Mieheni ei halua edes pitää kädestä julkisesti, mitä tehdä?
Tuntuu pahalle. Yhdessä on oltu 9 kk, ja mies ei anna minun suudella, koskettaa tai edes pitää kädestä julkisilla paikoilla! Hänen mielestä se on imelää teinien touhua.
Rakastan häntä tosi paljon, mutta minusta tuntuu nyt ettei hän oikeasti välitä minusta, kun ei edes anna minun pitää häntä kädestä esim. kävellessämme ulkona. Kyllä meillä kotona muuten läheisyyttä riittää, mutta minusta tämä tuntuu vain niin vaillinaiselta, jos en voi näyttää hellyyttämme ja rakkauttamme julkisesti.
Kommentit (62)
Meillä mies ei koskaan pidä kädestä, ei halaa, ei mitään huomionisoitusta - ei julkisesti tai yksityisesti. Sen harvan kerran kun käymme kävelyllä, hän menee 3 metriä edellä, ei odota tai kävele rinnalla. Nykyisin en enää odota mitään häneltä. Mies on tunneongelmainen, kylmä, itsekäs.
Julkisesti lääppivät vain ne, joilla on tarvetta todistelle onnea. Ja sehän tarkoittaa tunnetusti sitä, että onnea ei ole. Aitoa onnea ei tarvitse todistella kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei koskaan pidä kädestä, ei halaa, ei mitään huomionisoitusta - ei julkisesti tai yksityisesti. Sen harvan kerran kun käymme kävelyllä, hän menee 3 metriä edellä, ei odota tai kävele rinnalla. Nykyisin en enää odota mitään häneltä. Mies on tunneongelmainen, kylmä, itsekäs.
Miksi olet hänen kanssaan?
Ai että tästä ketjusta tuli mieleen isäni ja äitini
Kulkivat aina käsikynkkää, kuolemaansa asti.
Vierailija kirjoitti:
Ja roikut hänessä kynsin hampain, koska...?
Naisilla on pakottava tarve todistella juoruja vääräksi että ollaan muka onnellisia ja juoruissa ei ole perää. Julki lääppimisestä tulee aina mieleen epätoivoinen yritys ylläpitää kulissia onnellisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua.
Suomessa venäläiset naiset näkyvät usein kulkevan käsikynkkää olematta mitään Pride-porukkaa.
Itse olen aina ajatellut nähdessäni käsi kädessä kulkevia pariskuntia, että nainen on halunnut häntä pidettävän kädestä - kai sen takia, että pelkää miehen karkaavan.
No olisko APlle vaikka aikuiseksi kasvaminen mitään? Ko. mies ON oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ajatellut nähdessäni käsi kädessä kulkevia pariskuntia, että nainen on halunnut häntä pidettävän kädestä - kai sen takia, että pelkää miehen karkaavan.
Mä nappaan puolisoni käsikynkkään juurikin tästä syystä :D Tyyppi harppoo muuten niin hirmuista vauhtia pitkillä koivillaan, että minä en pysy lyllyrösäärilläni perässä.
Miehesi on oikeassa
Julkinen nuoleskelu on imelää teinien touhua. Kädestä kiinni pitäminen ihan ok, mutta sillä tavalla on todella ärsyttävää kävellä
Teksteistä päätellen täällä yksi kirjoittaa samat tunnekylmän ihmisen kommentit tyyliin lääppiä , imeä ym. Säälittävää. Ap , ansaitset normaalin kypsän miehen , et tunnekylmää pojankloppia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa osa porukkaa tylsää täällä, mitä pahaa on kädestä pitämisessä tai pusussa? Olen samaa mieltä että nuoleskelu tai kunnon muhinointi ei kuulu julkiselle paikalle koska ketään ei kiinnosta nähdä kun toiset varmaan kohta panee siinä, mutta pusu silloin tällöin on vähän eri planeetalta. Siinä ei yritetä millään tavalla näyttää muille mitään tai herättää huomiota, vaan helvetti näyttää kiintymystä sille toiselle henkilölle. Eikö teillä muka ikinä tee mieli pussata puolisoanne yhtäkkiä? Tai halata
Aloittaja kylläkin kertoi haluavansa näyttää onneaan julkisesti.
Niin, ja aika monin on siihen vastannut että "hyi ei tollasia"? Tuskin tuo viesti aloittajaa kohti on suunnattu.
Kell onni on, se onnen näyttäköön ja näinhän minä/ me sen teemmekin!
Naurettavia nuo julkisesti kähmivät. "Näin kato meil on lämmin ja hyvä suhde" säästäkää sinne makuuhuoneen puolelle.
Ehkä hän on ujo ja häveliäs ihminen, yritä nähdä asia hänen perspektiivistään.
Mun mies harppoisi monta metriä edellä, jos en pitäisi kädestä kiinni.
Teinipussailu ei mielestäni merkki mistään ihanasta tai järkevästä ainakaan. Siis jos nelikymppiset esim. naurettavaa.
Voi ap, on sinulla pienet murheet. Kun et saa yleisillä paikoilla näyttää tunteitasi. Koeta päästä asian yli, nimittäin jos haluat jatkaa suhdettanne. Älä yritä saada miestä väkisin muuttamaan omaa mielipidettään ja tapojaan. Eri mieltä vaan tästä asiasta olette, sorry.