Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukkanauhojen käyttö

Vierailija
05.04.2016 |

Olen joskus historian saatossa ostanut ex-naisystävälle alusvaatesettejä, jotka sisältävät sukkanauhavyön. Tästä oli aina keskusteltu ennakkoon ja asia oli hänelle ok. Oli jopa innoissaan noista. Kun hän sitten "spesiaali-iltana" sonnustautui noihin niin hän jätti sukat kokonaan pukematta - joka kerta. Kerran hän pyynnöstä laittoi nekin, mutta jätti sitten kiinnittämättä solkiin. Latisti tunnelmaa ja tuli pettynyt olo, koska minun mielestäni tuo viehkeä juju on juuri noissa kireissä sukkanauhoissa.

Nyt kun katselee musiikkivideoita, alusvaatemallien mainoskuvia jne. niin sama toistuu toisinaan. Sukkanauhat puetaan ilman sukkia. Mitä järkeä tuossa on? Pelkkä vyö ilman mitään käytännön merkitystä.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti ja sukkanauhat on parasta herkkua. En keksi mitään esteettisesti kauniimpaa. 

Vierailija
22/157 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sairaan vaikea kiinnittää sukkiin. Suosittelen kokeilemaan.

Ei ole lainkaan vaikeaa, jos hankkii kunnollisen liivin ja kunnolliset sukat (ei missään nimessä stay upeja). Kehnojen muovisolkisten liiviien ja stay upien kanssa varmasti joutuukin taistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on sairaan vaikea kiinnittää sukkiin. Suosittelen kokeilemaan.

Ei ole lainkaan vaikeaa, jos hankkii kunnollisen liivin ja kunnolliset sukat (ei missään nimessä stay upeja). Kehnojen muovisolkisten liiviien ja stay upien kanssa varmasti joutuukin taistelemaan.

Eipä ole muovisolkienkaan kanssa ollut ainuttakaan ongelmaa.

Tarvii olla aika tumpelo jos niitä ei osaa sukkiin kinniittää. 

Vierailija
24/157 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat on todella sexyt, etenkin korsetin kans.

Itse käytän aina sukkanauhoja jos on hame päällä. 

Vierailija
25/157 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen. 

Vierailija
26/157 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin selkeä ero. Seksikäs fiilis nimittäin.

Miten erotan sinut katukuvasta ja missä?

Vierailija
27/157 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina kun pukeutuu paremmin (eli seksikkäämmin) niin olokin on seksikäs. 

En taida tohtia kertoa missä kaupungissa liikuskelen. 

Vierailija
28/157 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina kun pukeutuu paremmin (eli seksikkäämmin) niin olokin on seksikäs. 

En taida tohtia kertoa missä kaupungissa liikuskelen. 

No hyvänen aika! Olisihan se mukava pelkästään arvailla, että tuossa edellä saattaa kävellä jännittävä nainen. Nyt kyllä kerrot! :)

Vierailija
29/157 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se neljäkymppiä iso raha

Noitahan sais alta kympin tarjouksesta. 

Pääsiäistä odotellessa..

Vierailija
30/157 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se neljäkymppiä iso raha

Noitahan sais alta kympin tarjouksesta. 

Pääsiäistä odotellessa..

Pääsiäisenä maalataan munaa. 

Vierailija
31/157 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhakausi alkaa meillä aina syksyisin. Kesällä ne on liian kuumat ja talvella käytetään pitkiä housuja. Mukava laittaa korot kopisemaan kuulaassa syyspäivässä kaupungilla. :)

Vierailija
32/157 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhakausi alkaa meillä aina syksyisin. Kesällä ne on liian kuumat ja talvella käytetään pitkiä housuja. Mukava laittaa korot kopisemaan kuulaassa syyspäivässä kaupungilla. :)

Suomessa on usein niin kylmä kesälläkin että sukkanauhoja tulee käytettyä myös kesällä. 

Vierailija
33/157 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt ei varsinaisesti keskustella pukeutumisesta ja muodista niin oletan että sukkanauhat liittyvät sinulla myös seksiin ja seksikkyyteen. Kerrotko lisää...

Vierailija
34/157 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuäitinä kun sen verran harvoin pääsee tuulettumaan. Tulee joskus laitettua alle sukkanauhavyö pidemmän hameen kanssa, mutta käytän ruskeita nailoneita. Kyllä ne saa jatkoilla päällä olla. Rintsikat kyllä lähtee aika nopeasti pois ihan miesten aloitteesta.

Vierailija
35/157 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas käytän hameita ympäri vuoden, mun mielestä lämmin hame+saappaat on jopa lämpimämmät talvella kuin vaikkapa farkut. Harmi vaan, kun paksuja sukkia on tosi vaikea löytää, muutamat paksut stay upit on, mutta sukkanauhoihin sopivia yli 20:n denierin sukkia ei meinaa löytyä mistään.

Vierailija
36/157 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinkkuäitinä kun sen verran harvoin pääsee tuulettumaan. Tulee joskus laitettua alle sukkanauhavyö pidemmän hameen kanssa, mutta käytän ruskeita nailoneita. Kyllä ne saa jatkoilla päällä olla. Rintsikat kyllä lähtee aika nopeasti pois ihan miesten aloitteesta.

Wow! Teitä siis on sittenkin. Olenkin luullut suomalaisen, sukkanauhoja käyttävän naisen olevan pelkkä fantasiahahmo. Nimenomaan ruskeat nylonit on plussaa.

Ihmettelen vaan, että miksi yhä sinkkuna... Missä päin vaikutat?

Vierailija
37/157 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pelkkä fantasia hahmo? Kyllä meitä sukkanauhoja käyttäviä muitakin on. Yleensä käytän syksymmällä esim. pikkujoulu aikaan. Tai kun tuntuu siltä juhlavan fiilispohjalta, tuntea olla haluttu ja yllättää. Mutta tosiaan hieman pidemmän hameen kanssa. Joskus tullut vain töpättyä kurouttautuessa pöytiin juttelemaan, silloin on voinut jotain näkyä. Mutta enimmäkseen sukkahousuja ja housuja puen ylleni.

Vierailija
38/157 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelkkä fantasia hahmo? Kyllä meitä sukkanauhoja käyttäviä muitakin on. Yleensä käytän syksymmällä esim. pikkujoulu aikaan. Tai kun tuntuu siltä juhlavan fiilispohjalta, tuntea olla haluttu ja yllättää. Mutta tosiaan hieman pidemmän hameen kanssa. Joskus tullut vain töpättyä kurouttautuessa pöytiin juttelemaan, silloin on voinut jotain näkyä. Mutta enimmäkseen sukkahousuja ja housuja puen ylleni.

Hienoa!

Sinullakin nuo sukkanauhat liityvät seksikkyyteen. Eikö seksikkyys liity muihin kuin erikoistilanteisiin, kuten noihin pikkujouluihin? Seksihän on useimmilla mielessä päivittäin.

Vierailija
39/157 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin liittyy tarpeeseen, jos pitää yrittää saada miehen huomiota pidemmäksi aikaa. Yh-äitinä mielestäni pitää panostaa enemmän seksikkyyteen, jossa palkintona olisi mahdollisesti vakisuhde ihanaan mieheen. Saman aaltopituuden lisäksi. Mutta harvemmin käytän sukkanauhavöitä tai korsettejja. Stayupit tai avosukkahousut olleet mukavampia käyttää. N37

Vierailija
40/157 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin liittyy tarpeeseen, jos pitää yrittää saada miehen huomiota pidemmäksi aikaa. Yh-äitinä mielestäni pitää panostaa enemmän seksikkyyteen, jossa palkintona olisi mahdollisesti vakisuhde ihanaan mieheen. Saman aaltopituuden lisäksi. Mutta harvemmin käytän sukkanauhavöitä tai korsettejja. Stayupit tai avosukkahousut olleet mukavampia käyttää. N37

Ihmettelen jos mies ei kiinnostu.

Entäpä jos olisit parisuhteessa. Käyttäisitkö yhä vai ovatko ne ainoastaan "metsästystvaruste"?