Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö näe ristiriitaa siinä, että

Vierailija
06.04.2016 |

nainen sanoo olevansa eläinrakas, mutta hän silti syö lihaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti.. kyllä minä paijaan ja halaan, rapsutan ja taputtelen tuotantoeläimiä.. ja kun aika koittaa saatan jopa itse sen teurastaa.. Ja kyllä syön lihaa, jopa omia lehmiäkin..

Olenko sitten eläinrakas..olen ja sitä varsinaisessa merkityksessä,  mutta ituhippi en ole.

Vierailija
22/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo olevansa eläinrakas, pitäisi siis rakastaa kaikkia maailman eläimiä. Jaahas, mietitääpä: rotat, hiiret, hämähäkit, raatokärpäset, jauhotoukat, itikat, mäkäräiset, lapamadot, kihomadot, paarmat, loispistiäiset, kaikki muut loiset, punkit... Taitaa käydä eläinrakkaat vähiin, jos kaikkia noita pitäisi rakastaa tai ainakin ettei niitä saisi tappaa, häätää tai torjua. Ehkä jostain eksoottisen itämaisen uskonnon munkista voisi olla tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te näe ristiriitaa siinäkään että ette pidä miehistä mutta silti asutte sellaisen kanssa!

Vierailija
24/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te näe ristiriitaa siinäkään että ette pidä miehistä mutta silti asutte sellaisen kanssa!

Eikä jotkut siinäkään, että päivät pitkät haukkuu naisia pitkin nettiä mutta silti sellainen pitäisi saada vaikka väkisin...

Vierailija
25/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.feissarimokat.com/2016/03/vegaani-vaikka-vakisin/

Onneksi vegaaneilla ei ole tällaista ristiriitaa. :D

Vierailija
26/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin sentään teurastetaan. Vaan entä porkkana? Se riistetään epäluonnollisesta kasvuympäristöstään, nyhtäistään naatti irti, pakataan muoviin, kuljetellaan satoja jos ei tuhansia kilometrejä, makuutetaan kohtalotovereidensa avuttomien ruumiiden seassa, ja lopulta syödään - elävältä! Kasvi tuntee sen kaiken!

https://www.stara.fi/2015/11/02/kasvi-tuntee-kun-sita-syodaan/

Vierailija
27/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näen ristiriidan vain jos kyseinen ihminen ei näe tehotuotannossa mitään eettisiä ongelmia tai jos se "eläinrakkaus"=vaan söpöt eläimet. Itse en esim. tapa sisälle tunkevia ampiaisia yms vaan pyydystän eläviä ja vien pihalle, mutta en koe pahana syödä vastuullisesti pyydettyä riistaa.

Vierailija
28/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit ja riistaeläimet ovat kaksi eriasiaa. Hevosiakin rakastan mutta kyllä maistuu metwurstikin.