Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Eevi Teittinen näkee Uniikissa?

Vierailija
07.04.2016 |

Uniikki on niin karsea kaikin puolin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikilla on kuulemma iso muna. Tämä tulee luotettavasta lähteestä.

Vierailija
22/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä aloittajan pointtia. Jos ei sua Uniikki mielytä, ei se tarkoita, etteikö jotakin muuta se voisi miellyttää. Mitä itse olen seurannut heitä esim. Fitnesspäiväkirjoissa, näyttävät he sopivan toisilleen täydellisesti. Törkeää väittää, että Eevi olisi rahan perässä kun selkeästi tekee itsekin kovasti töitä.

niin, selkeästi kova kiire ainakin. Treenin lisäksi päiviin pitää saada mahtumaan lymfahoidot, kampaajat, ripsi- ja kynsihuollot. Lounaskin piti vetää kampaajalla, kun niin oli kova kiire.

Ja tähän kun vielä lisätään kanan/riisin/parsakaalin punnitsemiset päivittäin, niin silloin sitä vasta kiire onkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki on itseasiassa tosi kohtelias ja hyväkäytöksinen! Joten en ihmettele miten joku pitää miellyttävänä.

Vierailija
24/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi näkee Uniikissa miehen joka jaksaa hänen vaikeaa luonnetta ja hyväksyy hänet

Vierailija
25/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole, ihan itse todettu!

Vierailija
26/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole, ihan itse todettu!

Vierailija
27/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan samannäköiset naamasta. Hymykin samanlainen virnistys. Voisivat olla sisarukset!

Vierailija
28/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Uniikki näkee Eevi Teittisessä?

Vierailija
29/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja näkyvyyttä mediassa eipä muuta

Vierailija
30/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi on lyhyempi kuin Uniikki, vaikka joskus luulin toisin. Musta sopii toisilleen. Uniikki on ihan hauskan näköinen mies, vaikka itse en niin lyhyen kanssa voisi olla.

Vähän ot, mutta ensimmäistä kertaa sanonnan "hauskan näköinen" olen nähnyt tällä palstalla, ja aika monestikin. Käsittääkseni tarkoittaa, että joku on hyvän näköinen? Onko tuo hauskan näköinen jotain murretta? En ole aiemmin kuullutkaan, ja minulla tulee siitä mieleen vain, että joku näyttää hassulta. No uniikki kyllä näyttääkin.

Vierailija
31/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut on Uniikki keskivertopatea aika paljon fitimpi, me jotka tykätään tykätään. Persoonasta en osaa sanoa oikeen mitään, muuta kuin lyriikoiden perusteella vähän huumorimies

Persoonasta et osaa sanoa mitään mutta pohjustat mielipiteesi hänestä keskittyjen sanoituksien (joista et edes tiedä ovatko ne oikeasti hänen kirjoittamiaan) perusteella. Nyt on mammafoorumilla taas facepalm tason juttuja.

Vierailija
32/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen rakkauden

Vierailija
33/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei näkisi? Mies on ihan kivan näköinen (itse 175cm pitkänä skippaisin pituuseron takia, mutta Eevihän on itsekin lyhyt), vaikuttaa kohteliaalta ja hauskalta, omaa ilmeisen samanlaiset elämäntavat Eevin kanssa ja kaiken lisäksi on vielä hyvätuloinen. Mielestäni oikein yhteensopiva pari.

Vierailija
34/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sarjakuvahahmon näköisiä lapsia. Ja todella pienikokoisia.

Minä olen 158 cm harmaavarpunen. Mies on 190 cm ja tummat kivat piirteet. Kolme tytärtä on 170-175 cm ja isältään perineet kauniit kasvot - multa ei oo perineet mitään ulkonäöstä, kun sitä ei ole.

Vierailija
35/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ympärileikattu, Uniikkihan on juutalainen.

Vierailija
36/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Eevi tuskin olisi koskaan noussut julkisuuteen ilman Uniikin apua tai pystyisi samaan elintasoon... Ilkeän tuntuinen luonne Eevillä, livenä muutaman kerran todistettuna.

Vierailija
37/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oikeinkin sopiva pari toisilleen.

Vierailija
38/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ilkeä aloitus. Samaa varmaan mitä sinäkin näet omassa puolisossasi.

Vierailija
39/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja julkisuus. Ei kukaan Eevin tasoinen nainen muuten haksahtaisi ärrävikaiseen sovinistista räppimusaa tekevään hukkapätkään.

Vierailija
40/50 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ihan yhteensopivat "tasot" on ainakin.