Mieheni ei halua edes pitää kädestä julkisesti, mitä tehdä?
Tuntuu pahalle. Yhdessä on oltu 9 kk, ja mies ei anna minun suudella, koskettaa tai edes pitää kädestä julkisilla paikoilla! Hänen mielestä se on imelää teinien touhua.
Rakastan häntä tosi paljon, mutta minusta tuntuu nyt ettei hän oikeasti välitä minusta, kun ei edes anna minun pitää häntä kädestä esim. kävellessämme ulkona. Kyllä meillä kotona muuten läheisyyttä riittää, mutta minusta tämä tuntuu vain niin vaillinaiselta, jos en voi näyttää hellyyttämme ja rakkauttamme julkisesti.
Kommentit (62)
Edelleen on paljon ihmisiä, jotka suhtautuvat ennakkoluuloisesti miesten välisiin julkisiin hellyydenosoituksiin. Todennäköisesti miehesi pelkää tätä. Homofobisia ihmisiä on edelleen paljon. Koita ymmärtää miestäsi ja hellikää toisianne kotona mahdollisimman paljon.
No ihan oikeassahan se on. Aikuisten ei tarvitse imeskellä toisiaan tai pitää toisiaan kädestä, jollei sitten kyseessä ole suhde, jossa toinen osapuoli ei kykene havaitsemaan lähestyviä autoja. Yritä sinäkin reipastua ja aikuistua.
No onhan se niin, että kahden kesken hellyyden osoittaminen on luontevampaa. Vaivaannuttavia sellaiset jatkuvasti toisissaan kiehnäävät rakkauden-näyttäjät, Kummasti se näytös loppuu aina muutamassa kuukaudessa ja vaihtuu tiuskimiseen.
Tuota, mitä helvettiä luulet, että teidän "hellyttänne ja rakkauttanne" haluaisi kukaan katsella julkisesti?
Ehkä mies tajuaa, ettei rakkautta tarvitse tyrkyttää kaikille muillekin, jotta se olisi varteenotettavaa.
No sehjän on imelää teinien touhjua. Voi vittu, että aokaa vituttaa täm!ä tabletin vortuaalinäppis.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, mitä helvettiä luulet, että teidän "hellyttänne ja rakkauttanne" haluaisi kukaan katsella julkisesti?
Ei sitä ole pakko kenenkään katsoa. Minä vain haluan näyttää onneni julkisesti, on aivan se ja sama katsooko kukaan. On mielestäni rujoa, jos joku ärsyyntyy pienestä julkipusuttelusta tai kuhertelusta. Eivätkö ihmiset osaa olla onnellisia toisten puolesta nykyään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sehjän on imelää teinien touhjua. Voi vittu, että aokaa vituttaa täm!ä tabletin vortuaalinäppis.
heitä se virtuaalinäppis seinään.
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikeassahan se on. Aikuisten ei tarvitse imeskellä toisiaan tai pitää toisiaan kädestä, jollei sitten kyseessä ole suhde, jossa toinen osapuoli ei kykene havaitsemaan lähestyviä autoja. Yritä sinäkin reipastua ja aikuistua.
Niin, olemmehan tosiaan Suomessa. Silmäthän siinä sulavat päästä, jos toiset kehtaavat osoittaa hellyyttä julkisella paikalla. Auta armias, jos pitäisi toista ihmistä koskettaa, hyi olkoon. Ihmekään, jos täällä ollaan masentuneita, kun koskaan ei saa vahingossakaan ketään koskea tai näyttää tunteita. Ja ei, ei tarvitse kielareita vedellä julkisesti, mutta kyllä se on mielestäni ihan tervettä, että voi koskettaa puolisoaan.
Onpa osa porukkaa tylsää täällä, mitä pahaa on kädestä pitämisessä tai pusussa? Olen samaa mieltä että nuoleskelu tai kunnon muhinointi ei kuulu julkiselle paikalle koska ketään ei kiinnosta nähdä kun toiset varmaan kohta panee siinä, mutta pusu silloin tällöin on vähän eri planeetalta. Siinä ei yritetä millään tavalla näyttää muille mitään tai herättää huomiota, vaan helvetti näyttää kiintymystä sille toiselle henkilölle. Eikö teillä muka ikinä tee mieli pussata puolisoanne yhtäkkiä? Tai halata
Joko miehellä on toinen nainen tai et ole esittelykelpoinen.
Tosta se alkaa. Eka myönnyt siihen ettet saa olla oma itsesi ja jonain päivänä heräät silmämustana sairaalasta.
Jätä. Katkeroituminen ei ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko miehellä on toinen nainen tai et ole esittelykelpoinen.
Mun exä oli tarkka panopäivistä. Varsinaisena panopäivänäkin saattoi sanoa ei nyt.
Erohan siitä tuli. Jotkut ihan tahallaan hallinnoi partnerinsa mielihaluja.
Me kuljemme miesystäväni kanssa käsi kädessä kaupungilla, mutta aina se olen minä joka ottaa kädestä kiinni. Tylsää sekin, mut onneks ei vastustele.
Ollaan yli 50v
Anna sille pillua niin johan rakkauskin roihahtaa. Kukaan ei halua pitää pihtarista kiinni.
En tykkää kävellä käsi kädessä aikuisen kanssa. Lasta voi taluttaa (välillä myös turvallisuuden takia), tai muuten ihmistä joka tarvitsee apua kulkemiseen. Yleensä käsi kädessä kävely on omituista ja kömpelöä. Kumpikin on vähän eri pituinen, kävelee eri tahtiin, ja muutenkin minusta on vaikeaa kävellä niin lähellä toista. Lopulta homma menee siihen, että otan pikkuisen etäisyyttä mahtuakseni kävelemään luonnollisemmin, jolloin toinen osapuoli hivuttautuu huomaamattaan lähemmäs, ja lopulta meinaan tippua tieltä.
Eli, kaikki ei vain tykkää kaikista asioista. Mitä sitten? Jos kerran oikeasti tykkäätte toisistanne, eikö se riitä?
Teidän luonteenne eivät kohtaa. Pian se näkyy sitten muussakin.