Vierailija

Uniikki on niin karsea kaikin puolin.

• ylös 42
  • alas 19

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Uniikki nimen takaa paljastuu rikas tohvelisankari joka mahdollistaa leveän elämän.

• ylös 69
  • alas 7
Vierailija

mikä siinä uniikissa sitten on kauheaa? onko multa vaan mennyt ohi jotain, mitä se on tehnyt?

• ylös 82
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päälaen?

😂😂😂😂😂😂 huutonaurut!! olihan tää aika ilkee mut 😂😂😂😂😂

• ylös 118
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päälaen?

Ei kai :) . Muistelen jostakin lukeneeni että Eevi on 158 "pitkä" . Dani kait jotain 160 cm.

Korot jalassa tietty eri asia.

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Eevi on lyhyempi kuin Uniikki, vaikka joskus luulin toisin. Musta sopii toisilleen. Uniikki on ihan hauskan näköinen mies, vaikka itse en niin lyhyen kanssa voisi olla.

• ylös 43
  • alas 6
Vierailija

En ihan ymmärrä aloittajan pointtia. Jos ei sua Uniikki mielytä, ei se tarkoita, etteikö jotakin muuta se voisi miellyttää. Mitä itse olen seurannut heitä esim. Fitnesspäiväkirjoissa, näyttävät he sopivan toisilleen täydellisesti. Törkeää väittää, että Eevi olisi rahan perässä kun selkeästi tekee itsekin kovasti töitä.

• ylös 55
  • alas 7
Vierailija

Miks ois niin mahdotonta että on rakastunu luonteeseen? Naurettavaa tuo teidän pinnallisuus/epäilys että kaikki on rahan tai maineen perässä :)

• ylös 41
  • alas 4
Vierailija

Itse asiassa Eevi on uniikkia lyhyempi. Hän on 158cm ja Uniikki 162. Uniikki ei todellakaan ole mielestäni mikään komistus, mutta kauneus/komeus on todellakin katsojan silmässä. 

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

No mut on Uniikki keskivertopatea aika paljon fitimpi, me jotka tykätään tykätään. Persoonasta en osaa sanoa oikeen mitään, muuta kuin lyriikoiden perusteella vähän huumorimies. Eevi varmaan tuntee paremmin.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

mulla on itseäni lyhyempi mies, pieni olen itsekin. ei ole ongelma mulle, rakastuin totaalisesti kun näin hänet. ärsytti kun aluksi ihmiset kommentoi jotain typerää. rakkautta ja vetovoimaa ei voi selittää.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä aloittajan pointtia. Jos ei sua Uniikki mielytä, ei se tarkoita, etteikö jotakin muuta se voisi miellyttää. Mitä itse olen seurannut heitä esim. Fitnesspäiväkirjoissa, näyttävät he sopivan toisilleen täydellisesti. Törkeää väittää, että Eevi olisi rahan perässä kun selkeästi tekee itsekin kovasti töitä.

niin, selkeästi kova kiire ainakin. Treenin lisäksi päiviin pitää saada mahtumaan lymfahoidot, kampaajat, ripsi- ja kynsihuollot. Lounaskin piti vetää kampaajalla, kun niin oli kova kiire.

• ylös 19
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.