Lähden vatsataudissa reissuun, kiitos idiootin työkaverini.
Hänen oli sit pakko tulla oksentelemaan ja paskantamaan töihin pari päivää sitten kun hänen mielestään sairaslomat on vain laiskoille. Olen yrittänyt vältellä häntä ja pestä käsiäni ym, mutta se pöpö tarttui sittenkin. Eräs toinenkin työkaveri sairastui minun lisäkseni. No istun nyt bussissa matkalla lentokentälle ja kävin tunti sitten oksentamassa. Kohta tulee ripulit. On se hienoa kun on noita tunnollisia työkavereita jotka saavat kruunun päähänsä tullessaan sairaana töihin. :(
Kommentit (37)
No annoit kai työkaverisi kuulla kunniansa ?
Ja nyt sinä teet saman kanssamatkustajille. Hienoa.
Ja nyt lähdet itse lentokoneeseen tartuttamaan?! Ei se sullakaan järki päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
No annoit kai työkaverisi kuulla kunniansa ?
No kyllä vaan.
Ap
Ja ap on toinen idiootti, joka tartuttaa nyt bussissa muut ja lentokentällä lisää. Vai yllättikö tauti vasta kesken bussimatkan? Muuten en ymmärrä, miksi et ole jäänyt kotiin potemaan. Matkan jättäisin tuossa tapauksessa väliin ja palaisin kotiin asap.
Vierailija kirjoitti:
Hänen oli sit pakko tulla oksentelemaan ja paskantamaan töihin pari päivää sitten kun hänen mielestään sairaslomat on vain laiskoille. Olen yrittänyt vältellä häntä ja pestä käsiäni ym, mutta se pöpö tarttui sittenkin. Eräs toinenkin työkaveri sairastui minun lisäkseni. No istun nyt bussissa matkalla lentokentälle ja kävin tunti sitten oksentamassa. Kohta tulee ripulit. On se hienoa kun on noita tunnollisia työkavereita jotka saavat kruunun päähänsä tullessaan sairaana töihin. :(
Ikävää työkaverilta, mutta oisko sun kannattanu jäädä kotiin eikä lähteä reissuun tartuttamaan itse muita?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä sitten pistät vahingon kiertämään.
Et ole yhtään parempi kuin ääliö työkaverisi.
Mikä helvetti siinä on että sairaana ei älytä pysyä kotona vaan lähdetään tartuttamaan muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt lähdet itse lentokoneeseen tartuttamaan?! Ei se sullakaan järki päätä pakota.
Pakko lähteä. Ei ole kyse nautinnollisesta lomailusta, vaan tyttäreni tarvitsee minua nyt enemmän kuin koskaan. Jos olisi ollut ihan mikä muu tahansa reissu, olisin jäänyt kotiin.
Ap
Turhaan sä ap työkaveriasi haukut, kun itse olet samanlainen. Tyttäresikin kiittää kun viet vatsataudin tuliaisiksi.
Lentokoneessa noi pöpöt vasta herkästi tarttuukin. Helvetin itsekäs k*sipää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko lähteä. Ei ole kyse nautinnollisesta lomailusta, vaan tyttäreni tarvitsee minua nyt enemmän kuin koskaan. Jos olisi ollut ihan mikä muu tahansa reissu, olisin jäänyt kotiin.
Ap
Tyttäresi kiittää sinua paskataudista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä, mikä tää pakkotilanne on, mutta varmasti järkevämpää ensin parannelle itsensä kuin tartuttaa tauti tyttäreen ja muihin ihmisiin. Ei susta sairaana hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä ap työkaveriasi haukut, kun itse olet samanlainen. Tyttäresikin kiittää kun viet vatsataudin tuliaisiksi.
Helppo siellä huudella ja haukkua, kun et tiedä tyttäreni tilanteen vakavuutta, enkä sitä lähde tässä avaamaankaan. Veikkaisin, että jos ei nyt jokainen niin ainakin 99% äideistä lähtisi myös minun tilanteessani missä kunnossa tahansa lapsensa luon. En pode tästä huonoa omaatuntoa vaan kiukkua sitä työkaveria kohtaan joka ehdoin tahdoin tuli sairaana töihin.
Ap
Pari kertaa olen lentokoneesta saanut oksutaudin ja todellakin vieno toive, älkää menkö niihin koneisiin vatsataudissa. Kiitos.
Oksenna portilla!
Olisi kiva tietää, ottavatko koneeseen tartuttamaan epidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo siellä huudella ja haukkua, kun et tiedä tyttäreni tilanteen vakavuutta, enkä sitä lähde tässä avaamaankaan. Veikkaisin, että jos ei nyt jokainen niin ainakin 99% äideistä lähtisi myös minun tilanteessani missä kunnossa tahansa lapsensa luon. En pode tästä huonoa omaatuntoa vaan kiukkua sitä työkaveria kohtaan joka ehdoin tahdoin tuli sairaana töihin.
Ap
Ääliö olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarvitseeko hän myös vatsatautia? Jos hänellä on nyt muutenkin vaikeaa elämässään, niin luuletko vatsataudin helpottavan hänen oloaan?
Mikään tilanne ei ole niin vakava ettei sitä voisi oksennustaudilla pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse toimit aivan samalla tavalla. Sinä vain altistat taudillesi kokonaisen lentokoneellisen ja ties kuinka paljon ihmisiä myös kentällä. Tyhmä, tyhmempi...
En oikein usko tämän viestin aitouteen, sillä sairastin vastikään itse vatsataudin ja olin niin heikossa kunnossa, etten voinut edes sängystä nousta. En edes ripuloinut, vaan oksensin vain kerran, mutta kuume, heikotus ja kivut olivat karmeat. Ei siinä olisi todellakaan mihinkään reissuun edes uneksinut lähtevänsä, koska en kyennyt edes liikkumaan kotona huoneesta toiseen.
Viimeisillä voimilla jaksaa kirjoittaa tänne. Istutko pöntöllä?