Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei halua edes pitää kädestä julkisesti, mitä tehdä?

Vierailija
06.04.2016 |

Tuntuu pahalle. Yhdessä on oltu 9 kk, ja mies ei anna minun suudella, koskettaa tai edes pitää kädestä julkisilla paikoilla! Hänen mielestä se on imelää teinien touhua.
Rakastan häntä tosi paljon, mutta minusta tuntuu nyt ettei hän oikeasti välitä minusta, kun ei edes anna minun pitää häntä kädestä esim. kävellessämme ulkona. Kyllä meillä kotona muuten läheisyyttä riittää, mutta minusta tämä tuntuu vain niin vaillinaiselta, jos en voi näyttää hellyyttämme ja rakkauttamme julkisesti.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pillua niin johan rakkauskin roihahtaa. Kukaan ei halua pitää pihtarista kiinni.

Kylhän psykotkin antaa taivaallista seksiä kunnes eivät enää annakaan. Seksillä voi muuten mieskin kiristää.

Vierailija
22/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kävellä käsi kädessä aikuisen kanssa. Lasta voi taluttaa (välillä myös turvallisuuden takia), tai muuten ihmistä joka tarvitsee apua kulkemiseen. Yleensä käsi kädessä kävely on omituista ja kömpelöä. Kumpikin on vähän eri pituinen, kävelee eri tahtiin, ja muutenkin minusta on vaikeaa kävellä niin lähellä toista. Lopulta homma menee siihen, että otan pikkuisen etäisyyttä mahtuakseni kävelemään luonnollisemmin, jolloin toinen osapuoli hivuttautuu huomaamattaan lähemmäs, ja lopulta meinaan tippua tieltä.

Eli, kaikki ei vain tykkää kaikista asioista. Mitä sitten? Jos kerran oikeasti tykkäätte toisistanne, eikö se riitä?

Eipä vaikuta tykkäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä kulkeminen on aika epäkäytännöllistä. Ei tuo vielä mitään. Kerran yksi nuori nainen valitti, että hänen aviomiehensä esitteli hänet kavereilleen edelleen tyttöystävänä ja yritti siis salata heidän olevan naimisissa. Siinä vaiheessa olisi jo aihetta miettiä, oliko liian aikaista mennä naimisiin, jos aviomies ei halua paljastaa kavereilleen olevansa jo ukkomies.

Vierailija
24/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän yököttävää teini juttua. Pussailla ja pitää kätösestä jatkuvasti julkisilla paikoilla. Maassa maan tavalla. Muuta ulkomaille niin saat nuoleskella vapaammin.

Vierailija
25/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän yököttävää teini juttua. Pussailla ja pitää kätösestä jatkuvasti julkisilla paikoilla. Maassa maan tavalla. Muuta ulkomaille niin saat nuoleskella vapaammin.

Juu, vaikka Dubaihin.

Vierailija
26/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa osa porukkaa tylsää täällä, mitä pahaa on kädestä pitämisessä tai pusussa? Olen samaa mieltä että nuoleskelu tai kunnon muhinointi ei kuulu julkiselle paikalle koska ketään ei kiinnosta nähdä kun toiset varmaan kohta panee siinä, mutta pusu silloin tällöin on vähän eri planeetalta. Siinä ei yritetä millään tavalla näyttää muille mitään tai herättää huomiota, vaan helvetti näyttää kiintymystä sille toiselle henkilölle. Eikö teillä muka ikinä tee mieli pussata puolisoanne yhtäkkiä? Tai halata

Aloittaja kylläkin kertoi haluavansa näyttää onneaan julkisesti.

Vierailija
27/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä olla silleen näyttävästi rakastunut että joka paikassa pitää olla imemässä naamaa ja kädet housuissa?

Vierailija
28/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei suomalainen mieheni tykkää näyttää tunteitaan muuallakin kuin makuukammarissa. Kyllä me kävelemme usein käsikkäin ja/ tai otamme toisiamme kaulasta kiinni/ suukottelemme, vaikkapa keskellä toriaukioita. Vaikka olemme olleet pitkään yhdessä, tunteita ei piilotella; vaa ne saa näkyä; noudattaen tietysti hyviä käytöstapoja.

Vierailija
29/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies ja nainen lomailee julkisesti niin epäilen kyseessä olevan homon ja lesbon.

Vierailija
30/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen mies ja nainen lomailee julkisesti niin epäilen kyseessä olevan homon ja lesbon.

Siis limailee.

Vierailija
31/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen epäily!!!

Vierailija
32/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä teini kitisee kun ei pääse roikkumaan kiinni kuin pikkulapsi ja esittelemään kaikille että tämä on minun omaisuutta ei muiden

Vierailija
33/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, mitä helvettiä luulet, että teidän "hellyttänne ja rakkauttanne" haluaisi kukaan katsella julkisesti?

Ei sitä ole pakko kenenkään katsoa. Minä vain haluan näyttää onneni julkisesti, on aivan se ja sama katsooko kukaan. On mielestäni rujoa, jos joku ärsyyntyy pienestä julkipusuttelusta tai kuhertelusta. Eivätkö ihmiset osaa olla onnellisia toisten puolesta nykyään?

Ap

Kyllä normaalit ihmiset pystyy kulkemaan käsi kädessä. Mulla oli sellainen mies (nyt kuollut) ja onhan se suloista nähdä käsi kädessä kulkeva pariskunta . Seurustelin myös jonkun aikaa miehen kanssa jolle käsi kädessä kulkeminen ei sopinut ollenkaan , ei osannut selittää miksi. Aloin tarkemmin katsoa hänen käytöstään ja nykyään olen onnellinen että suhde katkesi. Ei tarvi imeskellä itseään julkisesti , mutta jos pienikin hellyyden osoitus on no no kyseessä on tunnevamma.

Vierailija
34/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, mitä helvettiä luulet, että teidän "hellyttänne ja rakkauttanne" haluaisi kukaan katsella julkisesti?

Ei sitä ole pakko kenenkään katsoa. Minä vain haluan näyttää onneni julkisesti, on aivan se ja sama katsooko kukaan. On mielestäni rujoa, jos joku ärsyyntyy pienestä julkipusuttelusta tai kuhertelusta. Eivätkö ihmiset osaa olla onnellisia toisten puolesta nykyään?

Ap

Mä voin olla varpaista päähän ihastunut mieheen, mutta en halua julkisella paikalla muhinoida. Miksi sulla on tarve tuoda muille rakkautenne julki? Miksi ei riitä että saat hempeilyjä ja huomiota kotona?

Vierailija
35/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä voin olla varpaista päähän ihastunut mieheen, mutta en halua julkisella paikalla muhinoida. Miksi sulla on tarve tuoda muille rakkautenne julki? Miksi ei riitä että saat hempeilyjä ja huomiota kotona?

Jos vaikkapa jossakin rantaravintolassa, ruoka- annosta odotellessa; miehesi ottaa kätesi käteensä, sitä vähän silittäen tai vähän hipaisee kädellään poskeasi. Kokeeko joku sen muhinoimiseksi julkisella paikalla!? En ainakaan minä!

Vierailija
36/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko hänen kanssaan olla. Jos näin pian alkaa tuollainen kylmyys ja kiukuttelu, mitä elämänne onkaan esim viiden vuoden päästä?

Älä tyydy huonoon suhteeseen, tylyyn kumppaniin ja ikuiseen pettymykseen. Ansaitset parempaa.

Ole jämäkkä ja lopeta suhde. Jos hän kysyy syytä, voit suoraan sanoa, että hänen käytöksestään ja tunnekylmyydestään se johtuu.

Vierailija
37/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei julkisesti uskalla toiseen katsoa kauniisti ja välillä koskettaa, ei ansaitse sitä ihmistä.

On surullista, että edelleen on ihmisiä, joista on ihan ok kävellä peräkkäin viiden metrin päässä toisistaan; äijä tumput suorina ja hoputtaen, ämmä ostoskasseja raahaten perässä.

Siinä vain näytetään omaa arvomaailmaa, jossa naisen arvo on nolla.

Vierailija
38/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua, että hänet nähdään kulkevan käsikkäin kanssasi. Luultavasti olet ajankulu ja huvi, josta ei halua toisten tietävän. Tiedätkö sinä oikeasti hänen tilanteen?

Vierailija
39/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homoo, piilo homoo.

Vierailija
40/62 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kävellä käsi kädessä aikuisen kanssa. Lasta voi taluttaa (välillä myös turvallisuuden takia), tai muuten ihmistä joka tarvitsee apua kulkemiseen. Yleensä käsi kädessä kävely on omituista ja kömpelöä. Kumpikin on vähän eri pituinen, kävelee eri tahtiin, ja muutenkin minusta on vaikeaa kävellä niin lähellä toista. Lopulta homma menee siihen, että otan pikkuisen etäisyyttä mahtuakseni kävelemään luonnollisemmin, jolloin toinen osapuoli hivuttautuu huomaamattaan lähemmäs, ja lopulta meinaan tippua tieltä.

Eli, kaikki ei vain tykkää kaikista asioista. Mitä sitten? Jos kerran oikeasti tykkäätte toisistanne, eikö se riitä?

Itselläni vähän sama. Joskus käsi kädessä on mukavaa, mutta ihan kävelyllä ollessa se häiritsee aika paljon omaa luontaista kävelyrytmiä. Meillä on vähän pituuseroa, joten kädet ovat eri korkeudella ja lisäksi puolisoni ei osaa pitää kättään rennosti, vaan se menee ihan tönköksi.