Keski-ikäinen rouva Ullanlinnasta nauttii auringosta - Medelålders dam från Ulrikasborg njuter av solen
Ihana kevätpäivä täällä Etelä-Helsingissä! Otan aurinkoa Meripuiston rannassa. Sitten ystävättärien kanssa kaupungille. Hoppas ni andra också har en fin och solig dag!
Kommentit (26)
Ursulassa on ihan onneton valikoima nykyään leivonnaisten ja suolaisten suhteen.
Selkeästi on opiskeltu kaupunginosatietoa ensiyrittämän jälkeen, jättebra :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen juuri Sörnäisten Piritorilla ystävättäriä. Täällä ilmassa väräjää alkava summer of love. Kohta nautimme maidottomat soijalatet Iltakoulun terassilla.Sitten Itikseen ostamaan halal-lihaa. Ullanlinnan Rouvalle oikein aurinkoista päivää.
Miksi lähdette Itikseen asti halal-hakuun, vai onko siellä joku hyvä tarjous?
Mitä kahviloita Ullanlinnan rouva muuten suosii, etenkin rannan suunnalta?
No eihän siellä ole paljon valinnanvaraa. Carousell ja Ursula. Mattolaituri ja Kompassi on vielä kiinni.
Vähän pois rannasta Kah Villa on kiva pikku paikka. Success ei kuulu minun suosikeihini. -Ap-
Mitä mieltä siitä viereisestä SIS. Delistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen juuri Sörnäisten Piritorilla ystävättäriä. Täällä ilmassa väräjää alkava summer of love. Kohta nautimme maidottomat soijalatet Iltakoulun terassilla.Sitten Itikseen ostamaan halal-lihaa. Ullanlinnan Rouvalle oikein aurinkoista päivää.
Miksi lähdette Itikseen asti halal-hakuun, vai onko siellä joku hyvä tarjous?
Mitä kahviloita Ullanlinnan rouva muuten suosii, etenkin rannan suunnalta?
No eihän siellä ole paljon valinnanvaraa. Carousell ja Ursula. Mattolaituri ja Kompassi on vielä kiinni.
Vähän pois rannasta Kah Villa on kiva pikku paikka. Success ei kuulu minun suosikeihini. -Ap-
Mitä mieltä siitä viereisestä SIS. Delistä?
En oikein mitään. Ja Keisarikin oli kivempi siinä Tarkk'ampujan kadulla. -Ap-
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on opiskeltu kaupunginosatietoa ensiyrittämän jälkeen, jättebra :D
Ai sä oot varmaan se perhepäivähoitaja taas. Moi vaan :D -Ap-