Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen rouva Ullanlinnasta nauttii auringosta - Medelålders dam från Ulrikasborg njuter av solen

Vierailija
06.04.2016 |

Ihana kevätpäivä täällä Etelä-Helsingissä! Otan aurinkoa Meripuiston rannassa. Sitten ystävättärien kanssa kaupungille. Hoppas ni andra också har en fin och solig dag!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äskenhän sä olit Itiksestä?

Vierailija
2/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet käynyt Neitsytpolun Reginassa, onko millainen paikka, minkä tyyppistä tarjolla?

Och samma på svenska, naturlitvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimee!  :D 

Vierailija
4/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fan, hur kunde jag njuta, när jag  är bara en gammal, arbetslös kvinna från Karabacka och måste stå hela tiden i brödkön vai mikähän se leipäjono nyt mahtaakaan olla ruotsiksi.

Vierailija
5/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin täällä ullanlinnassa rasautin just päivän ekan koffin auki ahh tätä joutomiehen eloa.

Vierailija
6/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

solen skiner och skiten luktar här i Vuorimiehenpuistikko

Vierailija
7/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen juuri Sörnäisten Piritorilla ystävättäriä. Täällä ilmassa väräjää alkava summer of love. Kohta nautimme maidottomat  soijalatet Iltakoulun terassilla.Sitten Itikseen ostamaan halal-lihaa. Ullanlinnan Rouvalle oikein aurinkoista päivää. 

Vierailija
8/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanska bra.

Vierailija
9/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Än sen då? Genomsnittsmänniskan som det finns tretton på dussinet.. Urtråkigt!

Vierailija
10/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin täällä ullanlinnassa rasautin just päivän ekan koffin auki ahh tätä joutomiehen eloa.

Olet mun naapuri täällä?

Mies, joka tykkää kulkea munasillaan ikkunan edessä ja katsot jalkapalloa kaikki illat?

Meidän asunnosta näkee suoraan sun olohuoneen ikkunaan.

Itse istuskelen täällä ullanlinnassa parvekkeella teen kanssa ja nettailen, on tosi kaunis päivä, ihanaa!

Vierailija
11/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt juuri missään ulkona pitkään aikaan! Juuri viime viikolla tultiin Firenzestä ja sitä ennen oltiin koko talvi Kaakkois-Aasiassa.

Onko se Regina siinä Neitsytpolun kiinalaisen paikalla vai missä? -Ap-

Vierailija
12/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käy töissä? Kenen rahoilla elät, perinnöllä vai miehen siivellä?

Vierailija
13/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi uffaffaa uffaffaa sentään!

Jotenkin tavattoman omituista,  kun ei voi ymmärtää MIKSI esimerkiksi suomenruotsalaisessa paikkakunnassa kesken suomalaisen asiakkaan palvelua myyjän on aivan pakko vaihtaa kieli ruotsiksi ja alkaa keskustelemaan ystävättären kanssa olkansa yli ruotsiksi tämän suomenkielisen asiakkaan palvelutapahtuman aikana? Palvelutapahtuman kesto 2 minuuttia.

Vierailija
14/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt juuri missään ulkona pitkään aikaan! Juuri viime viikolla tultiin Firenzestä ja sitä ennen oltiin koko talvi Kaakkois-Aasiassa.

Onko se Regina siinä Neitsytpolun kiinalaisen paikalla vai missä? -Ap-

On siinä kiinalaisen tilalla, mä asun ihan siinä vieressä.

Olen kyllä usein katsonut ruokalistaa, ja se näyttäisi olevan täynnä iltaisin, mutta se kiinalainen oli hkin huonoin ravintola, joten olen varma, että sillä paikalla on huono ruokakarma.

Vierailija
15/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälsningar från Drumsö! Täälläkin on aivan jättekiva och vacker dag.

Vierailija
16/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag ar sjuk idag men det gor ingenting, eftersom jag ar finlandssvensk ar allt harligt i alla fall!

Vierailija
17/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odottelen juuri Sörnäisten Piritorilla ystävättäriä. Täällä ilmassa väräjää alkava summer of love. Kohta nautimme maidottomat  soijalatet Iltakoulun terassilla.Sitten Itikseen ostamaan halal-lihaa. Ullanlinnan Rouvalle oikein aurinkoista päivää. 

Kiitos :)

Mitä ruokaa ajattelitte laittaa? -Ap-

Vierailija
18/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D mahtavaa, käykää Itiksessä samalla Stoan kulttuurikeskus Caisassa, siellä on upeita monikulttuurisia tapahtumia ja moskeijakin ihan vieressä :)

Vierailija
19/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :)

Mitä ruokaa ajattelitte laittaa? -Ap-

Voisitko vastata: käytkö itse töissä vai kenen rahoilla elät vai oletko saanut perintöä?

Vierailija
20/26 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdette Itikseen asti halal-hakuun, vai onko siellä joku hyvä tarjous?

Mitä kahviloita Ullanlinnan rouva muuten suosii, etenkin rannan suunnalta?