Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi yök, sanoi naapurin lapset kun tulivat kylään.t.ammattivalittaja

Vierailija
06.04.2016 |

Oli yököttävän vanha vessa,keittiö ja koko mökki.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki talot eivät vaan voi olla "uusia ja valtavia". Varmaan olet sen verran maailmaa nähnyt, että olet tämän todennut itsekin. Teillä on pieni ja vaatimaton talo, mutta sielläkin voi olla siistiä ja puhdasta ja kodikasta.

Ja olet myös aika usein maininnut, että pojalla on oma huone täpösen täynnä leluja ja vempeleitä. Eiköhän ne kaveritkin siellä viihdy, tuskin ne teillä vessassa istuu.

Joo no ei nuo tuntuneet kauaa viihtyvän vaikka leluja kyllä löytyy. Tupatarkastuksen tekivät ja yökkäilivät joka juttua.ap

Vierailija
22/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa on varmasti parempi, että tuollaisista "kavereista" tulee entisiä kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin jo kulttuurishokin aika.

Ehkä niille lapsille mutta lapseni kannalta se ei ollut hyvä juttu.ap

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata.

Hyvää kevättä, joka tapauksessa 😉

Vierailija
24/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä mökistä (köyhistä) on moni noussut suuruuteen.

-vaikkapa UKK

- ei köyhyys mikään häpeä ole

- leonardo da vincikin oli maalaisnaisen avioton poika (paha juttu siihen aikaan)

- silotellun lapsuuden, kehutun ja rikkaamman lapsuuden eläneellä ei ole tarpeeksi annettaa, ei syvällisyyttä, ei kokemusta sellaiseen, jota on annettavanaan elämän murjomalla, joka nousee feeniksilinnun lailla....

Kovemman kokeneesta huokuu aivan erilainen lämpö ja empatia kuin ahneitten jälkeläisillä

Vierailija
25/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa on varmasti parempi, että tuollaisista "kavereista" tulee entisiä kavereita.

Niin ehkä mutta on taas vaikea löytää uusia ja mistäpä edes yhtä vaatimattomasti elävien perheiden lapsia löytäisi.ap

Vierailija
26/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko alkuunkaan että joku lapsi yökkäilisi toisen lapsen kotona. Ymmärtäisin jos talo olisi täynnä roskapaskaa, muuten ei. Keksi vähän parempia valheita.

Vierailija
27/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanoisin jo ruman sanan, jos se olisi mulla tapana.

Jos se mökki on sun mielestä noin kerta kaikkiaan hävettävä, niin et kai sä todella aio jättää lasta sinne asumaan, kun itse muutat parempiin oloihin!!

Vierailija
28/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mökki on sun mielestä noin kerta kaikkiaan hävettävä, niin et kai sä todella aio jättää lasta sinne asumaan, kun itse muutat parempiin oloihin!!

Kyllä vaan yökkäili eikä ollut mistään sotkusta kyse. Yksiö ei ole paremmat olosuhteet.ap

Vierailija
29/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sanoit hakevasi kaksiota.

Vierailija
30/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan yökkäili eikä ollut mistään sotkusta kyse. Yksiö ei ole paremmat olosuhteet.ap

No kai se yksiö sen verran uudesta talosta on, että siellä on asiallinen vessa ja keittiö eikä mitään muutakaan yököteltävää.

Vierailija
31/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat tai huonommat asuinolot, mutta kai sä ymmärrät mitä mieltä 7-vuotias lapsi on siitä, jos äiti lähtee eikä ota häntä mukaan?

Vierailija
32/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole muuttamassa mihinkään, kusettaa niin kuin aina.

Vierailija
33/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpön höpön ap. Ota lääkkeet jooko.

Vierailija
34/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttelevät naapurin lapset on epäilemättä yhtä totta kuin lomamatka Aruballe.

Vierailija
35/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko alkuunkaan että joku lapsi yökkäilisi toisen lapsen kotona. Ymmärtäisin jos talo olisi täynnä roskapaskaa, muuten ei. Keksi vähän parempia valheita.

Entä jos siellä haisee homeelle?

Vierailija
36/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lasten sukunimi on varmaan Wikipedinen?

Vierailija
37/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaisit sen sijaan että istut perseelläsi koko päivän ja valitat täällä.

Vierailija
38/46 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
39/46 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on totta että kävivät ja käyttäytyivät noin. Olen vieläkin pahalla mielellä asiasta. Eikä ole mistään siivouksesta kyse vaan siitä että kaikki on vanhanaikaista ja pyykinkuivausteline on keittiössä ja vessassa on muovimatto rikki ja se on tosi pieni yms. Eihän ison ja uuden talon lapset ole sellaista nähneet.ap

Vierailija
40/46 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän aikuisena ihmisenä osaa asettua sen yläpuolelle, mitä joku lapsi puhuu. Lapset höpöttävät mitä sattuu.