Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendit, joiden toivoisit loppuvan

Vierailija
05.04.2016 |

Mitkä trendit saisivat av-mammojen mielestä jo loppua?

Oma listani:

- paljaat nilkat kylmällä kelillä
- huulitäytteet ja duck face -ilmiö
- hiusten värjääminen harmahtaviksi
- dramaattiset ripsenpidennykset
- lenkkarit kynähameen kanssa
- liian vaalea peitevoide silmien alla

Kommentit (246)

Vierailija
1/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness. Joka ikinen siihen tai ylenpalttiseen kuntoiluun hurahtava luulee, että muut ihmiset ei urheile tai tee smoothieita vain siksi, että ei pidetä niistä blogeja/ääntä/"kiinnostavia" oppitunteja. Joka toinen lissu on personal trainer, vaikka siihen ei ole mitään pätevyysvaatimuksia muuta kun olla elossa.

Vierailija
2/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi smoothie -kohta jäi nyt vähän irtonaiseksi ajatukseksi, piti jatkaa lausetta eri tavalla, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet. Jotain käsittämätöntä minun mielestäni. Sopiihan ne toki kaiken maailman perseimplanttien sun muun kanssa yhteen paremmin kuin luomunaama.

Vierailija
4/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, myself and I.

Peppu, pakara ja pylly.

Vierailija
5/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ulkonäön paranteleminen kaikella feikillä kuten ripsenpidennyksillä, täytteillä, hiustenpidennyksillä..

- Fitness ja kaikki siihen liittyvä

Vierailija
6/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomirap ja hiphop. Aikuisten kollien teiniuho on niin noloa.

Vierailija
7/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että urheiluksi lasketaan vain crossfit, salilla käyminen ja triathlon.

Vierailija
8/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut. Onneksi tulee jo näitä 70-luvun tyylisä ihania farkkuja. Ottaa vaan aikansa ennen kun katutrendissä suomessa näitä taas näkee. Itsellä on jo!

Vierailija
9/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet, jättipeppujen fanitus, Kardashianit ja Jennerit

Vierailija
10/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei pysty tehdä" 

Vierailija
11/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää kun porukka valittaa esim. hiusten- tai ripsienpidennyksistä. Jos niitä ei halua niin ei ole pakko ottaa. Miten se on itseltä pois jos joku muu niitä haluaa pitää? Ja ei, mulla ei ole kumpiakaan koska en jaksaisi niitä huoltaa.

Vierailija
12/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat.

Vierailija
13/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliiniksi ajelu.

Vierailija
14/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehutrenssitakit. En kaikkia trenssejä moiti, mutta sellaiset ylisuuret paperikankaasta tehdyt, jotka sitten yritetään kangasköydellä sitoa edes jonkinlaiseen muotoon.

Vierailija
15/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyiseltä näyttäminen = seksikästä

Vierailija
16/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaripastellikarkkihiukset.

Vierailija
17/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää kun porukka valittaa esim. hiusten- tai ripsienpidennyksistä. Jos niitä ei halua niin ei ole pakko ottaa. Miten se on itseltä pois jos joku muu niitä haluaa pitää? Ja ei, mulla ei ole kumpiakaan koska en jaksaisi niitä huoltaa.

Ne on useimmiten mauttomia ja huonosti tehtyjä. Ehkä sen voi laittaa lähimmäisenrakkauden piikkiin, että meitä kiinnostaa, miltä muut näyttää ;) Hyvin tehdyt maltilliset ripset ja hiustenpidennykset näyttää mielestäni tosi kauniilta!

Vierailija
18/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuskonservatiivisuus

Vierailija
19/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on useimmiten mauttomia ja huonosti tehtyjä. Ehkä sen voi laittaa lähimmäisenrakkauden piikkiin, että meitä kiinnostaa, miltä muut näyttää ;) Hyvin tehdyt maltilliset ripset ja hiustenpidennykset näyttää mielestäni tosi kauniilta!

No tuo on kyllä totta :)

Vierailija
20/246 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on kyse on trendeistä, joiden toivoisi loppuvan. Tuskinpa mikään trendi on keltään mitään pois.