Vaimo lihonnut niin ettei seksi enää onnistu
Pienimunaisena miehenä en yletä kuin vähän kärkeä laittamaan sisään koska vaimon "kurvit" on tiellä. Seksistä on tullut onnetonta nylkyttämistä jossa kulli lipsahtaa jatkuvasti ulos koska ei ylety kunnolla sisään. Ollaan kokeiltu eri asentoja mutta vaimon muodot on aina tiellä. Olen yrittänyt vihjata että hän laihduttaisi mutta hän suuttuu tällaisista puheista ja ahmii entistä enemmän ihan kuin mielenosoituksena.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on siitä römpsänmallista kiinni myös, jos itse miettii omia kokemuksia. Joillakin on tosi ihmeellisesti jemmassa se römpsä, vaike selittää mutta munan koolla ei ole hirveästi enää väliä näiden kohdalla, paikat tulee vain vastaan ja saa kärjen lähinnä sisään.
Jemmarömpsä!
Ei mulla ole kuin yksi tälläinen nainen ollut ja muiden isoperseistenkin naisten kanssa ei mitään ongelmaa. Siihen römpsään ei vain pysty yhtymään normaalisti, kun paikat tulee vastaan teit mitä hyvänsä.
En usko, että on yleinen ongelma, mutta syy ei aina ole munan koossa.
Hiukan ohis mutta se ei ole pettämistä jos vaimo on lihonnut niin ettei häntä enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisellä miehellä lipsui ulos vaikka mitat minulla tuolloin 163/40, enkä koskaan koko 1,5v seurustelun aikana saanut orgasmia, hänellä tosin oli lähes kaksi kertaa pienempi kuin nykyisellä. Pienen pippelin takia laihduin yli 15kg. Vaimollasi täytyy kyllä olla järjettömän kokoinen roikkuva ahteri tai häpyhuulet, jotka tunkevat tielle, jos pippeli ei yletä emättimeen, koska en nyt usko että miehellä voi pikkurillinkään mittainen olla
Voi olla pienempikin, nimim: kokemusta on
Varmasti voikin mutta onko niin että 14-15 cm on pieni ja 16-20 cm keskikoko ja +20 cm iso ?
Ja tietysti nainen 160cm-170cm 130kg-150kg on ihan normaali vai ?
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ohis mutta se ei ole pettämistä jos vaimo on lihonnut niin ettei häntä enää halua.
Eikä sekään, jos mies ei osaa käyttää pikku kikkeliään.
Onko niillä läskeillä aina jalat yhdessä, kun ei yletä missään asennossa?
En ymmärtämään tätä ongelmaa. Vaimoni on kunnon läski ja olen normaali kokoinen. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä läskeillä aina jalat yhdessä, kun ei yletä missään asennossa?
En ymmärtämään tätä ongelmaa. Vaimoni on kunnon läski ja olen normaali kokoinen. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi.
Tämä on yksilöllistä, itsellä useita seksisuhteita myös ylipainoisten kanssa, yleensä ei ongelmaa mutta kerran on ollut vaikea yhtyä oikeastaan mistään asennosta ja saada kunnolla sisään. Ylimääräistä kun tuntuu olevan ihan joka paikassa, ei löydä järkevää asentoa millään kun aina ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti lohtusöi itsensä lihavaksi.
Todennäköisesti haki lohtua syömällä, koska miehensä sai hänet kokemaan itsensä arvottomaksi.
Todennäköisesti AINA vika on jossain muussa ku omassa itsessä ja omissa tavoissa.
Jemmarömpsä!