Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen siskoni ex-miehen kanssa.. Tilanne aiheuttaa kärhämää perheessämme :(

Vierailija
06.04.2016 |

Siskoni oli tämän miehen kanssa yhdessä reilut 4 vuotta. Olivat naimisissa ja asuivat yhdessä, mutta lapsia ei kuitenkaan vielä ollut tullut. Heidän välinsä alkoivat rakoilemaan ja päätyivät lopulta eroon, koska kasvoivat yksinkertaisesti erilleen. Ehdin ystävystyä miehen kanssa heidän suhteen aikana ja olin ehkä vähän ihastunutkin häneen, mutta en tietysti tehnyt asialle suhteen aikana mitään. Kun he olivat asumiserossa, mies turvautui minuun, koska hänellä ei ollut muita lohduttaija. Siinä sitten kävi niin, että ihastuimme toisiimme, yritimme pitää suhteen salassa koska en halunnut satuttaa siskoani, mutta oli selvää, että meidän pitäisi jossain kohtaa tulla "ulos kaapista". Noh, tämä tapahtui muutama kuukausi takaperin ja välini siskooni ja muuhun perheeseeni on sen jälkeen mennyt alamäkeen. Sukulaiseni luulevat, että minä olin munahaukkana miehen kimpussa ja että aiheutin heidän eron, vaikka siitä ei missään nimessä ollut kyse.. Me vain klikkasimme ja kun ihminen rakastuu, ei sille mitään voi.

Siskoni on hyvin rakas minulle enkä halua menettää häntä elämästäni, hän kuitenkin kertoo valheita vanhemmillemme ja muille sukulaisille ja minusta tuntuu, että tätä menoa minut potkitaan ulos suvusta! :(

Onko mitään keinoa, jolla saisin asiat suoristettua ja perhesuhteemme takaisin oikeille raiteille?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä siskostasi välitä. Muuten et olisi lähtenyt alkujaankaan tuolle tielle.

Vierailija
2/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä.Olet tehnyt valintasi.

Vierailija
4/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v yhdessä, naimisissa ja jo kasvoivat erilleen? Mahtavaa! Vaikka ei aiheeseen kuulunutkaan...

Vierailija
5/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla siskolla tiukempi?

Vierailija
6/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä valitsit sekaantua siskosi mieheen ennen kuin erotaan oli vielä voimassa. Mitä ihmeen valittamista sinulla on? Niin makaat kuin petaat ja sinä päätit olla antamatta erolle aikaa.

Vierailija
7/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin kun "turvautui" sinuun ja sinä teit väärin kun annoit. Siskosi turvanahan sinun olisi pitänyt eron hetkellä olla. Noh, mennyttä ei saa tekemättömäksi. Sinun pitää valita miehen ja perheesi välillä. On toki mahdollista että aika auttaa, siskosikin varmasti löytää uuden rakkauden, mikä myös saattaa helpottaa. Yhtä mahdollista on että välit menevät poikki lopullisesti, liikaa pahaa verta. Kuinka varma olet siitä että rakkautenne kestää? Oletko valmis uhraamaan perheesi vaikka rakkauden kestämisestä ei kukaan voi takeita antaa? Näitä sun varmaan pitää miettiä.

Vierailija
8/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista jos aikuinen nainen luulee omistavansa miehen vielä eron jälkeen.. Toivottavasti siskosi kasvaa aikuiseksi. Toki koska ero on vielä niin tuore niin hän ei välttämättä osaa ajatella asiaa kauhean rationaalisesti.

Vierailija
9/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoasi sun olisi pitänyt tukea eikä exäänsä. Varsinainen kusipää.

Vierailija
10/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukkahan sinä olet. Katso peiliin

Vierailija
11/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kuin olla iloinen ettei ole siskoa!

Vierailija
12/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuin häntäkin.. 

Ja ilmeisesti täällä on nyt monia teinejä paikalla elämänviisauksineen.. Kun sitten josku itse koette aidon rakkauden, tiedätte, että siitä ei voi vain kävellä pois.

AP

Vierailija
13/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kysymystä aloittajalle.

Mitä siskosi valehtelee sukulaisillesi?

Miksi sinä kirjoitat niin kuin pitäisit itseäsi tarinan uhrina?

Vierailija
14/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellista jos aikuinen nainen luulee omistavansa miehen vielä eron jälkeen.. Toivottavasti siskosi kasvaa aikuiseksi. Toki koska ero on vielä niin tuore niin hän ei välttämättä osaa ajatella asiaa kauhean rationaalisesti.

On hei eri asia, lohduttautuuko mies jonkun tuntemattoman vai oman siskon kanssa. Tuskin kukaan haluaa exän jäävän tuolla tavalla perheeseen, eihän tuossa saa tarpeellista etäisyyttä.

Vierailija
15/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo. Vain muutama liioiteltu lausemuoto....

Liian ilmeinen

Vierailija
16/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä maistuu kyrpä joka on lillunut siskosi pimpissä ja perseessä?

Vierailija
17/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen aloitus joskus aikaisemminkin. Ilmeinen trolli.

Ihminen ihastuu vasta noin vuoden kuluttua rakastutaan kun päätös jäädä tehdään.

Eli ihastumishormooni lakkaa.

Vierailija
18/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurustellu vaimoni siskon kaa 15 vuotta, mutta kukaan ei tiedä ;-)

Vierailija
19/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuin häntäkin.. 

Ja ilmeisesti täällä on nyt monia teinejä paikalla elämänviisauksineen.. Kun sitten josku itse koette aidon rakkauden, tiedätte, että siitä ei voi vain kävellä pois.

AP

Ei pahalla, mutta itse sinä vaikutat tässä keskustelussa hyvin nuorelta, lähes teiniltä.

Aikuinen ihminen osaa ennakoida tekojensa seurauksia jo ennen kuin mitään tekee. Aikuinen ihminen siis olisi osannut odottaa sen aidon rakkautensa kanssa vaikka vuoden verran, koska tietää että monenlaisia ongelmia siitä varmasti seuraa, jos hyppää sisarensa exän matkaan ennen kuin aviovuode on edes kylmennyt. Aikuinen toki olisi tajunnut, että katkeruutta voisi perheessä esiintyä vielä sen vuoden jälkeenkin.

Suhteesi tähän mieheen on hyvin tuore ja se on alkanut ennen kuin mies on päässyt yli erostaan. Mistä sinä tiedät että kyse on aidosta rakkaudesta? Aikuinen ihminen ainakin suhtautuisi aika varoen asiaan tällaisessa tilanteessa.

Kuinka vanha sinä muuten olet? Minä olen tällainen 47-vuotias "teini".

Vierailija
20/55 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa itse teiniltä. Voi luoja sentään. Ja provolta kuulostaa myös... joka tapauksessa totta tai ei, tätä tapahtuu oikeasti tosielämässäkin ja se on täysin vääri. Siis haloo, kuinka epätoivoinen voi olla, kaikista maailman miehistä pitää sitten valita siskonsa tai ystävänsä ex....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi