Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otat itsestäsi yläviistosta kuvan ja laitat someen. Tuntematon mies kehuu kommenttissaan rintojasi. Kuinka reagoit?

Vierailija
04.04.2016 |

Otat sen kohteliaisuutena vai ei hitto mikä daiju taas?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen someen julkaissut kuvan varmaan 2 vuotta sitten itsestäni omalle tilille. Mutta en mä loukkaantuisi, E/F-kuppini valitettavasti aika helposti herättävät huomiota ja olen 15-vuotiaasta saakka saanut kuulla niistä kommentteja, vaikka parhaani mukaan koitan olla niitä korostamatta.

Vierailija
22/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen, koska kuvassa on persvako. Miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi moista kuvaa, ja mulla on asetuksena, että tuntemattomat eivät voi kommentoida kuviani, mutta jos näin kävisi niin poistaisin kommentin.

Vierailija
24/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi itsestäni tuollaista kuvaa enkä varsinkaan laittaisi sellaista someen...

Sinä puolestaan olet varmasti tyytyväinen koska sait huomion jota halusit!

Vierailija
25/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa yläviistosta, on tod.näk. lihava tai ylipainoinen

Vierailija
26/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kohteliaisuudesta,

Ihmettelisin miten helvetissä Facebookissa on tuntemattomat ihmiset kommentoimassa. Tarkistaisin yksityisyysasetukset.

Vierailija
27/28 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan kuvia näe kukaan kuka ei ole kaverini. Näin ollen kukaan tuntematon ei pääse niitä myöskään kommentoimaan.

Jos kuitenkin kommentoisi, poistaisin kommentin ja estäisin kommentoijan. En kaipaa kehuja tuntemattomilta ukoilta.

Vierailija
28/28 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvan voi rajata niin että vain naama näkyy."

Joo näinpä teinkin mutta sitten koko puvun komeus jäi pois. Se pukuhan se siinä kuvassa pointti olikin, ei mun naama. Minulla ei ole tarvetta laittaa naamakuvia, en ole niin itserakas että minun naama olisi julkaisemisen arvoinen. Haluan julkaista kuvia joissa näkyy jotain tärkeitä tai erikoisia asioita elämässäni tai joissa on joku juju ja näin jakaa elämääni ystävien ja tuttujen kanssa. 

Minä en kyllä edelleenkään ymmärrä mikä siinä 2 cm hikisessä tissivaossa on niin erikoista että se ei saa näkyä. Uimahalleissa ja kuntosaleilla näkyy enemmän paljasta pintaa, voimisteluesityksissä, urheilussa, imettäessä, samba-karnevaaleilla, shortsitytöillä...oikeasti mistä te edes olette keksineet koko tissivaon, itse en ole koskaan tullut ajatelleeksi että siinä mitään ihmeellista olisi. Onko teillä joku tissivakofiksaatio? Vai onko tämä ketju jotain pilaa jonka minä pöljä otan tosissani...niin varmaan onhan vuosilukumme kuitenkin 2016 ja maamme Suomi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme