Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaamme 60t/vuosi. Eikös se ole ihan normaalisti?

Vierailija
07.04.2016 |

Ihmettelen vain miksi meitä pidetään "varakkaina". Olen aina ajatellut että tienaamme keskiverrosti. Mitä ajattelet tuloistamme?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto! Sovitaankos, että niin kauan kun te mammat ette ymmärrä, mikä on brutto ja mikä on netto, jätetään nämä keskustelut sikseen. Nyt tässä ketjussa ihmetellään täysin epärelevantteja asioita, kun aloittajapahvi heti alkuunsa antoi väärää tietoa. Eihän nettopalkkatiedolla kukaan tee mitään, brutto on ainoa mitä voi vertailla ja kommentoida.

Vierailija
42/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei voi heti aloituksessa kertoa, onko kyse nettopalkasta vai bruttopalkasta... Nettopalkkaa on vielä hankala vertailla, kun siihen vaikuttaa esim. asuinpaikka (kunnallisvero), asuntolainan määrä, kirkkoon kuuluminen / kuulumattomuus jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Mun ja miehen yhteiset bruttotulot on n. 75.000 ja ollaan pienituloisen ja keskituloisen rajalla. Jos nuo ovat bruttotulonne niin ette ole hyvätuloisia.

Vierailija
44/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä aika vähän

Vierailija
45/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole isot tulot. Isot tulot alkaa olla kun on sata tonnia päälle tuon. Brutto.

Vierailija
46/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteensä bruttotulot 140 000/vuosi, 3 lasta joista yksi opiskeleva 19v ja kaksi alakouluikäisille ja pärjätään mainiosti, toki tuosta veroja maksetaan mukavasti niitäkin. En nyt tiedä ollaanko hyvätuloisia vai ei ja kenen mukaan...

Vierailija
47/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 30 tonnia vuodessa ole yhden ihmisen palkaksi aika pieni. On alle kolme tonnia kuussa. Itse tienaan n. 50 tonnia ja en pidä itseäni edes kunnolla keskituloisena. Mieheni tienaa 40 tonnia ja musta enemmänkin pienituloinen.

Vierailija
48/48 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, lopettakaa jo! Tuo aloittaja vääristi koko keskustelun puhumalla nettotuloistaan. So long!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän