Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olit pirteä?

Vierailija
06.04.2016 |

-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus vuonna 1989.

Vierailija
2/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ehkä joskus vuonna 2000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen eli tiistaina, koska olin nukkunut yli 9 tunnin yöunet. Edellisenä yönä eli sunnuntain ja maanantai välisenä yönä olin nukkunut liian lyhyt unet ja matkustanut aamuvarhain viikonlopun vietosta takaisin töihin. Olin silloin ihan poikki ja pitkien yöunien jälkeen tunsin todellakin itseni sekä pirteäksi että kaikkeen pystyväksi.

Vierailija
4/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla minäkin.

Vierailija
5/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna. Kävin lenkillä, kokkasin, leivoin, jumppasin, nauroin, keskustelin, kuuntelin musiikkia ja nautin elämästä.

Toissapäivänä jumpatessa tunsin fyysistä heikkoutta, sydän tykytti, hengästytti. Mitä ehti tapahtua parissa päivässä? En tehnyt mitään muutoksia elintavoissani, nukkumisessa, en käytä alkoholia. Liitän pirteyden poistumisen kuukautiskierron vaiheeseen: maanantaina alkoi kierron toinen vaihe, ns. PMS.

Tänään yritän palauttaa pirteyden väkisin. Esim. kohta lähden väkisin lenkille. Tulen myöhemmin ilmoittamaan tähän ketjuun, sainko pirteyden palautettua.

Vierailija
6/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten kun tulin lenkiltä.

Vierailija
7/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun painoin tämän viestin lähetä painiketta.

Vierailija
8/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aurinko vaikuttaa ihan älyttömästi. Viime yönä nukuin yhden kahden tunnin pätkän ja loput 6 tuntia vartin pätkissä sairaan lapsen kanssa mutta olen ihan pirteä?

Vierailija
9/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoistaviikkoa sitten....ennenkuin sairastuin tähän rs-virukseen ;(

Vierailija
10/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä.

Olen nykyään kuin vanhus ja alati väsynyt.

Jos kesä ja kärpäset auttaisi tähän.

Vierailija
11/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppasin aamulla sängystä poikkeuksellisesti erityisen pirteänä, varmaan siksi koska jätin ketipinorin illalla ottamatta eikä kissa häirinnyt yöuniani.

Enää en ole kylläkään yhtään pirteä, väsyttää...

Vierailija
12/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, joskus talvella. Tammikuussa varmaan. Mitä pidemmälle kevättä mennään, sitä väsyneemmäksi tulen. Kesä on taas yhtä piinaa ja horrosta.

Vierailija
13/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena ennen murrosikää.

Vierailija
14/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ennen kuin tulin AV:lle.

Vierailija
15/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurinpiirtein joskus aikana ennen kuin lapsi alkoi sairastelemaan.

Vierailija
16/16 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna. Kävin lenkillä, kokkasin, leivoin, jumppasin, nauroin, keskustelin, kuuntelin musiikkia ja nautin elämästä.

Toissapäivänä jumpatessa tunsin fyysistä heikkoutta, sydän tykytti, hengästytti. Mitä ehti tapahtua parissa päivässä? En tehnyt mitään muutoksia elintavoissani, nukkumisessa, en käytä alkoholia. Liitän pirteyden poistumisen kuukautiskierron vaiheeseen: maanantaina alkoi kierron toinen vaihe, ns. PMS.

Tänään yritän palauttaa pirteyden väkisin. Esim. kohta lähden väkisin lenkille. Tulen myöhemmin ilmoittamaan tähän ketjuun, sainko pirteyden palautettua.

Kävin reippaalla kävelylenkillä, mutta valitettavasti en saanut itseäni erityisen pirteäksi. En kuitenkaan koe tarvitsevani päiväunia. Kahvia en juo päivällä. Nälkä on, mutta saan ruokailla vasta 2 tunnin päästä (olen rautakuurilla).

Yritän pirteyttää itseäni puuhailulla, toiminnalla. Kohta alan tiskata. Laitan jonkun mielenkiintoisen äänitteen pyörimään taustalle, etten ihan torkahda pystyyn.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi