Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ensimmäisen vuoden lukiolainen, 16v tyttö joka on saanut kuusi kurssia kokoon kolmen jakson aikana (keskiarvo 8,1). Olen neljän vuoden suunnitelmalla, mutta tällä tahdilla menee varmaan neljäänkymmeneen vuoteen. Psykiatrisia diagnooseja löytyy bipolaari, asperger ja epätyypillinen bulimia. Olen ollut yhteensä kuusi kertaa suljetulla, viimeisimmältä pääsin reilu viikko sitten. Nyt vaikka pääkoppa onkin jotenkuten kunnossa vahvalla viiden lääkkeen kombolla, haluaisin juuri nytkin vetää ranteet auki. Ainut asia, mitä elämässäni haluan on valmistua lääkäriksi, mutta miten edes pääsisin lääkikseen, kun lukiokin tuntuu näin raskaalta. Vanhemmat taas ovat elämässään menestyneitä (kummallakin esim. 2 yliopistotutkintoa) ja muutenkin onnistuneita, ja itse en pysty mihinkään. Mietin pitäisikö vaan unohtaa unelmat ja alkaa elää vanhempien/sossun rahoilla. En vaan jaksa enää. Auttakaa :'(

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos tämä ei ole provo, niin anteeksi kun kysyn, että mitä sinulle on tapahtunut pienenä? Hyvin epätyypillinen kasauma kaikenlaista ongelmaa näyttää olevan ja varmaan itsekkin tiedät, että parhaimman avun saat ammattilaisten kanssa. Av on ihan väärä ja vaarallinen paikka sinulle.