Vierailija

Kertokaa tarinoita miten tieto työpaikalla on otettu vastaan, kun on selvinnyt, ettet olekaan hetero.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tarinoita miten tieto työpaikalla on otettu vastaan, kun on selvinnyt, ettet olekaan hetero.

Kerro sinä miten skitsofreniasi havaittiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä miten skitsofreniasi havaittiin.

Rohkaisisiko tarinani sinua tulemaan ulos kaapista? Vai myöntämään sairautesi?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eipä ole kommentoitu mitenkään... ainoa mihin on kommentoitu on se et vaimoni on mua yli 10v nuorempi...

Vierailija

Mun tilanne on se, että olen töissä kovin vanhoilliset arvot omaavassa työpaikassa. Työpaikan miehet ovat kuitenkin kovin kiinnostuneita ja kertomalla seksuaalisesta suuntautumisestani saisin heidät varmasti hätisteltyä pois. Ongelma vain on, että yllätys yllätys -pelottaa seuraamukset.

-Ap

lesbo

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä enkä ole ikinä ollut töissä, joten en voi vastata tuohon kysymykseen, mutta täytyy sanoa, että ne sun miespuoliset työkaverit ei kyllä välttämättä jättäisi sua rauhaan jos tulisit kaapista. :/

Monet etenkin homo-/lesbofoobiset miehet pitävät lesboutta vaan haasteena tai eivät muuten vaan ota sitä tosissaan, koska heidän mielestään nainen ei voisi ikinä olla täysin tyytyväinen ilman miestä. Ja jos siellä ollaan muutenkin tosi vanhoillisia niin ei varmaan suhtauduttaisi kovin positiivisesti tuohon paljastukseen, eli siitä voisi hyvinkin olla enemmän haittaa kuin hyötyä.

Onko sulla jotain muita syitä, miksi haluaisit työkavereiden tietävän?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.