Ostin kokonaisen ananaan – mies hermostui :D
Ananailla on nyt satokausi, joten ovat tosi halpoja. Kävimme miehen kanssa Prismassa ja laitoin kokonaisen ananaan kärryihin, mutta mies sanoi, että meillä ei aleta ruoalla pröystäillä. :D Taisihan se maksaa kokonaista 1,6 €.
Ostetaanko teillä ananaita ilman välikohtauksia? :D
Kommentit (92)
Hyi minkälaan miesen kanssa Ap on. Luulisi nyt rahvaksenkin tajuavan noin edukkaan ananaan päälle. Toivottavasti jättää sen porsaksen!
Minä haluaisin ostaa omenoita ja ruokkia niillä oravoita.
Se on noilla koiraksilla vähän vaikeaa tuo hedelmien osto, mikä on kyllä ihan anuusta kun itse kuitenkin tykkään tosi paljon syödä varsinkin ananaita ja pääryniä.
Ostan ananaksia ihan kokonaisina ja mehustan niitä muiden hedelmien ohella.
Kiitos kaikki AV-mammat
Nauran täällä kovaan ääneen :D
Ananaat kirveltää mun suunta. Diggailen enempi kiivistä. Ja sit noita pikkutomaatteita myös. Ja pääryniä, niitä pitää olla, niinikään apelsiineita.
Banaanoita ei niin paljon parane syödä, lihottavat ja ihminen alkaa näyttää apinoilta.
Ananaan ja ryväleen kyytipojaksi ajattelin tänään nauttia erilaisia teitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ostaa omenoita ja ruokkia niillä oravoita.
Oravoiden herkkuruoka on omeniat.
Ennen sanottiin esim. Zeus Zeun, nykyäänkin sanotaan Aristoteleen eikä Aristoteleksen.
Lammas - lampaan
Hammas - hampaan
Ananas - ananaan
Loogista.
se taipuu latinalaisittain eli
ananum, anana
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitun tuote se on??
Ei se ole vitun puolella vaan taempana.
Vierailija kirjoitti:
Lammas - lampaan
Hammas - hampaan
Ananas - ananaan
Loogista.
Just näin :D
Ai tää ananaan juttu olikin vuodelta 2016. No, hyvät jutut vain paranee vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää ananaan juttu olikin vuodelta 2016. No, hyvät jutut vain paranee vanhetessaan.
Tuo oli jo alun perin hyvä, mutta ei tässä ketjussa ole ollut kuin 1 tai 2 jotka ovat tienneet, mistä on kyse.
Hullulta kuulostaa, mutta taitaa olla ihan oikein taivutettu, vrt kirves/kirveen, ilves/ilveen. Minä muuten ostin juuri kaalta, halpaa oli sekin.