Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!!!!!! Seura: Pääministeri sipilä piilotti miljoonia vakuutuskuoriin! !!!!!!! Nordea YLLÄTYS YLLÄTYS!!!

Keisarin uudet vaatteet
05.04.2016 |

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/seura-juha-sipila-piilotti-miljoonans…

Se on hassua, että pääministeri ottaa väkisin vähävaraisilta, mutta itse piilottelee miljooniaan suojassa verottajalta. Eikä yllätys, että Nordea on mukana kuvioissa. Siis ihan hullua, että me nöyrät suomalaiset ANNAMME TÄLLAISEN HENKILÖN EDELLEEN OLLA PÄÄMINISTERINÄ!

Olemmeko todellakin näin pelokasta kansaa?
Onko Sipilä mielestäsi kelvollinen jatkamana pääministerin virassa (ja kuittaamaan huippupalkkaa)?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit melkein uuden uutisen?

Oikeastaan kaiken yritystoiminnan pitäisi toimia noin että veroa maksetaan vasta sitten kun voittoa otetaan yrityksen ulkopuolelle. Suomessa yritykset lypsetään kuiviin heti pienyrityksestä lähtien sen sijaan että niiden annettaisi investoida itseensä ja kasvaa ilman että verottaja iskee näppinsä väliin.

Vierailija
2/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olemme pelokasta ja nöyristelevää kansaa. Mutta nyt pitäisi ihmisten nostaa päänsä pystyy ja vaatia mallikasta käyttäytymistä päättäjiltäkin. Muistatte varmaan sen entisen papin sanoman: Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. Tämä sanonta kertaa paljon "papistostamme".

Suomi on maailman toiseksi koulutetuin maa, ja yhä vielä ihmiset uskovat, että joku päättäjä tietää paremmin asiamme kuin itse. Hoi, olemmeko näin hampaattomia! Mitähän isovanhempamme, jotka sentään taistelivat maan itsenäisyyden puolesta, olisivat sanoneet nykyisestä hampaattomuudesta.

Vihastu ja toimi! Ala vaatimaan parempia päätöksiä ja sitä, että päättäjätkin käyttäytyvät samalla lailla kuin vaativat muilta.

Ja mitähän sen Sipilän talon myynninkin taustalla oikein on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt ap. pointtia, eikö me kaikki maksa tuloista veroa, kun se rapsahtaa tilille, oli kysymys palkasta. osingosta tai vakuutuksesta. Näin on Suomen lakiin kirjoitettu.

Voitko ap. avata vähän aloitusta, mitä tarkoitat?

Vierailija
4/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siinä on mies joka aamun uutisissa sanoo, että on kunnia maksaa veroja Suomeen. Taitaan vaan Sipilänkin verot olla kohtlaisen pieniä kun iso osa omaisuudesta on verojen ulottumattomissa.

EROA SIPILÄ!

Vierailija
5/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap. mikä Sipilän tapauksessa nyt moraalisesti on väärin?

Vierailija
6/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, siinä on mies joka aamun uutisissa sanoo, että on kunnia maksaa veroja Suomeen. Taitaan vaan Sipilänkin verot olla kohtlaisen pieniä kun iso osa omaisuudesta on verojen ulottumattomissa.

EROA SIPILÄ!

Voi tätä luetun ymmärtämistä... jutussa kerrotaan, verotuksen tapahtuvan vasta sitten kun varat nostetaan.

Vai maksatko sinä vuoden verot 1.1, vaikka palkka jakautuu jokaisella kuukaudelle.

Vierailija
7/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moraalitonta että päättäjät vaativat tavalliselta kansalta palkanalennuksia ja nostavat veroja mutta itse piilottelevat omaisuuttaan vaikka veronmaksukykyä olisi. Huono moraalinen esimerkki. Tavallinen ihminen alkaa ajatella, miten itse voisi kiertää veroja kun kerran rikkaatkin sitä harrastavat? Eikö tämä ole ihan päivänselvä asia? Mut ei vissiin kokoomuksen kannattajille...

Vierailija
8/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kaikki pistäisivät rahansa verojen ulottumattomiin?  Tuollainen keinottelu syö kaikkea moraalia. Ihan sama jos hoitsut vähän vetää ilokaasua tai ihmiset tekee pimeää duunia. Ketä se muka haittaa kun valtion johtajat tekevä sitä samaa? 

Vierailija
9/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatulator must go.

Vierailija
10/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olemme pelokasta ja nöyristelevää kansaa. Mutta nyt pitäisi ihmisten nostaa päänsä pystyy ja vaatia mallikasta käyttäytymistä päättäjiltäkin. Muistatte varmaan sen entisen papin sanoman: Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. Tämä sanonta kertaa paljon "papistostamme".

Suomi on maailman toiseksi koulutetuin maa, ja yhä vielä ihmiset uskovat, että joku päättäjä tietää paremmin asiamme kuin itse. Hoi, olemmeko näin hampaattomia! Mitähän isovanhempamme, jotka sentään taistelivat maan itsenäisyyden puolesta, olisivat sanoneet nykyisestä hampaattomuudesta.

