Ostin kokonaisen ananaan – mies hermostui :D
Ananailla on nyt satokausi, joten ovat tosi halpoja. Kävimme miehen kanssa Prismassa ja laitoin kokonaisen ananaan kärryihin, mutta mies sanoi, että meillä ei aleta ruoalla pröystäillä. :D Taisihan se maksaa kokonaista 1,6 €.
Ostetaanko teillä ananaita ilman välikohtauksia? :D
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ananaat tungetaan perseeseen lehdet edellä.
Kokonaista 69 ananaata perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Meille riitaa aiheuttaa bananaan. Mies kun on sitä mieltä että tertussa saisi olla vain kolme bananaan ja minusta se on tertun oma asia montako bananaan hän tarvitsee.
:D ;D
Mun rupes tekeen mieli bääröniä. Jos halkasis ne ja laittais jotain parempaa viinii seuraks niinku aperitaa tai jotakin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisin käskeny onanoida ananaan, vi**u puolittaako se olisi siinä hedelmäosastolla pitäny!
*ananaahan
Anteeksi maalaisuuteni, mutta eikös tuo ole ihan oikeaa taivutusta, tosin vanhahtavaa sellaista.
Nyt pitää mennä auttamaan lapsea läksyissä. Onneksi tänään ei ole äidinkieleä.
Jauhenlihaa ananaas-bananaaskastikkeella syödään tänään!
Mä ajattelin laittaa munakaksen porsaksenpaistilla höyhtynä ja jälkkäriksi vanukaksen kera ananaan, juomana on tietysti viintä.
Me and my hubby were shopping and I tried to buy some ananases, but my dear hubby went mad so I had to leave the ananases behind. They weren't even expensive, I don't get it. He's so cheap. Only bananases I get to buy.
Meillä syödään itse leipomaa ruiksleipää. Ruiksista tehdyt jauhot on vaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään itse leipomaa ruiksleipää. Ruiksista tehdyt jauhot on vaan parasta.
*Ruissista.
Periaatteessa olis ihan mahdollista käyttää tuota ananaan-muotoa. S-loppuisten sanojen astevaihtelu on ennen ollut tuollainen, esim Tuomas > Tuomaan. Kyllähän se hassulta silti kuulostaa xD
en ihmettele jos et osaa taivuttaakkaa sitä oikee
Mä nauran täällä vedet silmissä ananaata. Mies tuli jo tsekkaamaan, mikä hätänä... Ei ymmärtänyt mua. :P
Meidän ukko ois hermostunu jo puolikkaastakin ananaasta.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa olis ihan mahdollista käyttää tuota ananaan-muotoa. S-loppuisten sanojen astevaihtelu on ennen ollut tuollainen, esim Tuomas > Tuomaan. Kyllähän se hassulta silti kuulostaa xD
Ai milloin on se on loppunut? Vastausta odotellessa sammutan kiuaksen ja harjaan hammakset.
Wagner oli eka. Vanha.