ylipäätään mitään ostan. Joten pidä neuvosi itselläsi, ne ei toimi kaikille. Mulla ei ole kyseessä imagolasit, joiksi epäilemättä käykin vaikka vapputorilta ostetut... vaan mä tarvitsen niitä oikeasti joka ikinen päivä, ja niiden tulee istua millilleen jotta näöntarkkuus on kohdillaan. Siihen ei tosiaan käy jotkut mitkä lie halpikset vähän sinne päin.

Puhut todella ggressiivisesti aiheesta, josta et tunnu kauheasti mitään tietävän. Itsekin käytän laseja koko ajan, ilman niitä en näe käytännössä mitään. Mutta hyvin sinut on aivopesty uskomaan, että kivijalkaoptikolta ostetut lasit ovat jotenkin paremmat kuin nettikaupasta, vaikka kaikki ne tulevat samoilta kiinalaisilta tehtailta.

Ne lnetistä ostetut asit voi muuten käydä taivuttamassa optikolla. Tämä maksaa noin kympin.

Vierailija
22/23 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri viime viikolla uudet lasit. Ajattomat, eivät tolkuttoman isot, sangat titaania, linssien ympärys muovia. Katselin optikolla huvittuneena näitä isoja trendikkäitä muovikehyksiä ja nauroin kehysmyyjälle, että mikään ei pysy ennallaan, vaan kaikki kiertää ympäri, ja näytin hänelle ajokorttini valokuvaa vuodelta 1992. Valokuvan ottamisen aikaan lasini olivat kolme kuukautta vanhat ja näyttävät täsmälleen samanlaisilta kuin monet optikon seinätelineessä tänä keväänä. Vuoden 1992 kehykset eivät sentään olleet niin isot kuin eräät 1970-luvun lasini, mutta isot kuitenkin. 90-luvun puolivälistä alkaen kehysmuoti alkoi pienentyä, ja pienimmillään se taisi olla joskus vuosien 2004-2005 paikkeilla. Yhdet lasini ostin helmikuussa 2006, jolloin oli jo aavistuksen isompia pokia, ja siitä on sitten lähdetty niitä taas suurentamaan. 70-luvun pokiin on nykytrendin kehyksillä vielä matkaa, mutta eiköhän ne isot "telkkarit" (telkkareiksi niitä lapsuudessani kutsuttiin) vielä ole tulossa, ennen kuin taas matka kohti pienempiä pokia alkaa. Tämä on ikuinen kiertokulku tämä silmälasikehyksien koko. Kun joku trendsetter keksii pyörän taas uudestaan, toiset seuraavat ja sitten ympäri mennään, yhteen tullaan. :D

Minun uudet moniteholasini olisivat maksaneet yli 1550 €, mutta sain linsseistä 60%:n alennuksen (tarjouskampanja), ja yhteishinnaksi tuli lopulta 830 €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä.

Ehkä typerintä mitä olen vähään aikaan kuullut. Kehykset pitää aina sovitella kunnolla, joten tilaanpa tosiaan noin kolmetkymmenet kehykset kotiin kokeiltaviksi. Ja sitä paitsi sama muoti siellä nettikehyskaupoissakin vallitsee. Olen  ravannut kaikki mahdolliset liikkeet läpi, eikä poikkeuksia juurikaan näy. Tosin joissain paikoissa on vielä jopa tavallistakin omituisemmat valikoimat, meinaan jos tarjolla on lähinnä jotain neonia ja kehyksen kokokin sitä luokka, että hymyily on mahdotonta koska posket hitsaa kiinni. Miksi hitossa haluaisin näyttää Hefner-Herppeenluoman ja sirkuspellen rakkauslapselta!?

Taidat olla näitä provoja, joille mikään rataisu ei käy.

Viimeiset kolmet silmälasini olen ostanut netistä. Se onnistuu erittäin hyvin, kun tietää, mitä on hakemassa. Kaupat antavat lasien mitoista tarkat tiedot, ja valikoimat ovat laajemmat kuin yhdessäkään kivijalkaliikkeessä. Yhdet noista laseista maksoivat posteineen alle 20 euroa, ja ne näyttivät tosi hyviltä.

Osta mun puolesta vaikka pilailupuodista, ja kai nyt kuka tahansa tajuaa ettei kahdellakympillä missään nimessä saa laadukasta, kestävää ja hyvää, mitä ainakin minä valikoin silloin kun ylipäätään mitään ostan. Joten pidä neuvosi itselläsi, ne ei toimi kaikille. Mulla ei ole kyseessä imagolasit, joiksi epäilemättä käykin vaikka vapputorilta ostetut... vaan mä tarvitsen niitä oikeasti joka ikinen päivä, ja niiden tulee istua millilleen jotta näöntarkkuus on kohdillaan. Siihen ei tosiaan käy jotkut mitkä lie halpikset vähän sinne päin.

Puhut todella ggressiivisesti aiheesta, josta et tunnu kauheasti mitään tietävän. Itsekin käytän laseja koko ajan, ilman niitä en näe käytännössä mitään. Mutta hyvin sinut on aivopesty uskomaan, että kivijalkaoptikolta ostetut lasit ovat jotenkin paremmat kuin nettikaupasta, vaikka kaikki ne tulevat samoilta kiinalaisilta tehtailta.

Ne lnetistä ostetut asit voi muuten käydä taivuttamassa optikolla. Tämä maksaa noin kympin.

Onko kiinalaisilla käytössään jonkinnäköinen kauko-ohjattava näöntarkastuskone, jolla he osaavat kunkin ihmisen silmien hajataitteisuuden tarkistaa ja korjata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan