Kuinka kauan olette olleet yhdessä nykyisesi kanssa..?
Entä lämpenitkö hitaasti pikkuhiljaa ihastuen, sitten rakastuen vai oliko se selvää "kerta laakista"?
Kommentit (31)
27 vuotta. Nuorempana otettiin välillä parin kuukauden tauko, mutta senjälkeen yhdessä. En vaihtaisi.
48 vuotta ja roihusi alusta lähtien ja aika hyvin vieläkin.
11v, tosi nopeesti, heti tiesin että tässä tää nyt on!
13 vuotta yhdessä, 5 vuotta kesti lämmetä.
25 vuotta yhdessä.
Aluksi olimme 3 vuotta ihan vain tuttuja/kavereita. Mutta sitten tajusimme että tässähän on enemmän eli ihastusta pelissä ja sitten tuli rakkaus. Muutimme yhteen jo 2 viikon seurustelun jälkeen.
Yhä rakastamme ja olemme myös hyviä ystäviä eli todellakin viihdymme yhdessä.
Tasan 3 kk päästä tulee 19v. Minä olin valmis ennenkuin olin edes nähnyt, mies lämpeni hitaammin.
Ei ole miestä riesana. Eksän kanssa olisimme olleet nyt jotain 5 kk. En ole koskaan tajunnut miten porukka jaksaa pysyä suhteissa, tai siis siinä yhdessä. Tai no, eksän kanssa olin harvinaisen vakavissani lyhyestä suhteesta huolimatta, koska kaikki perustui valheelle (hänen puoleltaan.)
Mutta eksän ansiosta opin vihdoin ja viimein, ettei sellaista ihq rakkautta ole olemassakaan. Ja nyt yritän vain ymmärtää suhteiden pointtia. Mikä se pointti on¿
Ehkä olen kokenut liikaa. Yhtäkään kokemusta en vaihtaisi kylläkään pois. Tällä hetkellä voik hyvin!
Terveisin nimimerkki Liittyi Aiheeseen Mutta Väliäkös Tuolla.
4 vuotta yhteisoloa, alusta asti oli peli aika selvä. Nyt pienen pojan vanhempia ja rakkaus syvenee koko ajan.
9 vuotta yhdessä, heti ensi tapaamisesta lähtien ❤ naimisissa kohta 6v ja 3 lasta siunaantunut ❤