Axlin keissi osa 502: Uskoitko koskaan kameroiden olleen itsepuolustukseksi kuvaamassa?
Uskoitko missään vaiheessa? Entäs uskoitko mentori-Peteriin?
Kommentit (24)
Edes haudassa makaava mielikuvitus-Petteri ei uskonut.
For the Axls' sake! Kai joku uskoi? Minäkään en :(((
Kyllä uskoin, kun ei ollut vielä tietoa millaisista kameroista/kuvaamisesta oli kyse.
Mä menin heti tuoreeltaan katsoo sen hänen videonsa youtubessa. Pakko sanoa, että juttu upposi muhun täysin, uskoin Peterin ja sen syyn, miksi kamerat oli. Vasta sitten sen jälkeen alkoi tihkua lisätietoja, sitten en enää uskonu. Ehkä uskoin siksi, sillä itse en ikinä valehtelis tuolla tavalla, en muutenkaan juurikaan valehtele ja totuus ja totuuden puhuminen on todella tärkeää. Vaikea uskoa muista siis, sillä en itse ole sellainen lainkaan.
No kun asiasta ensimmäisen kerran uutisoitiin, ajattelin, että näin voisi ollakin. Toisaalta se Peter-juttu kuulosti aika... no, epäuskottavalta.
-
Mä en ole kauhean kiinnostunut mistään julkkisjutuista, enkä yleensä spekuloi julkkisten elämään liittyviä juttuja, tai sitä, millaisia he ovat. Tiedättekö ihmistyypin, joka uskoo heti ihmisestä pahaa vain siksi, että hän on julkisuuden henkilö? Mua ärsyttää tosi paljon sellainen käytös. Mutta tämä Axl-juttu on saanut mut aika vakuuttuneeksi siitä, että hän taitaa olla ihka aito narsisti. Sääli, koska olis ollut tosi kiva, että hän on sellainen mukava ja kiva tyyppi, jolta vaikuttaa. Mutta ei taida olla.
Axlista on kyllä paljastunut tosi ällö tyyppi. Olis voinut jättää ton itsensäpuolustelun kokonaan pois, niin kohu ois saattanut laskea nopeammin. Ne puolustelut oli muutenkin täyttä muiden syyllistämistä ja esimerkiksi katkeruutta Paasosta kohtaan, tosi noloa.
Ennen kun kameroista ja videoista tuli lisätietoa niin uskoin. Tosin vähän skeptisesti suhtauduin silti, koska eihän se video todistaisi muuta kun että juuri se kuvattu kerta ei ollut raiskaus. Olisihan joku voinut syyttää raiskauksen tapahtuneen jossain muualla.
Minä en uskonut hetkeäkään edes heti alussa. Vaikutti niin kaukaa haetulta ja sitäpaitsi salakuvaaminen on lainvastaista.
Minä uskoin aluksi, koska luulin kameroiden olevan niitä normaaleita, jotka kuvaavat sieltä jostain katon rajasta olohuonetta tai keittiötä, mutta siinä vaiheessa en enää uskonut, kun kävi ilmi että olo kuvannut seksiaktejaan.
Ei kellään ole kameroita itsepuolustukseksi kuvaamassa sänkyä paitsi Paranormal Activityssä.
Uskoin siihen asti ku luin että naisten nimien mukaan kansioitu ja editoitu. Ihan koska uskon lähtökohtaisesti kaikista ihmisistä hyvää.
Uskoin aluksi, kun luulin, että kyseessä on turvavalvonta kotona. Lisätietojen tullessa julki en enää uskonut.
Kun joku sanoi tuosta kehonkielestä.. mä katsoin nyt ekaa kertaa tuon videon. Mun mielestä siinä on ihan sama elekieli niissä kohdissa, jotka pitää paikkansa (oli ollut poliisikuulusteluissa, ahdistaa) sekä niissä, jotka todennäköisimmin eivät pidä paikkaansa ( Peter-saaga). Mutta saa toki olla eri mieltä! Mä en ole kovin hyvä tulkitsemaan noita asioita. Jos joku on joskus tutustunut paremmin vaikka mikroilmeiden tulkintaan, saattaa nähdä tuossa ihan selviä merkkejä.
Mäkin katoin anteeksipyyntövideon ensimmäisenä informaationlähteenä koko keissistä. Sen perusteella uskoin hänen tehneen vahingossa rikoksen vaikka ajattelinkin että ompas taukki kun ei ole tajunnut ilmoittaa että kotona on kameravalvonta turvallisuussyistä.
Sitten luinkin että kamera oltiin piilotettu jonkin kirjan taakse ja Axl kusetti kysyttäessä sen olevan jokin muu. Lisäksi tutkinnassa löytyi kännykkäkamerakuvaa joka oli otettu POV-asetelmalla salaa niin nauroin jo tuolle turvallisuus-selitykselle ääneen :D
Peterin olemassaolo tai olemattomuus taas ei ole kiinnostanut senkään vertaa kuin tuo perusselitys ja todisteet sitä vastaan.
Eiköhän sille tuomio tosta napsahda.
Uskoin vähintään puoliksi siinä vaiheessa, kun juttu tuli lehtiin eikä mitään yksityiskohtia kuvauksesta ollut tiedossa. En katsonut Axlin videota, mutta siis ekojen siitä kertovien iltisjuttujen perusteella.
Ei tullut aluksi ainakaan mieleenkään, että Peter saattaisi olla kuvitteellinen henkilö. Ajattelin, ettei kukaan voisi olla niin tyhmä, että kertoisi kuvitteellisesta henkilöstä ja väittäisi asiasta nousseen aikanaan kohun.
Ajattelin että Axl on kyllä hieman idiootti, kun uskoo täysin kaverinsa selitykset tuomiosta huolimatta, ja on ääliö kun kehtaa väittää ettei muka tiennyt kuvaamisen olevan laitonta.
No ei kukaan usko. Ei putatiiviseen itsesuojeluun eikä Peteriin.