Vierailija
  • ylös 4
  • alas 1

Kommentit (13)

Vierailija

Eipä tuo ollut kaiken aikaa vahtimassa lääkärileikkejäni kaverien kanssa tai kun löysin 10-vuotiaana masturboinnin ilon. Ja salaa olen nauttinut pojista ja miehistä raportoimatta isälleni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo ollut kaiken aikaa vahtimassa lääkärileikkejäni kaverien kanssa tai kun löysin 10-vuotiaana masturboinnin ilon. Ja salaa olen nauttinut pojista ja miehistä raportoimatta isälleni.

Liittyykö tämä jotenkin tuohon linkitettyyn kirjoitukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suomalaisilla 18-30 vuotiailla muijilla tuo terveen seksuaalisuuden käsite on hakusessa. Vinkkinä voisin sanoa että se ei tarkoita holtitonta hurjastelua satunnaisten tyyppien makkareissa.

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla 18-30 vuotiailla muijilla tuo terveen seksuaalisuuden käsite on hakusessa. Vinkkinä voisin sanoa että se ei tarkoita holtitonta hurjastelua satunnaisten tyyppien makkareissa.

Selitähän hieman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vastine.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vastine.

Millä tavalla se on vastine?

Vierailija

Ne miehet, jotka kokevat jatkuvaa tarvetta suojella tytärtään poikaystäviltä ja seksikokemuksilta, ovat juuri niitä, jotka itse nuoruudessaa ovat olleet tyttöjä huonosti kohtelevia tyyppejä. Kuvittelevat, että kaikki ovat samanlaisia.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://m.suomisanakirja.fi/vastine[/quote]

Mä tiedän, mitä vastine tarkoittaa, mutta tuo kirjoituksesi ei ollut vastine. Se olisi vastine, jos mielipidekirjoituksessa olisi väitetty, että isät ylipäätään kontrolloivat tyttäriensä seksuaalisuutta ja että on tavallista, että isälle kerrotaan omista seksikokemuksista, tai edes niin, että mielipidekirjoituksen kirjoittaja olisi niistä kertonut. Nyt viestisi ei oikeastaan liity millään tavalla aloituksessa linkitettyyn kirjoitukseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mites niiden satunnaisten tyyppien seksuaalisuus? Onko sekin hakusessa kun hekin holtittomasti hurjastelevat näiden 18-30v. muijien kanssa siellä makkarissa? Vai onko tosiaan niin, että vain naisilla pitää olla terve seksuaalinen käsitys? Miehet saa tehdä mitä huvittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei siis ole mitään käsitystä siitä, millaista on elää kontrolloivan ja alistavan huoltajan kanssa, joka on nujertanut sinut henkisesti ja tarpeen mukaan tekee sen myös fyysisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei siis ole mitään käsitystä siitä, millaista on elää kontrolloivan ja alistavan huoltajan kanssa, joka on nujertanut sinut henkisesti ja tarpeen mukaan tekee sen myös fyysisesti. 

Minulla on kokemusta molemmista puolista: narsistinen, pahoinpitelevä isä mutta myös oma salattu elämäni, johon isäni ei yltänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta molemmista puolista: narsistinen, pahoinpitelevä isä mutta myös oma salattu elämäni, johon isäni ei yltänyt.

Sinun isäsi antoi sinun siis pitää yksityisyytesi eikä onnistunut nujertamaan sinua. Tämä siis tarkoittaa, että kaikilla lapsilla on mahdollisuus samaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.