Vihastu ja toimi! Ala vaatimaan parempia päätöksiä ja sitä, että päättäjätkin käyttäytyvät samalla lailla kuin vaativat muilta.

Hyvä päätellä. Eihän kukaan voi myydä taloaan, jos on asunut esim. Oulussa ja muuttaa Helsinkiin. Eihän. Vaan museoi talonsa jälkipolville ja maksaa kiltisti ylläpito kustannukset, vaikka kukaan ei asuisi talossa. Näin tekee kunniallinen av-mamma.

Juu, ja lypsää yrityksestään kaiken mahdollisen vapaan pääoman ja irtisanoo työntekijät, jotta voisi maksaa veroja, jotta av-mammat saisi kotiin hyvät tuet.

Voi tätä yhteiskunnan tietämystä...

Vierailija
11/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätellä. Eihän kukaan voi myydä taloaan, jos on asunut esim. Oulussa ja muuttaa Helsinkiin. Eihän. Vaan museoi talonsa jälkipolville ja maksaa kiltisti ylläpito kustannukset, vaikka kukaan ei asuisi talossa. Näin tekee kunniallinen av-mamma.

Juu, ja lypsää yrityksestään kaiken mahdollisen vapaan pääoman ja irtisanoo työntekijät, jotta voisi maksaa veroja, jotta av-mammat saisi kotiin hyvät tuet.

Sipilä möi talonsa vain siitä syystä kun se ei halunnutkaan antaa sitä pakolaisille.

Vierailija
12/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kaikki pistäisivät rahansa verojen ulottumattomiin?  Tuollainen keinottelu syö kaikkea moraalia. Ihan sama jos hoitsut vähän vetää ilokaasua tai ihmiset tekee pimeää duunia. Ketä se muka haittaa kun valtion johtajat tekevä sitä samaa? 

Voi tätä luetun ymmärtämistä.... Sipilä maksaa verot, kun nostaa sijoituksensa.

Myös sinulla on mahdollisuus tehdä esim. vapaaeht.eläkevakuutuksen ja tehdä sijoituksia ja myöhemmin kun päätät nostaa sijoituksesi, maksat siitä verot.

Minusta Sipilän on ok. koska hän on sijoittanut osan varoistaan sijoitustoimintaa (näkyy yrityksessä varallisuutena) eikä ota itselleen yrityksen vapaata pääomaa, joka heikentää yrityksen toimintaa ja kilpailukykyä, josta hyvinä esimerkkinä on esim. Itella, Vr.

Vierailija
13/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sinulla on mahdollisuus tehdä esim. vapaaeht.eläkevakuutuksen ja tehdä sijoituksia ja myöhemmin kun päätät nostaa sijoituksesi, maksat siitä verot.

Minusta Sipilän on ok. koska hän on sijoittanut osan varoistaan sijoitustoimintaa (näkyy yrityksessä varallisuutena) eikä ota itselleen yrityksen vapaata pääomaa, joka heikentää yrityksen toimintaa ja kilpailukykyä, josta hyvinä esimerkkinä on esim. Itella, Vr.

Miksköhän mä en usko sua yhtään. Sipilä on laittanut rahansa niin ovelasti piiloon, että tuskin maksaa mitään veroja yhtään enempää. Vaikka muka teoriassa maksaa, niin todellisuudessa ei. Kyllä tämä on niin nähty juttu jo. Moneen kertaan on nähty, että tavallinen ihminen kyllä joutuu maksamaan ja jotuu lain eteen pienemmistäkin rikkeistä mutta isot juonit kihot vaan saa porskuttaa. Meillä ei edes kunnolla panosteta talousrikostutkimuksiin!

Vierailija
14/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä möi talonsa vain siitä syystä kun se ei halunnutkaan antaa sitä pakolaisille.

Asia ei millään tavalla minulle kuulu...

mutta uutisessa kerrottiin Sipilän löytäneen alueelta perheelleen sopivan uuden kodin, joka on huomattavasti pienempi, kun entinen koti kävi liian suureksi, kun lapset muuttivat kotoa.

Suuren yksityiskodin muuttaminen pakolaisille, vaatii jo turvallisuuden takia kalliita ratkaisuja. Ja miksi tehdä uutta jos entisiä vapaana.

Ja eikös meillä kaikilla ole oikeus o.aan omaisuuteen ja mitä me sillä tehdään.

Vierailija
15/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei millään tavalla minulle kuulu...

mutta uutisessa kerrottiin Sipilän löytäneen alueelta perheelleen sopivan uuden kodin, joka on huomattavasti pienempi, kun entinen koti kävi liian suureksi, kun lapset muuttivat kotoa.

Suuren yksityiskodin muuttaminen pakolaisille, vaatii jo turvallisuuden takia kalliita ratkaisuja. Ja miksi tehdä uutta jos entisiä vapaana.

Ja eikös meillä kaikilla ole oikeus o.aan omaisuuteen ja mitä me sillä tehdään.

Seli, seli. Olis vaan pitänyt suunsa kiinni siitä koko talostaan niin ei olisi myöhemmin tarvinnut selitellä. Mutta kun piti yrittää kerätä irtopisteitä humaanisuudestaan. Niin läpinäkyvää ja säälittävää.

Vierailija
16/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon myynti oli siis aprillipila

Vierailija
17/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuskuori on juuri sellainen kikka ettei tarvitse maksaa sijoituksistaan veroja.

Jos minä saan osinkoja niin maksan kiltisti pääomaverot. Sipilä saa osinkoja niin ei maksa veroja vaan varat menee "vakuutuskuoreen" ja ne kaikki rahat voi sijoittaa tuottamaan lisää rahaa. 

Ja pitää muistaa että varojen piilottelu on helpompaa mitä pidemmän aikaa rahat ja varallisuus ovat verottajalta piilossa.

Sipilä muka ei edes tiedä mitä kytköksiä hänellä on tämän vakuutuskuoren kautta...juu kaikki uskoo ettei yhtään seuraa mitä miljoonat tuottaa eikä muka itse päätä varainhoitajan kanssa mihin sijoitetaan.

Saa olla rikas mutta ei saa käyttää asemaansa ja verallisuutta verojen kiertoon vaan myös rikkaiden pitää maksaa kaikesta vero niinkuin keskiluokka tekee.

Tällä hetkellä yhteiskunta on siinä pisteessä että keskiluokka maksaa kaiken...köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu ja lopuksi yhteiskunta romahtaa paitsi rikkaat porskuttaa yhä omassa kuplassa.

Vierailija
18/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän mä en usko sua yhtään. Sipilä on laittanut rahansa niin ovelasti piiloon, että tuskin maksaa mitään veroja yhtään enempää. Vaikka muka teoriassa maksaa, niin todellisuudessa ei. Kyllä tämä on niin nähty juttu jo. Moneen kertaan on nähty, että tavallinen ihminen kyllä joutuu maksamaan ja jotuu lain eteen pienemmistäkin rikkeistä mutta isot juonit kihot vaan saa porskuttaa. Meillä ei edes kunnolla panosteta talousrikostutkimuksiin!

Jos sua yhtään lohduttaa ja saat elämääsi iloa, niin Sipilä voi menettää kaiken sijoituksensa, taivaan tuuliin, jos pörssikurssit romahtavat ja maksaa veroa 0€.

Minulla on vaatimattomia sijoituksia ja vuoden vaihteessa muutamassa kuukaudessa sijoitukseni haihtui taivaan tuuliin yli 6000€, kun pörssikurssit laskivat.

Eikä tämä ole puolustuspuhe hallitukselle tai Sipilälle, vaan tarkistelen hän yksityishenkilönä, sillä myös pääministerille kuuluu oikeudenmukainen tarkastelu hänen yksityiselämästä ja tekemisestään, muussa tapauksessa se on pahansuopaisuutta ja ilkeyttä.

Vierailija
19/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua yhtään lohduttaa ja saat elämääsi iloa, niin Sipilä voi menettää kaiken sijoituksensa, taivaan tuuliin, jos pörssikurssit romahtavat ja maksaa veroa 0€.

Minulla on vaatimattomia sijoituksia ja vuoden vaihteessa muutamassa kuukaudessa sijoitukseni haihtui taivaan tuuliin yli 6000€, kun pörssikurssit laskivat.

Eikä tämä ole puolustuspuhe hallitukselle tai Sipilälle, vaan tarkistelen hän yksityishenkilönä, sillä myös pääministerille kuuluu oikeudenmukainen tarkastelu hänen yksityiselämästä ja tekemisestään, muussa tapauksessa se on pahansuopaisuutta ja ilkeyttä.

Jos ihminen on rehellinen niin hänen ei tarvitse suunnitella verotusta, luoda mitään kirjekuorisysteemejä eikä ketjuttaa yrityksiään. Hän rehellisesti maksaa verot suoraan.

Jotta tämä maa saadaan kuntoon koskaan niin kaikenlainen verosuunnittelu pitää kieltää. Verotuksesta pitää tehdä yksinkertaista ja oikeudenmukaista.

Yrittäjiä pitäisi kohdella ihan samoin kuin tavallista palkansaajaa. Verot pitäisi olla yhtä korkeita ja ne pitäisi maksaa suoraan. Kaikki hyvitykset pitäisi poistaa.

Samoin mm. sisaryritykselle rahan lainaaminen pitää kieltää.

Vierailija
20/33 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vakuutuskuori on ihan normaali käytäntö, kun on hieman enemmän sijoitettavaa. Ja senkin tuotoista maksetaan ihan normaalisti verot, sitten kun ne tuotot nostetaan. Ap:n ja muiden kouhkaajien kannattaisi ottaa asioista selvää ennen vauhkoamistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä