Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleenmeren/luonnonkosmetiikka ja raskaus ?

Vierailija
05.04.2016 |

Onko kuolleenmeren/luonnonkosmetiikka parempi vaihtoehto raskaanaollessa, kuin tavallinen kosmetiikka, jossa on säilöntäaineita ja myrkkyjä.

Itse käytän Ahava, Dr.Hauschka; Dead Sea Premier tuotteita.
Ajattelin myös ottaa käyttöön Laveran ja Madaran.

Oletteko käyttäneet raskaanaollessanne luonnonkosmetiikkaa vai tavallisia myrkkykosmetiikkaa ?

Olisi kiva tietää.

Mitä suosittelet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt meikkiä ollenkaan siis silloin kun mä olin raskaana.

Vierailija
2/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitsen jyrkästi semmoset äidit jotka meikkaa raskaana ja levittää myrkyt lapseensa..olette röyhkeitä ja itsekkäitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsu!

Vierailija
4/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu jos minä meikkaan ihan perus Maybelinella ja Lumenella.

oli myrkkyä tai ei niin minä käytän.

Kuule sitä myrkkyä tulee ihan tarpeeks muualtakin. Että sillain.

Vierailija
5/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani enemmänkin ilmansaasteista ja siitä, mitä ravinnon kautta tulee. Mutta niihin kun ei haluta vaikuttaa niin lykätään vastuu yksilön harteille vaikka taatusti yhdenkään odottavan äidin sikiön terveydentila ei vaarannu huulikiillosta tai muusta kosmetiikasta....

Milelenkiintoinen ajatusleikki: Jos kosmetiikka kiellettäisiin odottavilta, niin miten kiellon noudattamista valvottaisiin?

Olisiko tuolla kaduilla partiot kyttäämässä naisten vatsanseutuja ja naamoja? Olisiko neuvolassa joku huumeseulan tapainen testi meikkauksen varalle? Ohjattaisiinko nämä kosmetiikan sekakäyttäjät pakkohoitoon? Ja tietty koulutettaisiin kosmetiikanhaistajakoiria! Häh?!? :D

Vierailija
6/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuaa, muita pesuaineita, kosteusvoidetta, kasvovoidetta, käsivoidetta? Muita kemikaaleja? Maalasitteko, ajoitteko autolla, liikuitteko autotiellä kävellen tai pyörällä? Jne.

Käytittekö deodoranttia?

Veikkaan, että kemikaalialtistus on hiukka suurempi vaikkapa kun koko keho rasvataan jollain tökötillä, kuin jos laittaa ripsiväriä.

Vierailija
7/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm taannoin joku tutkijaprofessori kehotti myös luopumaan lasten shampoosta siihen saakka kun on ohittanut murrosiän...että näin... varmaan deodorantti ja suihkusaippua kuuluu samaan sarjaan kiellettyjen listalle lapsila ja murrosiän aikana...tutkimus oli tehty Turunseudulla, eli voisiko olla että ongelma on vain turussa? ;)

Vierailija
8/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan kannalta!! Koska alkoholin, tupakan ja graavilohen käyttö ei näy ulospäin niin raskaana olevan naapurin seuraaminen on vain arvelujen varassa. Mutta nyt kun meikki on myös kieleetty, niin hurraa! Sen näkee heti ja tuomio on 100% helppoa

Vierailija
9/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että esikoista odottaessani n. 12 vuotta sitten, joku lääkäri kehotti miettimään minkälaisia ihovoiteita yms käyttää raskausaikana.

Tottahan on, että meikissä käytetään raskasmetallia ja kaikenlaisia myrkkyjä, ja esim. huulipunassa on vaikka mitä kauheuksia, jotka imeytyy huulten ihon läpi.

Jokainen voi varmaan omaa harkintaasa käyttäen miettiä mitä tahtoo käyttää raskaana tai muutenkin.

Vierailija
10/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen meikannut joka raskaudessa, kolmatta odotan enkä aio lopettaa.

Vierailija
11/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, että esikoista odottaessani n. 12 vuotta sitten, joku lääkäri kehotti miettimään minkälaisia ihovoiteita yms käyttää raskausaikana.

Tottahan on, että meikissä käytetään raskasmetallia ja kaikenlaisia myrkkyjä, ja esim. huulipunassa on vaikka mitä kauheuksia, jotka imeytyy huulten ihon läpi.

Jokainen voi varmaan omaa harkintaasa käyttäen miettiä mitä tahtoo käyttää raskaana tai muutenkin.

Ai sä oot jo sysivanha äiti

Vierailija
12/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm taannoin joku tutkijaprofessori kehotti myös luopumaan lasten shampoosta siihen saakka kun on ohittanut murrosiän...että näin... varmaan deodorantti ja suihkusaippua kuuluu samaan sarjaan kiellettyjen listalle lapsila ja murrosiän aikana...tutkimus oli tehty Turunseudulla, eli voisiko olla että ongelma on vain turussa? ;)

Turku mainittu :D

Vierailija
13/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jo ensimmäisen lapsen kohdoall 1995, neuvolassa muistutettiin hiesvärien imeytymisestä verenkiertoo ja siitä ettei silloin ollut varmaa tetoa miten voisivat vaikuttaa sikiöön. Nyt kun tuota tietoa on niin seuravissa odotuksissa en meikkaa senkään vertaa. Miksi riskeeraisin lapseni turvallisuutta enempää kun on pakko??????? Ilmansaateita kun en yksin pysty vähentämään.

Vierailija
14/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt kun olen kotona ekan kanssa, en meikkaa päivittäin. Myös hiuksia värjään tarvittaessa. Mutta kyllä tuo sinun kysymys laittoi miettimään ja jään mielenkiinnolla odottamaan mitä muut AVA mammat ajattelee, sillä eihän tällaista voi jättää keskustelematta kun ristiriitaista informaatiota on tarjolla pilvin pimein ja meidän pidettävä yhtä.

Vierailija
15/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan ei pysty luopumaan meikkaamisesta, vaikka sillä olisi mitä vaikutuksia.....Ei tupakoitsijatkaan lakkaa tupakoimasta, vaikka sen vaikutus syöpään on ihan todellinen.....

Vierailija
16/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukussa suositeltiin olemaan mahdollisimman naturelli. Nyt oli jossain lehdessä, että ei suositella esim. rasvaamaan itseään päästä varpaisiin. Ei kai sitä ole missään kokonaan kielletty.

Vierailija
17/17 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan ja reippaasti, enkä tod lopeta raskauden takia... So what !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi