Vierailija

Itellä on ikää yli 30v ja on alkanut tuntua että kehtaako sitä enää käydä baarissa. Näin kevään tullen olisi kiva käydä parilla kaverin kanssa, mutta onko siellä enää ketään tämän ikäisiä?

• ylös 7
  • alas 31

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen 30, enkä kehtaa käydä enää yökerhoissa. Istuskelupaikoissa kyllä hyvinkin.

• ylös 7
  • alas 24
Vierailija

No ainakin tuollaissa pubeissa käy ihan eläkeläisiäkin. Yökerhoja inhoan, mutta ei sinne vaan, jos siltä tuntuu. Me käymme miehen kanssa usein yksillä sen jälkeen kun olemme käyneet syömässä ja olemme viisikymppisiä. Joskus ollaan pitempäänkin, jos sattuu tuttuja samaan paikkaan. Onpa sulassa sovussa käyty meidän 23-vuotiaan pojan kanssa perheenä joskus olusilla, kun käväistään hänen opiskelukaupungissaan. 

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saattohoidossa, jos silloinkaan.

No mä sanoisin, että jos joutuu sängyn ja laitteet ottamaan mukaan niin sitten ehkä. Syynä se, että voi olla ahdasta. 

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Vaikea sanoa tarkasti, mutta esimerkiksi kuuskymppiset mummot vatsakkaine miehineen Cheekin keikalla baarissa oli hieman noloja.

• ylös 2
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa tarkasti, mutta esimerkiksi kuuskymppiset mummot vatsakkaine miehineen Cheekin keikalla baarissa oli hieman noloja.

Vähän samalla tavalla noloja kuin mutsi oli yläasteella, vai?

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Mulle kävi niin nolosti, että portsari sanoi suoraan Turun Killassa, että meillä ei käy noin vanhoja. Olin silloin 29-vuotias ja meinasin sinne fiilistelemään 3 vuotta nuoremman kaverini kanssa. Oltiin käyty siellä paljon nuorempana. Ikäraja sinne oli 22, joten aika tiukka ikähaitari.

Menin mieheni kanssa sinne 30-vuotiaana (se oli ensikohtaamispaikkamme ollessamme 24).
Oli eri portsari. Kerroin tylystä ikäpalautteesta. Se ei sanonu muuta kuin tervetuloa.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Ihmiset ympäri maailmaa käyvät baarissa tapaamassa ystäviään koko elämänsä. Ehkä se on suomalaiselle alkoholistille noloa..

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

No kai tuo vähän riippuu baarista... Missä sitä yli kolmekymppisen sinkun on parasta hankkia seuraa. Se ei ehkä ole baari, mutta tuskin minua kotoakaan kukaan tulee hakemaan. Käyn kyllä baareissakin aika harvoin. Ravintolassa käyn yleensä vain syömässä. Kirjastosta hen luettavaa.... Kotikunnassani ei nyt kovin kummoinen kahvila -tarjotakaan ole... Joten vinkkejä otetaan vastaan. 

Vierailija

Ystävämme viilettää vielä kesäisin melkein joka ilta, vaikka ikää on jo 80 v. Ei kai se tuota lopeta, niinkauan kuin jalat kantaa:-). Talvella on hiljaiseloa enemmäkseen, mitä nyt kirkkoon menee sunnuntaisin.(Ei asu Suomessa).

Vierailija

Oltiin kerran menossa tyttöporukalla baariin, juhlittiin kaverin 30-vuotissynttäreitä. Aluksi portsari heitti meille kivaa läppää, ollaan aika nättejä tyttöjä vaikka itse sanonkin. :) Mut sitten kuuli että ollaan 30-vuotisia juhlimassa. Totesi että "tuon ikäisten naisten pitäisi olla tähän aikaan kotona lasten kanssa". :O

Vierailija

Ei se ikä vaan se käytös. Aikuisena känniörvellys ja perseily nyt vaan on nolompaa, kuin teininä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Cheekin keikalla kaikki ovat noloja.

• ylös 16
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.