Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisinä siskokset voi jättää yksin kotiin?

Vierailija
06.04.2016 |

Mitä mieltä olet, minkä ikäiset tytöt voi jättää keskenään kotiin esim vanhempien käydessä kaupassa? 1-2h ajaksi. Tytöillä 2v1kk ikäero.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sisarukset, ehkä se sukupuoli ei tässä ole niin määräävä.

-Ap

Vierailija
2/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5&7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä pienempikin saisi olla kouluikäinen. Lapsesta riippuen ehkä jo eskari-ikäinenkin pärjäisi.

Vierailija
4/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja 8

Vierailija
5/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 10v

Vierailija
6/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 12-vuotiaina. Sen jälkeen siellä alkaa norkoilla niitä karvaperseisiä jätkiä tappi suorana. Ei silloin enää uskalla jättää.

Vierailija
7/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-13 v voi jättää kotiin vaikka viikonloppumatkan ajaksi. Muun ikäisiä ei, joskin eri syistä.

70-luvulla 6v. saattoi vielä tulla itse kotiin tarhasta (mammanpojat haettiin kotiin), ja vietää kotona kavereidensa kanssa pari kolme tuntia, kunnes vanhemmat tulivat töistä. Silloinkaan kukaan ei kuollut. Nykyään taitasisi olla lastensuojeluilmoituksen paikka.

Vierailija
8/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että kun lapset ovat ekalla ja tokalla, voisin jättää heidät kahdestaan kotiin kauppareissun ajaksi. Ekaluokkalainen voi jäädä mielestäni jo yksin, mutta en jättäisi häntä vielä kahdestaan pienemmän sisaruksen kanssa. Eskarilaisen voisin myös jättää kotiin pieneksi hetkeksi jos hän itse sitä haluaa ja on luonteensa puolesta sopii siihen. 

Vierailija
9/9 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean, alle puoli tuntia kestävän, kauppareissun ajaksi voisin jättää 5- ja 7-vuotiaat. Tuon 1-2h ajaksi ehkä pari vuotta vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä