Syy miksi suuret silikonirinnat ovat parempia kuin suuret luomurinnat.
Luonurinnat ovat hallitsemattomat möykyt. Tursuilevat rumasti mekon kuin mekon alta. Silarit pysvät kauniisti ruodussa vaikka olisivt isommatkin.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/moderni-perhe/uutiset/artikkeli/sofia…
Kommentit (28)
Hallitsemattoman möykyt? Ennemmin tuo pätee suoraan eteen epäluonnollisina törröttäviin silikoneihin eikä vartalon ja luonnon mukaan istuviin, pehmeisiin rintoihin.
Kaupallisuus näemmä jopa sairastuttaa joitain lajikumppaneita :(
Höpön löpön. Luomu on aina parempi kuin joku arpinen silikonitissipallo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa hyvin pysyy mun e:n luomut paikallaan eikä tursu. Ja jokainen mies jota oon deitannut vuosien saatossa on sanoneet että on super ihanan isot luomutisut.
Taida olla vaan katkera lauta joka on saanut silikonilla edes jonkun laiset utareet itselleen. Lol 😂
Minä en ole ikinä tajunnut miksi naisilla aina heti ensimmäinen ajatus on, että ihminen on "katkera lauta" jos sanoo, että ei pidä suurista rinnoista.
Mä esimerkiksi itse en pidä erityisen suurista rinnoista niin paljon (olen bi-nainen), mutta en ole kyllä "katkera lauta". Se on makuasia ja turha siitä on kenenkään vetää hernepeltoa niin syvälle aivoihin, että pitää alkaa nimittelemään toisia ihmisiä, itsensä siinä vain nolaa.
(En tykkää muuten isoista perseistäkään, mutta tämä ei tunnu nostavan naisten verenpainetta yhtään, ne on vaan ne tissit mistä tykätään loukkaantua)
T: ei ap, ei katkera eikä lauta
Vierailija kirjoitti:
Jaa hyvin pysyy mun e:n luomut paikallaan eikä tursu. Ja jokainen mies jota oon deitannut vuosien saatossa on sanoneet että on super ihanan isot luomutisut.
Taida olla vaan katkera lauta joka on saanut silikonilla edes jonkun laiset utareet itselleen. Lol 😂
Ja itse taidat olla vaan epävarma teinilissu, kun pitää ensimmäisenä hyökätä haukkumaan ap:ta. Lol 😂
On jotenkin sairasta yrittää tehdä siitä normi että ihmiseen laitetaan muovinpaloja ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis näyttänyt rintasi, eli ilmeisesti mennyt sänkyyni jokaisen deittailemasi miehen kanssa? Ei ihme että suuririntaisia pidetään helppoina.
Ookoo. Odotapa vaan, kun ne silareiden ottajat vanhenevat. Kasikymppisinä niiden pallotissit ovat sinänsä edelleen ruodussa, mutta roikkuvat polvissa.
Yök. Silikonit on enimmäkseen karseita, korkeintaan siedettäviä. Varsinkin fitnesstyypit, joilla ei rinnassa ole ollenkaan rasvaa ja kaksi kovaa palloa vain törröttää siitä, näyttää aivan idiooteilta.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin sairasta yrittää tehdä siitä normi että ihmiseen laitetaan muovinpaloja ihon alle.
Mitä sairasta siinä on? Tehdäänhan sitä kaikkea muutakin kauneuden eteen joka päivä. Värjätään hiuksia , meikataan, lävistetään kehoa.. onhan tuo rankka operaatio, mutta ei loppujenlopuksi eroa mitenkään muusta kauneuden hakemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ookoo. Odotapa vaan, kun ne silareiden ottajat vanhenevat. Kasikymppisinä niiden pallotissit ovat sinänsä edelleen ruodussa, mutta roikkuvat polvissa.
Kirurginveitsi on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää käsittääkseni vaihtaa aina uusiin, jossa sitten korjataan sitä roikkumista samalla. Ei siis silleen, että 60-vuotiaalla leidillä roikkuu navan päällä kaksi parikymppisenä laitettua silikonipalloa.
Mulla on 70DD kokoiset silarit. Ja ei ne liikkumista haittaa yhtään. Kun pysyvät paikallaan. Eikä ole edes isot, kun jotkut luulee että DD on hillitön koko. Alle 90cm rinnanympärys mulla.
Miksi kaikilla ei olisi oikeutta kunnollisiin rintoihin, vaikka geenit ei niitä suo?
Tai miksi ei saisi ottaa hedelmöityshoitoja, jos ei saa muuten lapsia?
Vastatkaa jotain!
(Ja tietty naiset vastustaa eniten näitä juttuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairasta siinä on? Tehdäänhan sitä kaikkea muutakin kauneuden eteen joka päivä. Värjätään hiuksia , meikataan, lävistetään kehoa.. onhan tuo rankka operaatio, mutta ei loppujenlopuksi eroa mitenkään muusta kauneuden hakemisesta.
En vertaisi sitä noihin. Vertaisin sitä enemmänkin esimerkiksi kylkiluiden poistoon kapeamman vyötärön saamiseksi, jalkojen sitomiseen tai siihen jonkun alkuasukasheimon tapaan pidentää naisten kauloja renkailla. Se on luonnotonta. Lisäksi silikoonit täytyy uusia muutaman vuoden välein. Ihan hirveää minusta miten tytöt aivopestään siihen että tuo on tarpeellista ja normaalia. Ja että luonnollinen vartalo on yököttävä. Miettikää vähän näitä juttujanne. Näinkö haluatte opettaa ystävillenne, siskoillenne ja omille tyttärillenne? Että he ovat ällöttäviä jos eivät leikkauta ihonsa alle muovin paloja?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas plastiikkakirurgia on hyvä asia.
Mieti nyt vaikka todella rajusta rintasyöväsrä kärsiviä naisia, joilta joudutaan poistamaan toinen tai jopa molemmat rinnat ja niillä muovipaloilla voidaan sitten rakentaa uusi rinta tilalle. Tunnetuin tapaus lienee Angelina Jolie, joka joutui pari vuotta sitten poistattamaan molemmat rintansa niin suuren rintasyöpäriskin takia ja hänelle myöhemmin laitatettiin sitten silikonirinnat.
Voit myös googlata vaikka Dallas Wiensin ja nähdä mitä plastiikkakirurgia on tehnyt hänen hyväkseen.
Ja jos joku haluaa käyttää plastiikkakirurgiaa ihan vaan esteettisessä mielessä niin mitä se on meiltä muilta pois? Itse en ole käynyt operaatiossa enkä aiokaan mennä, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka käyvät (kunhan ei mene överiksi). Jokaisen oma valinta.
Eiiiiiiih!
Mulla on myös F-kuppi ja hyvin menee, koska käytän RINTALIIVEJÄ. Myös mekkojen kanssa.
Toki Sofialla eri asia kun joutuu käyttää tuollaisia mekkoja.
No, jokainen elää kuten haluaa. Jos joku haluaa silarit, niin hankkikoon. Typeriltähän ne näyttävät niin tisseissä, huulissa kuin perseessäkin - mutta kuten sanoin, oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vaikka todella rajusta rintasyöväsrä kärsiviä naisia, joilta joudutaan poistamaan toinen tai jopa molemmat rinnat ja niillä muovipaloilla voidaan sitten rakentaa uusi rinta tilalle. Tunnetuin tapaus lienee Angelina Jolie, joka joutui pari vuotta sitten poistattamaan molemmat rintansa niin suuren rintasyöpäriskin takia ja hänelle myöhemmin laitatettiin sitten silikonirinnat.Voit myös googlata vaikka Dallas Wiensin ja nähdä mitä plastiikkakirurgia on tehnyt hänen hyväkseen.
Ja jos joku haluaa käyttää plastiikkakirurgiaa ihan vaan esteettisessä mielessä niin mitä se on meiltä muilta pois? Itse en ole käynyt operaatiossa enkä aiokaan mennä, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka käyvät (kunhan ei mene överiksi). Jokaisen oma valinta.
Mutta tarvitseeko samalla haukkua luonnolliset terveet naiset jotka eivät halua itseensä mitään kummallisia palleroita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vaikka todella rajusta rintasyöväsrä kärsiviä naisia, joilta joudutaan poistamaan toinen tai jopa molemmat rinnat ja niillä muovipaloilla voidaan sitten rakentaa uusi rinta tilalle. Tunnetuin tapaus lienee Angelina Jolie, joka joutui pari vuotta sitten poistattamaan molemmat rintansa niin suuren rintasyöpäriskin takia ja hänelle myöhemmin laitatettiin sitten silikonirinnat.Voit myös googlata vaikka Dallas Wiensin ja nähdä mitä plastiikkakirurgia on tehnyt hänen hyväkseen.
Mutta tarvitseeko samalla haukkua luonnolliset terveet naiset jotka eivät halua itseensä mitään kummallisia palleroita?
Tuollaiset ihmiset ovat olevinaan parempia, mutta ovat ilmeisesti sisimmässään vain kateellisia ihmisille, joilla on hyvä itsetunto ja osaavat pysyä luonnollisina. Sama juttu kouluaikoina, kun epävarmat meikkipellet pilkkaavat tyttöjä, jotka eivät pahemmin laita itseään.