Vierailija

Sohvalla molemmat istuivat muina miehinä ja naisina, sössötyksestä päätellen jo jokunen huurteinen tullut kumottua. Mies jäi syksyllä työttömäksi, jonka jälkeen masentui, jonka jälkeen alkoi kuppi maistua arkenakin, ssuostui lopulta a-klinikalle ja AA:ssa käy myös. Tämä neiti kuulemma sieltä myös. Tyttö rymysi sohvalta ylös, esitteli itsensä oikein käsipäivää ja lässytti miten mulla on mukava mies ja suloiset lapset. Sitten perse takas sohvaan ja jutustelu noilla kahdella senkun jatkuu. Vetäydyin lasten kanssa yläkertaan. Tyrmistyttää, itkettää, suututtaa ja masentaa. Hyvin näyttää toimivan tuo AA...
:,(

• ylös 83
  • alas 6

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onpa ikävää. Sinulla on varmaan kamala fiilis.
Asunusero nyt ainakin ensin. Avioeron kanssa ehtii sitten.
Terv alkoholistiperheen aikuinen lapsi, näitä tilanteita nähnyt kotona

• ylös 84
  • alas 1
Vierailija

Älä suotta pahoita mieltäsi. Vertaistuki on aivan luonnollinen tukimuoto nykyisin monessa elämäntilanteessa.

• ylös 9
  • alas 21
Vierailija

Niin varmaan, ennen yhtätoista jo kaljoiteltu vieraan naikkosen kanssa oikein känniin asti?

Vähän yritystä näihin provoihin.

• ylös 7
  • alas 43
Vierailija

En tiedä yhtään mitä teen. Olo on niin loukattu, ahdistunut ja helvetin PETTYNYT. Mies ollut kuitenkin kokonaan juomatta "jo" pari viikkoa putkeen edellisestä retkahduksesta (ja tuo pari viikkoa on pitkä aika sille nykyään olla ottamatta yhtäkään, niin säälittävältä kuin se kuulostaakin), ja se ainainen pieni pelko persiissä tulla kotiin oli jo hivenen väistynyt, sovittiin, että mies korjaa saunan lauteita sillä välin kun oon lasten kanssa poissa. No, nyt mies onkin taas kerran hiprakassa, sovitut hommat hoitamatta ja  täällä joku hemmetin lissu jonka "ohimennen kauppareissulla aamulla tapasi, ja tuttu kun oli, kutsui kylään". Sitä vertaistukea, tiedättekös...

Se kauppareissu oli kyllä sovittu etukäteen, että hakee ruuat ja nauloja, mutta kovin on heikko tuon miehen selkäranka. Mitä mä voin tehdä? Ymmärtäminen ei auta, huutaminen ei auta, uhkailu, kiristys, lahjonta, itkeminen, nätisti pyytäminen, lapsiin vetoaminen, mikään ei auta. Tai hetken kyllä, mutta sitten taas kaikki romahtaa hetkessä äkkiarvaamatta, kuten nyt. En tiedä kauanko jaksan. ap

• ylös 44
  • alas 1
Vierailija

Ärsyttääkö tuossa siis enemmän tämä yllätysvieras kuin miehen jatkuva arkena kaljoittelu? 

Sitähän olet siis jo katsellut puoli vuotta...

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vertaistuki kaljoitteluun?? Äh, alkoholistin mielenlaatu "ei tässä mitään, pari kaljaa ja parannetaan maailmaa...". Todella harmittava tilanne. Hyvää tuossa on se, että mies toi vieraan kotiin, eli ei ainakaan tässä vaiheessa ole mitään takaa-ajatuksia. 

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Noh turha se on känniselle rähjätä. Koita saada nainen ulos kämpästä ( käy vaikka jossain vaiheessa sanomassa sille suoraan kuinka sinua harmittaa tämä touhu ja pyydä häntö lähtemään). Niin ja silleen ettei miehesi tajua että pyysit naista poistumaa. Joko miehesi sitten lähtee päiväänsä jatkamaan tai koita saada nukkumaan.. joka tapauksessa huomenna tai kun on selvinpäin keskustelette tästä touhusta ja sanot että ero on ainut vaihtoehto jos ei touhu nyt lopu.

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, ennen yhtätoista jo kaljoiteltu vieraan naikkosen kanssa oikein känniin asti?

Vähän yritystä näihin provoihin.

Kyllä sitä parissa tunnissa humaltuu helposti, kun ei mistään sammumiskunnosta tässä ole kyse. 

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö tuossa siis enemmän tämä yllätysvieras kuin miehen jatkuva arkena kaljoittelu? 

Sitähän olet siis jo katsellut puoli vuotta...

Molemmat. Se, että pyhistä lupauksista huolimatta mikään ei näytä muuttuvan. Tai no vähän muuttui, eka kertaa nyt toi kaverin tänne. Mutta masensi sekin - kun juuri oikein AA-kaveri, ei siis oikein tunnu pelittävän se(kään) homma sitten. ap

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Ota ero. Mitä pikemmin sen parempi. Lasten ja itsesi takia.

Olen itse ikuisesti kiitollinen äidilleni joka erosi isästä kun olimme veljeni kanssa pieniä.

T. alkoholistin tytär

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Mitä itse on tuntenut raitistuneita allkoholisteja niin he ovat kyllä poikkeuksetta raitistuneet sen minnesota-hoidon avulla.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Mulle ei ongelma olisi tuo nainen, vaan alkoholismi jota mies ei saa kuriin. Lasten takia ottaisin kyllä alkuun asumuseron, jos ei tilanne parane niin ihan oikea avioero sitten. Lasten ei tarvitse elää alkoholismin keskellä ja lapsia kun on tehty niin niiden tulee mennä etusijalle vaikka kuinka haluaisit olla miehen tukena ja häntä rakastaisit.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Soita omat ja miehen vanhemmat kylään. Eipähän tarvitse eron jälkeen selitellä, miksi ero tuli.

• ylös 24
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.