Vierailija

Otat sen kohteliaisuutena vai ei hitto mikä daiju taas?

• ylös 3
  • alas 20

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Sanon että kiitos, nämä liivit oli kyllä niin hintavat että kyllä näiden kolme lasta imettäneiden verisuonilollojen pitääkin näyttää hyviltä.

• ylös 49
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua ei pääse ulkopuoliset kommentoimaan, mutta yksityisviestiä pystyy laittamaan. Jonkin verran tulee yhteydenottoja suomalaisilta miehiltä, jotka pousaavat isossa autossa(rekka, bussi, traktori) ratin takana tai arabeilta. Jätän kaikki huomiotta.

Kasvokuvissa olen rajannut rintavaon pois. Vain profiilikuva on julkinen.

En näytä vakojani julkaistuissa kuvissa. Totta puhuakseni en myöskään kuvaa itseäni yläviistosta. Kuvan saatan itsestäni ottaa, mutta käytän tällöin yleensä ajastinta.

Vesikastanja.

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

Harrastaako joku vielä tällaista? Pitää oman profiilin ensinnäkin avoimena, toisekseen ottaa yläviistosta poseerauskuvia JA samalla vielä "puolivahingossa" läväyttää noin 80 % tisseistä tiskiin? Luulin että tätä harrastavat vain seiskaan ja iltapäivälehtiin hamuavat tyrkyt ja todelliset huomioh***at.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Jos kuvia laittaa, niin pitää myös varautua kaikenlaiseen kritiikkiin. Tuleeko jollekin yllätyksenä tuo friikki/pervo-osasto?

Vierailija

En kerjää kehuja somessa rinnoillani joten minun kohdalleni ei tällaista tilannetta tule.

Kehujen kerjääminen pyllyllä tai rinnoilla on todellista wt touhua.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Olin eräissä rippijuhlissa ja eräällä naisella oli hieman (paljon) heruttava asukokonaisuus tissiosastolla. Minä (sinkkumies) en ole hänestä (aviossa) pätkääkän kiinnostunut siinä mielessä, mutta ärsytti kun silmät vaelsi ihan väärään paikkaan ihan tahtomattani. Jouduin keskittämään kaikella tahdonvoimallani huomioni muualle. Toivoisin naisilta hieman enemmän pelisilmää siinä suhteessa mihin pukeutuu ja miten. Ottaa päähän kun keskustellessa (heruttavan) naisen kanssa joutuu kokoajan korjaamaan silmien fokusta.

M39

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Tarkoittanee sitä, että olen jossain mielenhäiriössä laittanut tyrkkytissikuvan itsestäni nettiin. Poistan kuvan samantien kommentin kera.

Vierailija

"Harrastaako joku vielä tällaista? Pitää oman profiilin ensinnäkin avoimena, toisekseen ottaa yläviistosta poseerauskuvia JA samalla vielä "puolivahingossa" läväyttää noin 80 % tisseistä tiskiin? Luulin että tätä harrastavat vain seiskaan ja iltapäivälehtiin hamuavat tyrkyt ja todelliset huomioh***at."

Minusta on kyllä isorintaisten syrjintää että ajatellaan meistä noin jos samanlaisissa vaatteissa ottaa kuvan kuin mihin myös pienirintaiset ovat pukeentuneet. Minkä isorintainen sille mahtaa että vako näkyy.

Itse olin eräässä esiintymisessä. Ryhmän ohjaaja valitsi meille esiintymisasun, kaikille samanlaiset. Isorintaisilla asu vähän venyi ja rintavako näkyi, eli n. 3,5 % rinnoista näkyi, saman verran kuin uima-asussa. Muu kroppa peittyi. Kaikki ottivat selfieitä, sillä oli harvinaista että ollaan tuollaisessa asussa, näky oli niin hauska ja erikoinen. Itsekin otin, yläviistosta että koko puku näkyisi. Olin jo laittamassa kuvaa fb:hen, mutta sitten huomasin että vako hieman näkyy ja aloin miettimään. Toisaalta monet julkaisee bikinikuvia, imetyskuvia joissa 95 % rinnoista näkyy, monet myös imettävät rinnat paljaana julkisilla paikoilla. Miksi olisi niin kamalaa jos jakaisin erityisen päiväni ja pukuni kavereilleni ja 2 cm pilkistää. 

Monissa muissakin vaatteissa rintavako näkyy ilman että itse siihen voi vaikuttaa. Harva toppi esim. on niin peittävä että peittää decolteen. Hikiliikunnoissa on pakko käyttää.

Mikä ihmeen pakkomielle jollain on tissivaosta, enkait minä ikinä ennen ole ajatellut koko asiaa. Kyllä kai tuo media on täynnä jo puolialastomia naisia mitä uutta olisi minun 2 cm vaossa, ketä edes kiinnostaisi...

Noh, ei laiteta sitten. Eipähän tule kenellekään paha mieli.

Vierailija

Olen tyytyväinen. Tämän takiahan minä niitä yläviistosta otettuja tissityrkkykuvia Faceboookkiin latailen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Harrastaako joku vielä tällaista? Pitää oman profiilin ensinnäkin avoimena, toisekseen ottaa yläviistosta poseerauskuvia JA samalla vielä "puolivahingossa" läväyttää noin 80 % tisseistä tiskiin? Luulin että tätä harrastavat vain seiskaan ja iltapäivälehtiin hamuavat tyrkyt ja todelliset huomioh***at."

Minusta on kyllä isorintaisten syrjintää että ajatellaan meistä noin jos samanlaisissa vaatteissa ottaa kuvan kuin mihin myös pienirintaiset ovat pukeentuneet. Minkä isorintainen sille mahtaa että vako näkyy.

Itse olin eräässä esiintymisessä. Ryhmän ohjaaja valitsi meille esiintymisasun, kaikille samanlaiset. Isorintaisilla asu vähän venyi ja rintavako näkyi, eli n. 3,5 % rinnoista näkyi, saman verran kuin uima-asussa. Muu kroppa peittyi. Kaikki ottivat selfieitä, sillä oli harvinaista että ollaan tuollaisessa asussa, näky oli niin hauska ja erikoinen. Itsekin otin, yläviistosta että koko puku näkyisi. Olin jo laittamassa kuvaa fb:hen, mutta sitten huomasin että vako hieman näkyy ja aloin miettimään. Toisaalta monet julkaisee bikinikuvia, imetyskuvia joissa 95 % rinnoista näkyy, monet myös imettävät rinnat paljaana julkisilla paikoilla. Miksi olisi niin kamalaa jos jakaisin erityisen päiväni ja pukuni kavereilleni ja 2 cm pilkistää. 

Monissa muissakin vaatteissa rintavako näkyy ilman että itse siihen voi vaikuttaa. Harva toppi esim. on niin peittävä että peittää decolteen. Hikiliikunnoissa on pakko käyttää.

Mikä ihmeen pakkomielle jollain on tissivaosta, enkait minä ikinä ennen ole ajatellut koko asiaa. Kyllä kai tuo media on täynnä jo puolialastomia naisia mitä uutta olisi minun 2 cm vaossa, ketä edes kiinnostaisi...

Noh, ei laiteta sitten. Eipähän tule kenellekään paha mieli.

Kuvan voi rajata niin että vain naama näkyy.

Simppeliäkuinmikä

On todella helppoa estää tuntemattomia kommentoimasta tissejäsi.
Riittää että et jaa tissikuviasi somessa kaikkien tuijotettavaksi
Sori jos pilasin aivan toooooosi mielenkiintoisen huolenaiheesi näinkin ilmeisellä ohjeella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.