Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään lääkärissäkäyntiä niin paljon, että tuhlasin juuri koko päivän siihen, että valmistauduin varaaman ajan

Vierailija
07.04.2016 |

Siis koko päivän istuin puhelin kädessä hikoilemassa että kohta soitan. Mikään muu asia maailmassa ei aiheuta tällästä, mutta lääkärissä käynti on niiiiiiiiiiiiiiiiiin epämiellyttävää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi edes tilata sitä aikaa sinne, en pystyisi menemään.

Vierailija
2/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hirveää? Sinun parhaaksesihan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää. Mutta mä olenkin sellainen epäempaattinen ihminen, joka ei osaa asettua toisten asemaan. En käsitä että aikuinen ihminen voi pelätä kuollakseen jotain lentokoneita tai hammaslääkäreitä, vaikka järki sanoo ettei niissä ole mitään vaarallista.

Vierailija
4/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lääkäri ahdisteli seksuaalisesti. Johonkin ketjuun täällä olen aikaisemmin siitä kirjoittanut. Siitä jäi hirveä kammo. Tämä ei tapahtunut Suomessa.

Vierailija
5/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lääkäri ahdisteli seksuaalisesti. Johonkin ketjuun täällä olen aikaisemmin siitä kirjoittanut. Siitä jäi hirveä kammo. Tämä ei tapahtunut Suomessa.

Olen siis tuo nro 1.

Vierailija
6/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi se on niin kamalaa, se vaan on. Tuntuu aina että ne ei usko mitä kerron vaivoistani ja ajattelee että menen sinne vaan tuhlaamaan niiden aikaa, vaikka jonot on täynnä ihmisiä joilla jokaisella on jotain oikeesti tärkeetä asiaa. Tunnen itseni lääkärissä aina niin helvetin pieneksi ja merkityksettömäksi. Joku toinen määrää hoidon tai että ei hoideta, siinä ei ole itsellä mitään valtaa omista asioista ja se on kamalaa. Ja olen siis työelämässä suht menestynyt, keskiportaan päällikkö enkä muuten pelkää ihmisiä. Vain lääkäreitä. Ja vähän hoitajiakin. :D

ap

Vierailija
7/7 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu! Pelkään lääkäreitä, eikä  asiaa auta yhtään se, että joudun käymään vuosikontrolleissa kroonisen sairauden vuoksi ja olen sairaanhoitaja. Itseasiassa sairaanhoitajan roolissa en pelkää lääkäreitä. Silloin he ovat vain työpaikan "esimiehiä". Mutta potilaan roolissa pelkään KUOLLAKSENI. Iiiyyyyy... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän