Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tietoa: muuttuukko Tinder-profiili "näkymättömäksi", kun alueen kaikki ihmiset on sen nähneet?

Vierailija
16.07.2026 |

Liityin Tinderiin pari viikkoa sitten ja lupaavasti ensimmäisenä kahtena päivänä sainkin n. 10 tykkäystä. Tämän jälkeen niitä on tullut tasan 0 kappaletta. Mietin, että onko tässä nyt sitten käynyt niin, että profiilini on jo nähnyt kaikki alueeni (asun aika pienessä kaupungissa) naiset eikä se näin ollen edes tule vastaan kenellekään? Mikäli näin on niin silloinhan kai on sama poistaa koko sovellus. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin tullut samat ihmiset siellä useamman kerran vastaan, joten ei kai se noin toimi.

Vierailija
2/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole Tinderissä.  Olisiko siinä joku toiminto että uudet profiilit ovat pinnalla ja sitten painuvat alemmas ja eivät saa niin paljon katseluita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten toimii, mutta itsekin olen tätä kyllä miettinyt. Minulle tuli myös parina ekana päivänä ne muutamat tykkäykset, mutta sen jälkeen ei ole tullut yhtään ja juuri tuota mietin, että voiko niitä enää tullakaan jos sitä ei kukaan enää edes näe. Kuukauden verran on olen ollut. 

Vierailija
4/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itse asun pienehköllä paikkakunnalla ja minulle tuli kyllä ilmoitus, että olen nähnyt kaikki alueeni profiilit ja pitäisi siirtyä merta edemmäksi kalaan. Eli olettaisin juuri noin, että se ikäänkuin häviää näkyvistä se profiili kun sen kaikki ovat svaipanneet epäkiinnostavaksi. Eli varmaan juuri tuosta syystä ne tykkäykset, jotka ovat tullakseen tulevat juuri aika pian liittymisen jälkeen.

Vierailija
5/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne vasemmalle jo kertaalleen pyyhityt ällötykset ilmestyvät tarjolle uudelleen ja uudelleen. En tiedä tekevätkö nämä aina uuden profiilin vai mistä johtuu.

Mutta kuka selailee ainoastaan kotikaupunkinsa tarjontaa??

Vierailija
6/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös itse asun pienehköllä paikkakunnalla ja minulle tuli kyllä ilmoitus, että olen nähnyt kaikki alueeni profiilit ja pitäisi siirtyä merta edemmäksi kalaan. Eli olettaisin juuri noin, että se ikäänkuin häviää näkyvistä se profiili kun sen kaikki ovat svaipanneet epäkiinnostavaksi. Eli varmaan juuri tuosta syystä ne tykkäykset, jotka ovat tullakseen tulevat juuri aika pian liittymisen jälkeen.

Tinder myös tahallaan pihtaa näyttämästä lisää profiileja, jotta porukka ostaisi maksullisen version. 

Vierailija
7/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee uuden profiilin.

10 on kyllä aika vähän. Itse sain noin 100.

Vierailija
8/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ne vasemmalle jo kertaalleen pyyhityt ällötykset ilmestyvät tarjolle uudelleen ja uudelleen. En tiedä tekevätkö nämä aina uuden profiilin vai mistä johtuu.

Tinder näyttää sinulle tasoistasi seuraa. 

Vierailija
9/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etene näiden kymmenen kanssa? Vai keräätkö vaan isoa määrää tykkäyksiä?

Vierailija
10/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder myös tahallaan pihtaa näyttämästä lisää profiileja, jotta porukka ostaisi maksullisen version. 

Vaikka maksaa niin ei se kaikkia näytä kerralla. Joutuu tulemaan takaisin joka pãivä

Vierailija
11/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder näyttää sinulle tasoistasi seuraa. 

Tinder näyttää ensisijaisesti lähellä olevia varsinkin, kun etäisyysrajoitus on 2 km.

Vierailija
12/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 2 ekana päivänä saa vain 10 tykkäystä kannattaa poistaa koko tinderi.

Vierailija
13/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se algoritmi toimi niin että profiilisi näkyy automaattisesti kaikille alueella. Parin ensimmäisen päivän aikana algoritmi määrittelee profiilisi oman toimintasi ja saamasi huomion perusteella, tavallaan laskee sille arvon. Profiiliasi näytetään randomeille naisille ja algoritmi hyödyntää heidän reaktioitaan. Oma toimintasi on merkittävin tekijä. Esim. pyyhkimällä kaikki oikealle tai vasemmalle, algoritmi ei pysty tekemään johtopäätöksiä kiinnostuksen kohteistasi ja profiilistasi tulee käytännössä arvoton. Silloin profiiliasi ei näe kukaan, paitsi ehkä silloin tällöin joku nainen, jonka profiili on myös määritelty arvottomaksi. 

Vierailija
14/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ohitetut tai hyväksytyt (tiedä millä nimillä sanotte noita) tulee vastaan vain uuden profiilin myötä. Ja kannattaa muistaa, että jotkut saavat vaikka 1000 kilometrin päähän (en muista rajoja) mätsejä, jos vain laittavat itsensä sinne alueellesi, yleensä PK-seudulle olijoiksi, vaikka VPN:llä.

Vierailija
15/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ohitetut tai hyväksytyt (tiedä millä nimillä sanotte noita) tulee vastaan vain uuden profiilin myötä. Ja kannattaa muistaa, että jotkut saavat vaikka 1000 kilometrin päähän (en muista rajoja) mätsejä, jos vain laittavat itsensä sinne alueellesi, yleensä PK-seudulle olijoiksi, vaikka VPN:llä.

Ei tarvii vpn (eikä se mitään auttaisikaan). Tinderin maksullisessa osuudessa on tinder passport toiminto jolla voi siirtyä minne tahansa. Ja jokaisella miehellä on se koska mies ei tee mitään ilmaistinderillä.

Vierailija
16/16 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on olemassa ihan oma toiminto (passitila) tuohon vierailuun. Ja Tallinna on niin lähellä Etelä-Suomea, että sieltäkin voi tulla tykkäyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän