On myönnettävä, etten ole miesten mieleinen nainen
Hoikka, liikunnallinen, sanotaan kauniiksi ja miellyttäväksi, hyvä keskustelukumppani ja ihana ihminen. Mutta miehet eivät kiinnostu minusta muuten. Kaksi viimeisintä tapailua ei edes puhunut seksistä kanssani. En ilmeisesti ole naisellinen, kelpaan kuuntelijaksi ja seuralaiseksi tylsyyden torjuntaan.
Kommentit (24)
Minä löysin elämäni rakkauden niin, lähdin etsimään ja treffaileen miehiä avoimin mielin ja sydämmin, aitona ittenäni. Monet treffit jäi yhteen kertaan, mutta sitten eteen astu mies joka vei jalat alta ja sen tiesi heti, että nyt se on menoa. Hyppäsin suhteeseen kolmen lapsen yh:na koko sydämmestäni pelkäämättä mahdollisia kolhuja ja niin teki mieskin ja se kannatti :)
Minun neuvoni on, että hyväksy itsesi ja menneisyytesi, rakasta itseäsi ja kehoasi ja katsele avoimin mielin maailmaa ja niitä miehiä. Ole oma aito itsesi, mene tunteella mukaan ja nauti elämästä ja niistä miehistä kans :) ja se riittää, että kelpaa sille yhelle miehelle, ei kaikkia tarttekkaan miellyttää :)
Pitäisikö pukeutumisella tai jollain vihjaista siihen suuntaan?
tarkoittaako urheilullinen,muodotonta kuivankesänoravaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun deitti sanoi mua kauniiksi, mutta ei sit vaan kiinnostunut musta. en todellakaan ole miesten suosikki, vaikka tänäänkin moni kollega ihan sattumalta sanoi kauniiksi ja naiselliseksi jne.. niin en ole suosikki, koska ajattelen, että olen niin omapäinen ja ajattelevainen. haluaisinkin löytää vertaistani seuraa, joka ei säikähdä sanavalmista naista. Tsemppiä ap, vielä jonain päivänä löydät prinssisi, joka sinua arvostaa sellaisena kuin olet!!
Sanavalmista? Tästä tulee mielikuva että ne sanat on piikittelyä ja piruilua. Nokittelua, kilpailua. Eli rakentavan ja tukevan suhteen vastakohta.
Eikä sitä että omaa mielipiteitä ja pystyy keskustelemaan aiheista.
vastaanpa kommenttiin: No minulle sanavalmius ei kyllä tarkoita piikittelyä tai piruilua, se tarkoittaa perusteltuja mielipiteitä ja mun kohdalla akateemista analyyttisyyttä. Pystyn keskustelemaan asioista monesta eri näkökulmasta ja kunnioittamaan muiden ajatuksia... sarkasmia kyllä rakastan ja hassuttelua, mutta en toisten kustannuksella. ja olen kyllä aika herkkä ja toiset huomioiva tyyppi, tiedän olevani oman tieni kulkija eräällä tapaa, että nyt av-analyysi ei osunut mun kohdalla oikeeseen. jatkan prinssini odottelua... jospa se vertainen joskus sieltä vastaan tulee.
Mustakaan ei miehet kiinnostu. Olen aina ajatellut sen johtuvan ulkonäöstäni. En ole kaunis pikemminkin päinvastoin. Kaveripohjalta kyllä miehiä tapaa, mutta kaikki he haluavat seurustella kauniiden tai edes nättien naisten kanssa. Vähän surettaa, mutta en viitsi masentua. Onneksi on ystäviä. Olen jo 44 joten tuskin enää tulen miehille kelpaamaan.