Hyi yök, sanoi naapurin lapset kun tulivat kylään.t.ammattivalittaja
Oli yököttävän vanha vessa,keittiö ja koko mökki.
Kommentit (46)
Siinä tapauksessa on varmasti parempi, että tuollaisista "kavereista" tulee entisiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikin jo kulttuurishokin aika.
Ehkä niille lapsille mutta lapseni kannalta se ei ollut hyvä juttu.ap
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata.
Hyvää kevättä, joka tapauksessa 😉
Pienistä mökistä (köyhistä) on moni noussut suuruuteen.
-vaikkapa UKK
- ei köyhyys mikään häpeä ole
- leonardo da vincikin oli maalaisnaisen avioton poika (paha juttu siihen aikaan)
- silotellun lapsuuden, kehutun ja rikkaamman lapsuuden eläneellä ei ole tarpeeksi annettaa, ei syvällisyyttä, ei kokemusta sellaiseen, jota on annettavanaan elämän murjomalla, joka nousee feeniksilinnun lailla....
Kovemman kokeneesta huokuu aivan erilainen lämpö ja empatia kuin ahneitten jälkeläisillä
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa on varmasti parempi, että tuollaisista "kavereista" tulee entisiä kavereita.
Niin ehkä mutta on taas vaikea löytää uusia ja mistäpä edes yhtä vaatimattomasti elävien perheiden lapsia löytäisi.ap
Mä en usko alkuunkaan että joku lapsi yökkäilisi toisen lapsen kotona. Ymmärtäisin jos talo olisi täynnä roskapaskaa, muuten ei. Keksi vähän parempia valheita.
Nyt sanoisin jo ruman sanan, jos se olisi mulla tapana.
Jos se mökki on sun mielestä noin kerta kaikkiaan hävettävä, niin et kai sä todella aio jättää lasta sinne asumaan, kun itse muutat parempiin oloihin!!
Vierailija kirjoitti:
Jos se mökki on sun mielestä noin kerta kaikkiaan hävettävä, niin et kai sä todella aio jättää lasta sinne asumaan, kun itse muutat parempiin oloihin!!
Kyllä vaan yökkäili eikä ollut mistään sotkusta kyse. Yksiö ei ole paremmat olosuhteet.ap
Viimeksi sanoit hakevasi kaksiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan yökkäili eikä ollut mistään sotkusta kyse. Yksiö ei ole paremmat olosuhteet.ap
No kai se yksiö sen verran uudesta talosta on, että siellä on asiallinen vessa ja keittiö eikä mitään muutakaan yököteltävää.
Paremmat tai huonommat asuinolot, mutta kai sä ymmärrät mitä mieltä 7-vuotias lapsi on siitä, jos äiti lähtee eikä ota häntä mukaan?
Ei ap ole muuttamassa mihinkään, kusettaa niin kuin aina.
Ja höpön höpön ap. Ota lääkkeet jooko.
Yököttelevät naapurin lapset on epäilemättä yhtä totta kuin lomamatka Aruballe.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko alkuunkaan että joku lapsi yökkäilisi toisen lapsen kotona. Ymmärtäisin jos talo olisi täynnä roskapaskaa, muuten ei. Keksi vähän parempia valheita.
Entä jos siellä haisee homeelle?
Naapurin lasten sukunimi on varmaan Wikipedinen?
Siivoaisit sen sijaan että istut perseelläsi koko päivän ja valitat täällä.
Siis on totta että kävivät ja käyttäytyivät noin. Olen vieläkin pahalla mielellä asiasta. Eikä ole mistään siivouksesta kyse vaan siitä että kaikki on vanhanaikaista ja pyykinkuivausteline on keittiössä ja vessassa on muovimatto rikki ja se on tosi pieni yms. Eihän ison ja uuden talon lapset ole sellaista nähneet.ap
Etköhän aikuisena ihmisenä osaa asettua sen yläpuolelle, mitä joku lapsi puhuu. Lapset höpöttävät mitä sattuu.
Joo no ei nuo tuntuneet kauaa viihtyvän vaikka leluja kyllä löytyy. Tupatarkastuksen tekivät ja yökkäilivät joka juttua.ap