Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinkut ja läheisyyden kaipuu...

Vierailija
06.04.2016 |

Se iankaikkinen kysymys, miten sinkut selviydytte läheisyydenkaipuusta..?
Olen eronnut ja sopivaa miestä ei nyt ole näköpiirissä. Olen kaunis ja älykäs nainen, mutta miehiä vaan ei ole ympärillä. Enkä halua mitään sekoiluja kenenkään ei sopivan kanssa. Olisi vaan kiva käpertyä syliin ja kokea ennen kaikkea kumppanuutta. Millä sinkut tämän kaipuun täytätte?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissa, joka nukkuu mielellään vieressä. T: mies 38 v.

Vierailija
2/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empty your mind! Be formless, shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. Put it into a bottle, it becomes the bottle, you put into a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow, or it can crash: Be water, my friend!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoeläin.

Vierailija
4/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin naishierojalla. Eipä se kovin paljon läheisyyden kaipuusen auta, mutta en ole parempaakaan keksinyt.

Ikisinkkumies

Vierailija
5/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ollut mikään ylinirso niin ei tarvitse kärsiä tuollaisista ongelmista.

t. Parisuhteessa ihan kivan miehen kanssa

Vierailija
6/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ollut mikään ylinirso niin ei tarvitse kärsiä tuollaisista ongelmista.

Minä olisin mieluummin yksin kun "ihan kivan miehen" kanssa! Kyllä ne jalat pitää viedä alta...

Vierailija
7/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hierojalla ja kasvohoidossa. Saa kosketusta, endorfiinit jyllää ja mieliala kohenee.

Vierailija
8/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelua tai tyynyä halailen öisin. Muuten yritän keskittyä kaikkeen muuhun...en ole ikinä seurustellut, niin minulla ei ole kokemusta siitä miltä oikeasti tuntuu jos on joku lähellä, mutta silti kaipaan jotain sellaista

Vierailija
9/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin sinkku, niin hankin koiran. Koira ei elänyt kuin neljä vuotta, sairastui ja piti päästää pois. En pystynyt hankkimaan heti uutta koiraa, niin lähdin ihan varta vasten etsimään miestä yöelämästä. Kyllähän siinä kesti yli puoli vuotta ja joutui baareissa käymään parhaimmillaan joka viikonloppu. Löysin kuitenkin kunnollisen miehen, johon ihastuin palavasti. Tykkää vielä yli kaiken läheisyydestä. Ja tuossa etsintävaiheessa tapasin myös muutaman kivan miehen ja heidän kanssaan oli kiva myös halailla ja pussailla. Vaikka oli toisaalta rankka vaihe niin paljon hauskoja muistoja jäi. Ja tietysti tuo ihana mies ;)

10/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen on tottunut tässä 8 vuodessa. En ole kyllä missään vaiheessa yrittänyt kehitellä mitään keinoja lääkitäkseni läheisyyden kaipuutani. Jos sellaista on edes olemassa. Ei ainakaan fyysisenä tunteena tunnu koskaan.

Vierailija
11/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aluks näin miehenä kummastelen ku näissä aloituksissa otetaan usein tämä ulkonäkökortti esiin "kaunis ja älykäs". Miksi ihmeessä?

Mut joo, painin saman ongelman kanssa. Kaipuu on esim. tällä hetkellä niin kova, että olen nähnyt pusu-unia eksäni kanssa vaikka häneen ei sen kummempia himoja olekkaan. Eipä kai siihen muuta ole kuin uuden kumppanin löytäminen, satunnaiskumppani ja ilmeisesti lemmikit jonkinverran tätä helpottavat. Itsellä ei ole lemmikkiä niin en tiedä.

Vierailija
12/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet lapset, joita halia ja hoivata.

Vierailija
13/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yhdenillanjuttuja häikäilemättä hyväksi tässä läheisyys asiassa. Seksin (jota siis sitäkin kaipaan sinkkuna ja nautin siitä myös pelkkien panojen kanssa) jäljeen kiehnaan, paijaan ja olen niin lähellä kuin pystyn. Eipä kukaan vielä ole pistänyt pahakseen. Ei tämä missään nimessä ole hyvä ratkaisu ja ehdottomasti haluisin parisuhteen ja perheen, mutta niitä kun ei ole, niin tyydyn tähän. Sitä aina hetken taas pääsee eteenpäin ja sit uusi mies. Tiedän, että sanoit, ettet halua mitään säätöjä, mutta itse en ole vielä keksinyt tämän parempaa. :(

Vierailija
14/67 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin mieluummin yksin kun "ihan kivan miehen" kanssa! Kyllä ne jalat pitää viedä alta...

Mä en :) Mulla ei olekaan läheisyydenkaipuuongelmia :)

t. se jolle vastasit

Vierailija
15/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielummin yksin kuin huonon kanssa.. Lähdin nettideitistä kun ei siellä ollut yhtään mun tyyppistä miestä.

On tässä tullut mieleen, että onko se joku juttu että akateemisten ja elämässä pärjäävien eronneidenkin naisten, siis 40-v on hankala löytää hyvää kumppania?

Vierailija
16/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna 12-vuotta, enää en edes osaa ajatella olevani suhteessa. Seksihalut hiipuvat, mitä kauemmin on yksin. En kaipaa seksiä enkä läheisyyttä. Oloni on varmempi kuin koskaan elämäni aikani, tiedän pärjääväni ilman miesseuraa, en tarvitse ukkoja itsetuntoani korostamaan. Näin on hyvä.

Vierailija
17/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tarvitsekaan miestä itsetunnon nostamiseen vaan kumppaniksi rinnalle. Hyvä te, jotka olette olleet pitkän sinkkuna, nostan teille hattua! Mutta minua juuri tuo ajatus ahdistaa, että kaipaisin kumppania vuodesta toiseen. Ainakaan nyt en haluaisi tietää jos seuraava vuosikymmen kuluu yksin.

Vierailija
18/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielummin yksin kuin huonon kanssa.. Lähdin nettideitistä kun ei siellä ollut yhtään mun tyyppistä miestä.

On tässä tullut mieleen, että onko se joku juttu että akateemisten ja elämässä pärjäävien eronneidenkin naisten, siis 40-v on hankala löytää hyvää kumppania?

Sama kokemus. Tuhansissa profiileissa ei ollut yhden yhtä +/-5v omanikäistäni, joka olisi tupakoimaton, edes ammattiin opiskellut ja tosimielellä elämänkumppania haussa - ja joka etsisi minua vastaavilla kriteereillä. Jos joku sopiva profiili löytyikin, he hakivat nuorempaa.

Muutama tapaamani paljastui pervoksi tai muuten vain seksiseuraa vailla olevaksi.

Turha minun oli siellä roikkua, kun "tarjonta" oli olematonta.

Jos hyviä, vapaita miehiä on vanhemmassa ikäluokassa, he eivät ainakaan harrasta nettideittejä.

Vierailija
19/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkkuna 12-vuotta, enää en edes osaa ajatella olevani suhteessa. Seksihalut hiipuvat, mitä kauemmin on yksin. En kaipaa seksiä enkä läheisyyttä. Oloni on varmempi kuin koskaan elämäni aikani, tiedän pärjääväni ilman miesseuraa, en tarvitse ukkoja itsetuntoani korostamaan. Näin on hyvä.

Tuo on ihan totta. Olen ollut sinkkuna jo 23 vuotta. En kaipaa seksiä enkä ihmisen läheisyyttä. Hellyydenpuuskani joutuu vastaanottamaan kissat ja koira. Kun iltaisin kömmin sänkyyn, en tosiaankaan kaipaa, että pitäisi mahduttaa sinne karvakorvien sekaan vielä joku mieskin.

Vierailija
20/67 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne hetket kun näen todentuntuista unta jossa sovimme kaiken eksäni kanssa ja halailemme ja pussailemme. Siitä yleensä oikein säpsähdän hereille sydän särkyen. Se sattuu!! Paha olo voi kestää tunteja.

En aio harrastaa mitään kevyttä! Pikkuhiljaa kai unet loppuu. Odotan että löydän sen oikean ja saan oikeaa rakkautta ja hellyyttä. Sen on tapahduttava! minulla olisi vielä monta kymmentä vuotta antaa rakkautta ja läheisyyttä jollekulle.