Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelen siskoni ex-miehen kanssa.. Tilanne aiheuttaa kärhämää perheessämme :(

Vierailija
06.04.2016 |

Siskoni oli tämän miehen kanssa yhdessä reilut 4 vuotta. Olivat naimisissa ja asuivat yhdessä, mutta lapsia ei kuitenkaan vielä ollut tullut. Heidän välinsä alkoivat rakoilemaan ja päätyivät lopulta eroon, koska kasvoivat yksinkertaisesti erilleen. Ehdin ystävystyä miehen kanssa heidän suhteen aikana ja olin ehkä vähän ihastunutkin häneen, mutta en tietysti tehnyt asialle suhteen aikana mitään. Kun he olivat asumiserossa, mies turvautui minuun, koska hänellä ei ollut muita lohduttaija. Siinä sitten kävi niin, että ihastuimme toisiimme, yritimme pitää suhteen salassa koska en halunnut satuttaa siskoani, mutta oli selvää, että meidän pitäisi jossain kohtaa tulla "ulos kaapista". Noh, tämä tapahtui muutama kuukausi takaperin ja välini siskooni ja muuhun perheeseeni on sen jälkeen mennyt alamäkeen. Sukulaiseni luulevat, että minä olin munahaukkana miehen kimpussa ja että aiheutin heidän eron, vaikka siitä ei missään nimessä ollut kyse.. Me vain klikkasimme ja kun ihminen rakastuu, ei sille mitään voi.

Siskoni on hyvin rakas minulle enkä halua menettää häntä elämästäni, hän kuitenkin kertoo valheita vanhemmillemme ja muille sukulaisille ja minusta tuntuu, että tätä menoa minut potkitaan ulos suvusta! :(

Onko mitään keinoa, jolla saisin asiat suoristettua ja perhesuhteemme takaisin oikeille raiteille?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.... Mieti sen miehen muna on pyöriny siskos pillussa :D

Vierailija
42/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoksethan on jokaisen miehen unelma...mieluiten samaan aikaan, mutta erikseen on sitten heti seuraavana. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen aloitus tosiaan oli jokin aika sitten. Provohan tää on, ei kukaan aikuinen nainen toisen jätteisiin koske.

Vittu teitä akkoja jätteinenne! Ainoa jäte tässä on sinun ajatusmaailmasi

Vierailija
44/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittais. AV täynnä pissiksiä.

Vierailija
45/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, Puolivälinkankaalla taas tapahtuu...

Vierailija
46/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kylä sania että jos siskoni joskus eroo miehestään nin mä en koskis pitkällä tikullakaan siihen ukkoon..

Eikä siskoni mun. Onneks on niiin eri maku....

Sinuna, ap, olisin ollut hissukseen vähintään siihen asti että ero on lopullisesti selvä eli kunnes on tuomittu eroon. Ja ehkä vielä vähän sen jälkeenkin....

Onko siskollasi muuten lapsia? Voi olla hankalaa jos tädistä tuleekin äitipuoli....

Vierailija
48/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt että lähisukulaisetn puolisot ja ex-puolisot ja seurustelukumppanit on ehdottomasti kiellettyjen listalla!? Ainakin sinun olisi pitänyt ensin keskustella siskosi kanssa, ennen kuin aloit suhteeseen. Enpä usko että mitään on tehtävissä, ehkä aika siloittaa, ehkä ei.

Vierailija
49/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin. On tilanteita, joissa pitää nousta omien tunteittensa yläpuolelle, jopa "tosirakkauden" yläpuolelle. Tuo oli yksi niistä.

Vierailija
50/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä,että noin ei tehdä omalle siskolle,jos hän ei sitten suurinpiirteiden ole sarjamurhaaja tms.

Vierailija
51/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko mitään keinoa, jolla saisin asiat suoristettua ja perhesuhteemme takaisin oikeille raiteille?"

Eipä ole, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Nyt sanot vain heipat omalle suvullesi ja turvaudut jatkossa miesystäväsi läheisiin ystäviin. Ai niin, oliko niitä? ;-D

Vierailija
52/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen exäni (nykyään entisen) kaverin kanssa ja minäkun luulin, että minulla on pienet piirit...

Vierailija
53/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt sen enempää kantaa siihen, onko tämä trolli vai ei, niin kyllä tällaista ihan oikeasti tapahtuu. Omakohtaista kokemusta ei ole, kun mulla on vain veli, mutta tiedän siskosparin, jossa molemmat ovat seurustelleet saman miehen kanssa. Nyt tosin kumpikaan ei enää ole suhteessa ko. miehen kanssa. Ja noi jutut "aattele, sen muna on ollu siskos pillussa" on tosi naurettavia ja lapsellisia. Veikkaan, että aika monen miehen muna on ollut jonkun pillussa ennemminkin. Ei se siitä mitenkään saastu.

Vierailija
54/55 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on aikuistuttava.

Vierailija
55/55 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä maistuu kyrpä joka on lillunut siskosi pimpissä ja perseessä?

Miksiköhän sinulle tulee tällainen esinmmäisenä mieleen? Oletko jotenkin sairas?