Trendit, joiden toivoisit loppuvan
Mitkä trendit saisivat av-mammojen mielestä jo loppua?
Oma listani:
- paljaat nilkat kylmällä kelillä
- huulitäytteet ja duck face -ilmiö
- hiusten värjääminen harmahtaviksi
- dramaattiset ripsenpidennykset
- lenkkarit kynähameen kanssa
- liian vaalea peitevoide silmien alla
Kommentit (246)
toi smoothie -kohta jäi nyt vähän irtonaiseksi ajatukseksi, piti jatkaa lausetta eri tavalla, sori siitä.
Huulitäytteet. Jotain käsittämätöntä minun mielestäni. Sopiihan ne toki kaiken maailman perseimplanttien sun muun kanssa yhteen paremmin kuin luomunaama.
- Ulkonäön paranteleminen kaikella feikillä kuten ripsenpidennyksillä, täytteillä, hiustenpidennyksillä..
- Fitness ja kaikki siihen liittyvä
Se että urheiluksi lasketaan vain crossfit, salilla käyminen ja triathlon.
Pillifarkut. Onneksi tulee jo näitä 70-luvun tyylisä ihania farkkuja. Ottaa vaan aikansa ennen kun katutrendissä suomessa näitä taas näkee. Itsellä on jo!
Mua ihmetyttää kun porukka valittaa esim. hiusten- tai ripsienpidennyksistä. Jos niitä ei halua niin ei ole pakko ottaa. Miten se on itseltä pois jos joku muu niitä haluaa pitää? Ja ei, mulla ei ole kumpiakaan koska en jaksaisi niitä huoltaa.
Liehutrenssitakit. En kaikkia trenssejä moiti, mutta sellaiset ylisuuret paperikankaasta tehdyt, jotka sitten yritetään kangasköydellä sitoa edes jonkinlaiseen muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää kun porukka valittaa esim. hiusten- tai ripsienpidennyksistä. Jos niitä ei halua niin ei ole pakko ottaa. Miten se on itseltä pois jos joku muu niitä haluaa pitää? Ja ei, mulla ei ole kumpiakaan koska en jaksaisi niitä huoltaa.
Ne on useimmiten mauttomia ja huonosti tehtyjä. Ehkä sen voi laittaa lähimmäisenrakkauden piikkiin, että meitä kiinnostaa, miltä muut näyttää ;) Hyvin tehdyt maltilliset ripset ja hiustenpidennykset näyttää mielestäni tosi kauniilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on useimmiten mauttomia ja huonosti tehtyjä. Ehkä sen voi laittaa lähimmäisenrakkauden piikkiin, että meitä kiinnostaa, miltä muut näyttää ;) Hyvin tehdyt maltilliset ripset ja hiustenpidennykset näyttää mielestäni tosi kauniilta!
No tuo on kyllä totta :)
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on kyse on trendeistä, joiden toivoisi loppuvan. Tuskinpa mikään trendi on keltään mitään pois.
Fitness. Joka ikinen siihen tai ylenpalttiseen kuntoiluun hurahtava luulee, että muut ihmiset ei urheile tai tee smoothieita vain siksi, että ei pidetä niistä blogeja/ääntä/"kiinnostavia" oppitunteja. Joka toinen lissu on personal trainer, vaikka siihen ei ole mitään pätevyysvaatimuksia muuta kun olla elossa.