Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan totta...nyt alkaa epätoivo vallata mut...RIPSARI-asiaa.

Vierailija
20.02.2006 |

Luin tuosta aikaisemmasta meikki-ketjusta suosituksia joistakin ripsiväreistä...Kanebo ja Lancome siellä ainakin oli mainittu. MUTTA ystävät hyvät millä ripsarilla saan oikeasti näistä lyhyistä, värittömistä, mitäänsanomattomista ripsistäni näkyvät ja näyttävät???

Hutiostoksiin ei olisi nyt vara, mutta jos hyvän ripsivärin jos löydän voin toki siitä maksaa hieman extraa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni erinomainen, vaikka täällä muutama onkin muuta mieltä. Pysyy, ei varise ja peseytyy kyllä lämpimällä vedellä pois. Ei tartte siis liian kuumaa vettä. Nyt on tullut tuostakin sellainen pidentävä ja tuuheuttava versio ja ainakin mulla toimii. Extrana vielä käytän spesiaalitilanteissa tuon lorealin double extension maskaran " alusmaskaraa" eli sitä valkeaa pidentävää, jos extraräpsyjä olen vailla ja Kaneboa sitten päälle. Tuon Double extensionin oma musta ripsari mulla varisee ja pois pestessä suttaa, ei tahdo irrota iholta. Että tällaiset kikka kakkoset täällä..

Vierailija
22/22 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinoilla. En ole löytänyt parempaa. Solumyrkkyjä nauttiva ystävä (ripset varisevat) luottaa samaan. Mutta väri paakkuuntuu tosiaan vanhetessaan, ostan uuden aika nopeasti. Mutta eipä ole kalliskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla