Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiskaako kukaan muu käsin?t.ammattivalittaja

Vierailija
06.04.2016 |

Vai onko teillä kaikilla astianpesukone?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut astianpesukonetta. Olen asunut omillani jo 25 vuotta. Käsin tiskaaminen sujuu nopeasti, eikä minulla edes ole tarpeeksi astioita koneen täyttämiseksi, jollen siis työntäisi kaikkia omistamiani patoja ja pannuja kerralla koneeseen.

Vierailija
2/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiskaan käsin.

Meillä on kyllä apk, mutta se hajosi muutama kuukausi sitten ja en ole saanut hommattua uutta. ( lue: ei ole rahaa juuri nyt ostaa uutta )

Meitä on taloudessa kolme, joten ei tämä mikään mahdoton tehtävä ole. En ole kokenut mitään järkyttävää stressiä tiskaamisesta, ketuttaa toki välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei astianpesukonetta ole siksi että sen laittaminen tuollaiseen vanhaan keittiöön ei olisi ihan pikku juttu.ap

Vierailija
4/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskataan, perheeseen kuuluu neljä henkilöä.kaipaan tiskikonetta todella, mutta meillä vanha talo ja keittiö joten ei helppoin naikki oo asentaa sitä.

Vierailija
5/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä apk, mutta tiskaan monesti käsin. Asun yksin, joten tiskiä ei ole kovin paljoa ja sitä paitsi tykkään tiskaamisesta. Minusta on mukavaa upottaa kädet lämpimään veteen :-)

Nykyisessä asunnossani on vielä vanhanaikaisesti kaksi täysmittaista allasta, joten tiskaaminen ja huuhteleminen on helppoa.

Vierailija
6/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso se uusi asunto sitten niin että siellä on tiskikone valmiina. Tai valmius tiskikoneelle ja ala sitten työttömyysrahasta säästämään tiskikonetta varten.

Vierailija
7/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharja kirjoitti:

Käsin tiskataan, perheeseen kuuluu neljä henkilöä.kaipaan tiskikonetta todella, mutta meillä vanha talo ja keittiö joten ei helppoin naikki oo asentaa sitä.

Joo meillä keittiö suoraan 60-luvulta. Se saa aina hymyn ihmisten huulille. Yläkaapit tumman vihreät, alakaapit keltaiset, vetimet keltaiset ja isot seinään upotetut kaapit keltaiset.ap

Vierailija
8/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tiskikonetta, mutta taloudessa vaan minä ja mies, joten ei mene onneks kauaa aikaa kun joka päivä tekee tiskit.

Vierailija
9/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi tiskikonetta. Syttyvät palamaan, aiheuttavat vesivahinkoja, keräävät turhaan likaisia astioita. Kun tiskaa käsin niin tarvittavat astiat on aina puhtaana.

Vierailija
10/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on? Haluat siis valittaa vanhasta keittiöstä? Laittaisit otsikkoon, jos se on se OIKEA syy.

Vierailija
11/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi konetta vaikka omistaisin. Yhen hengen taloudessa tulee sen verran vähän tiskiä ettei viittis viikkoo astioita koneessa seisomaan, enkä ees omista kauheesti astioita.

Vierailija
12/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yhdessä asunnossa on ollut astianpesukone, minusta sen täyttö ja tyhjennys oli pienessä perheessä jopa hitaampaa kuin käsin tiskaaminen.

Vierailija
13/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme yksiössä, ei mahdu. Mies tiskaa käsin.

Vierailija
14/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaan, ei ole tiskikonetta. Onneksi - sinne ne tiskit kuivuisivat, kun yksin asun eikä tiskiä niin paljon tule. Astiat loppuisivat kesken ennen kuin tiskikone olisi täynnä. Tykkään tiskata käsin.

Vierailija
15/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On astianpesukone, mutta lisäksi tiskaan käsin. Kun on paistinpannuja tiskattavana lasken altaan täyteen ja tiskaan samalla kertaa ne mitä tiskipöydällä on. En astianpesukoneesta kuitenkaan ota likaisia tiskattavaksi. Turha sitä astianpesuainetta on laittaa hukkaan.

Vierailija
16/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on muutto uuteen asuntoon ensi viikolla, mitä sä nyt enää murehdit, saako miehen mökkiin astianpesukonetta vai ei. Siellä uudessa on ainakin paikka valmiina koneelle, parhaassa tapauksessa se konekin.

Vierailija
17/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on muutto uuteen asuntoon ensi viikolla, mitä sä nyt enää murehdit, saako miehen mökkiin astianpesukonetta vai ei. Siellä uudessa on ainakin paikka valmiina koneelle, parhaassa tapauksessa se konekin.

Vierailija
18/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan koska kämpässä ei ole astianpesukonetta. Perseestä..

Vierailija
19/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja nämä sun avaukset ottaen huomioon että sulla pitäisi omien sanojen mukaan olla valtava elämänmuutos tulossa viimeistään ensi viikolla. Jos mä olisin muuttamassa omilleni niin en tekisi galluppia toisten tiskauksista..

Vierailija
20/31 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisihenkinen perhe ja apk, mutta tiskataan usein käsin. Meillä on, arkikäytössäkin, vanhoja astioita, jotka eivät kestä konepesua. Minusta käsin tiskaaminen on rentouttavaa: saa aikaa omille ajatuksille ja samalla näkee heti työnsä jäljen.