Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vaihtaa pankkia, kun minulla on pieni laina maksamatta Nordeassa?

Vierailija
04.04.2016 |

Aion lakkauttaa Nordean tilini heti kun se on mahdollista. Minulla on pieni, noin tonnin laina, pitääkö minun pysyä Nordeassa kunnes saan maksettua tuon pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on opintolainan jämät Nordeassa, asuntolainan vuoksi vaihdoin pankkia aikoinaan. Tuli fiba ja lopetin tilini Nordeassa, tätä on muutamaan otteeseen pitänyt käydä setvimässä konttorilla. Lopulta päädyin avaamaan uuden tilin Nordeaan, jonka tarkoituksena on vain ja ainoastaan maksaa pois tätä opintovelkaa.

Vierailija
2/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai... Marssit vaan sinne uuteen pankkiin ja sanot että haluat siirtää tilit sinne.Ne hoitaa kyllä asiat puolestasi. Voit siirtää lainan uuteen pankkiin ts. ottaa valkaa uudesta pankista lainasi verran ja maksaa pois se.Lyhentelet sitä sitten uuteen pankkiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea vastaus: kyllä voit, mikään ei estä sinua. Itselläni on sijoitus laina yhdessä pankissa ja olen vaihtanut pankkia toiseen, jossa minulla on asuntolaina. 

Vierailija
4/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mulla on käyttötili yhdessä pankissa, firman tili toisessa, ja kolmannessa sekä säästötili että asuntolaina. Saahan niitä vaihdella.

Vierailija
5/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne muut pankit ole sen parempia. Eivät vaan ole käyttäneet Mossack Fonsecaa, josta tämä vuoto nyt tuli. Arvelen, että muissa pankeissa paperisilppurit ovat olleet kovassa käytössä viimeisen viikon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi