Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariterapia edessä ja tekis mieli perua koko homma

Vierailija
05.04.2016 |

Tuntuu, että peli on jo menetetty. En voi uskoa että siitä olis enää mitään hyötyä.

Mies kuitenkin haluaa mennä ja yrittää saada kaiken toimimaan.

Mennäkö vai eikö mennä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluatko sä saada homman vielä toimimaan? Miksei voisi vielä toimia?

Vierailija
2/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi mennä myös eroamaan. Eli terapian tuloksena voi olla myös ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aika varma että erotaan. Siinä vaiheessa mies halusi pariterapiaan. Lähdin ihan siksi, että mieskin tajuaisi, mikä kaikki mättää ja kuinka pahoin oikeasti voin. Minua se auttoi paljonkin. Pariterapeutilla oli heittää hyviä ideoita mm. kommunikoinnin parantamiseen. (Ex)-mieheni ei antanut niillekään paljoa painoarvoa, saati edes halunnut kokeilla. Kyllä, sen jälkeen oli eroaminen selvä juttu. 

Vierailija
4/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse oo ikinä ollut mikään pariterapia tyyppinen ihminen. Oon aina ollut sitä mieltä että jos kaksi aikuista ihmistä ei osaa istua pöydän ääreen ja puhua niin ei sitä kyllä kolmaskaan pysty tekemään. :) mutta hienoa jos joillain toimii.

Vierailija
5/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti aloittaa kirkon parisuhdeterapia silloin aikoinaan kun suhteemme alkoi huonota ja tuli kriisiä kriisin perään. Lähdin litomaan jo ekasta terapiasessiosta kun terapeutti kerta toisensa jälkeen otti esille sen, että meidän suhteen suurin ongelma on mun työssäkäynti. Sinne jäivät tuleva eksä ja terapeutti töllistelemään toisiaan.

Vierailija
6/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä. Tulee ainakin yritettyä kaikki, eikä tarvitse enää miettiä jälkikäteen olisiko jotain ollut tehtävissä. Eroaminen on kamalaa :(

Vierailija
7/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse oo ikinä ollut mikään pariterapia tyyppinen ihminen. Oon aina ollut sitä mieltä että jos kaksi aikuista ihmistä ei osaa istua pöydän ääreen ja puhua niin ei sitä kyllä kolmaskaan pysty tekemään. :) mutta hienoa jos joillain toimii.

Eihän tarvi olla kyse pystymisestä, vasn asiantuntija osaa heittää peliin uusia näkökulmia, jonka jälkeen ongelma nähdään uudessa valossa. Tai osaa ohjata keskustelua kohti ratkaisua siten, ettei fokusoiduta ongelmiin.

Luovuuteen monesti tarvitaan jokin uusi ulottuvuus.

Vierailija
8/8 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on mentävä, ettei jää sitten oloa, että jotain olis vielä voinut tehdä. Haluaisin kyllä kaiken ennalleen ja haluan olla onnellinen tuon miehen kanssa, mutta taitaa muut tekijät tulla eteen..

Ap