Naiset, miksi ette ole tämän näköisiä?
Kommentit (32)
Ei riitä raha, aika, into tai mielenkiinto noin isoon pyynäykseen.
Tissini ovat isot, mutta en ikinä laittaisi niitä noin tyrkylle. En nauti siitä huomiosta.
Ja mitä minä hyötyisin vaikka näyttäisin tuolta?
Pitäisi ottaa tekorusketus ja värjätä hiukset. Ei ole varaa jatkuvasti ylläpitää niin en edes aloita. Sit vielä pitäs löytää meikit jotka sopii ongelmaiholle jaOpetella meikkaamaan. Sit vielä pitäs olla itsevarmuutta ja se on näistä vaikein asia.
Mä saisin sentyylistä huomiota mitä en halua. Haluan, että mua arvostetaan ihmisenä eikä pidetä vain kasana tissejä ja persettä.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Älytön kilpavarustelu ja loputon taistelu aikaa vastaan, jonka häviät kuitenkin
Outo kysymys. Jos tolta pestäs meikit ja poistettas silikonit se olisi varmasti samannäköinen kuin se nainen eilen kaupan kassajonossa johon et kiinnittänyt mitään huomiota. Toisin sanoen kyllä naiset on ton näkösiä jos silikonoidaan ja meikataan.
Oliko muita kysymyksiä, vastailen mielelläni!
Kun nyt vaan on erilaiset geenit ;-) Kävitkö ap bilsantunneilla koulussa?
Haluaisitko, että näyttäisin kuvan naiselta? Miksi?
Ei kyllä seisois tuollaselle. Liian laiha ja huonot tissit, ei nätit kasvot. M31v
No eihän toikaan oo ton näkönen,hah haa!Onko joku aikuinen (?) noin yksinkertainen?
Koska en halua houkutella vääränkaltaisia miehiä, kuten AP, miehiä puoleeni.
Vierailija kirjoitti:
Mä saisin sentyylistä huomiota mitä en halua. Haluan, että mua arvostetaan ihmisenä eikä pidetä vain kasana tissejä ja persettä.
Miksi yrität olla jotain mitä et ole?
http://www.listal.com/viewimage/7931716
Tässä hänen kasvoilleen ei ole vielä (todennäköisesti) ole tehty mitään toimenpiteitä
ssss kirjoitti:
söpöA kirjoitti:
en haluu olla noi läski
Tämä, sekä tuon tyyli on mauton. Sigrid Agrenilla oli täydellinen kroppa, etenkin jalat! ❤️
http://in1.ccio.co/uH/ol/Bg/tumblrlt8vkgw17B1r0fj3bo11280.jpg
Hämmentävät jalat mielestäni. Ehkä se on toi kapeus mutta jotenkin vaikuttaa että noi kintut on suorastaan ylipitkät.
En avannut linkkiä, mutta kysyn aloittajalta, että miten se hänen elämäänsä mihinkään suuntaan muuttaa, miltä minä näytän tai en näytä. Hän saisi kadulla lisää silmänruokaa? Ok. Entä mitä minä siitä saisin? Ventovieraiden miesten huomio ei paljon lämmitä.
Jo tämä ihannenainen (tissimalli) kertoo millainen teinijonne siellä provoaa :D
Arvaas mitä ap? Olen mies ja tuon näköinen. Mitäs siihen sanot?
M24
en haluu olla noi läski