Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä riitä: mies haluaa ehdottomasti tyttärellemme nimeksi Pörri

Vierailija
06.04.2016 |

Ristiäiset ovat kahden viikon päästä ja nimi on edelleen päättämättä. Mies kertoi jo raskausaikana, että haaveillut aina tyttärestä, joka nimi on Pörri. Luulin silloin, että pilailee, mutta nyt mies vaatimalla vaatii, että tuosta tulee tyttäremme nimi. Mies mököttänyt nyt kaksi päivää, koska nauroin kippurassa ja haukuin nimen perinpohjin. Se tietysti oli tyhmää ja olen pyytänyt anteeksi, mutta en tajunnut miehen olevan tosissaan. Nimihän on ihan järkky.

Eihän kukaan voi haluta lapselleen nimeksi Pörri.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillänoli partiossa johtaja, jonka partionimi oli pörri. Oli kuulemma pörissyt niin paljon sudenpentuna, että sai tuon nimen. Sen siskon partionimi oli nalle ja vielä kolmannen johtajan sipuli. (Vinkkinä lisälapsillenne)

Outohan tuo olis oikeana nimenä.

42/87 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Jörri tai Körri olisi naisellisempi, näin tulevaisuutta ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/87 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lukenut mummollaan Gunnar Widegrenin "Pörri - se olen minä. Vauhtityttö valloillaan" -tyttökirjaa salaa. Sen kannessa on ihan näpsäkkään näköinen tytsy.

http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=620381

http://www.finlandiakirja.fi/fi/gunnar-widegren-porri-se-olen-mina-9207…

44/87 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiäiset ovat kahden viikon päästä ja nimi on edelleen päättämättä. Mies kertoi jo raskausaikana, että haaveillut aina tyttärestä, joka nimi on Pörri. Luulin silloin, että pilailee, mutta nyt mies vaatimalla vaatii, että tuosta tulee tyttäremme nimi. Mies mököttänyt nyt kaksi päivää, koska nauroin kippurassa ja haukuin nimen perinpohjin. Se tietysti oli tyhmää ja olen pyytänyt anteeksi, mutta en tajunnut miehen olevan tosissaan. Nimihän on ihan järkky.

Eihän kukaan voi haluta lapselleen nimeksi Pörri.

Muistaakseni olen nähnyt nimen jossain harvinaisten nimien kirjassa,vai olikohan se sittenkin Pörrö?Niin että kai joku sellaisenkin nimen haluaa antaa,mutta pölöltähän se kuulostaa(samassa kirjassa oli sellaisia nimiä kuin Bambi,Blondina,Nukka,ja Hahtuva).

Tuo on juuri sellainen nimi,joka saattaa olla söpö pienellä lapsella,mutta kuulostaa tyhmältä aikuisella.Mies ei ole ehkä ajatellut asiaa oikein pitkällä tähtäimellä? Jos vaikka annatte jonkin "normaalin" nimen etunimeksi ja tuon Pörrin toiseksi nimeksi?

Vierailija
45/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä haittais, jos jonkun nimi olisi Pörri. Hauskahan se olisi ja sympaattinenkin.

Vierailija
46/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Pörri? Mulle tuli tuosta nimestä ensimmäisenä mieleen Pörrö, se kolmipäinen koira Harry Potterista. Tämmönen yöllinen assosiaatio.

Vierailija
47/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimille ihmisten nimiä ja ihmisille eläinten nimiä :D

Ja ihmisestä puhutaan "se", mutta lemmikkieläin on "hän". :D

Vierailija
48/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah..

Huvittava ja ihan hauska nimi. Jää ihmisten mieleen. Ota rennosti, ei nimi ihmisen elämää pilaa. Laittakaa toinen nimi joku normaali niin tyttö voi halutessaan vaihtaa sen isompana käyttöön.

Vierailija
49/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle että lasta tullaan kiusaamaan tuosta nimestä ja paljon. Ekana tulee mieleen alapääjutut. Lasta tultaisiin luultavasti kutsumaan mm. turriksi, pörröksi, karvaturriksi jne

Vierailija
50/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörriä ei varmasti hyväksytä nimeksi, koska ei ole tähänkään mennessä Suomessa hyväksytty. Pörrö-nimi taas on hyväksytty joskus vuosikymmeniä sitten ja se on varmasti ollut työtapaturma. 

Vierailija
51/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rakas tyttäremme pieru :D

Täälläpäin suomea pörri on ainakin pieru ihan yleisesti

Vierailija
52/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua. mutta sano miehellisi, että entäpä, jos lapsi ei opi ärrää????:DDDDD PÖLLI

Vierailija
53/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että muistuttaa liikaa miehen nimeä Perry. Pahimmassa tapauksessa jopa siiderimerkkiä. Miten olisi Pernilla, Petra, tms?

Vierailija
54/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena paita, jossa oli joku pörriäisen kuva. Olin ristinyt pörriäisen Pörriksi. Naapurin miehelle olin selittänyt, että se on 'Pölli' :D

Vierailija
55/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään siis kissan nimi. 

Toivottavasti mun Pörri-koira ei lue tätä ketjua. Siitä vasta riita kehkeytyisi. 

Vierailija
56/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä nimi.  

Teen lasun, jos laitatte tuon nimen!

Vierailija
57/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpön hauska nimi :) En antaisi omalle lapselle. Miten olisi Pörri Olivia Karoliina

Vierailija
58/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän maatiaiskissa on nimeltään Pörri....

Vierailija
59/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ongelma tuossa ainakin on, että koko elämänsä joutuu vastaamaan kysymykseen: mikä sun oikee nimi on?

Vierailija
60/87 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti (maaseudun) naisille tulee Pörri -nimestä mielleyhtymä -> kissa -> karvainen -> pimpsa. Veikkaisin että useimpien miesten mielestä Pörri on hauska ja ytimekäs nimi.