Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin tv-ohjelma ikinä?

Vierailija
04.04.2016 |

Alitan (piti kirjoittaa aloitan, mutta tuohan sopii oikein hyvin) Kardashianeilla, Alanyan sankareilla ja kaikilla, joiden nimessä on "täydelliset naiset".

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimee. Siinä oli se possuperhe ja pullea tyttö, jota kuskattiin lasten missikisoissa. Kamalaa katsottavaa.

Vierailija
22/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martiina ja pelastajat. En kyllä tosin ainuttakaa jaksoa katsonut.. Eikä varmaan tarvitse erikseen mainita miksi.

Salatut elämät. Yhden jakson katsoin 98 .. Se riitti. Paska on aina paskaa.

Kaikki suomalaiset kokkausohjelmat..

Hjallis..?? MIKSI SE VANHA PITÄÄ PÄÄSTÄ TELEVISIOON TAI EDES SAA OMAN OHJELMAN??

.....lista on pitkä.. Piiiiiiiiiiitkä!!

Vierailija
24/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice of Finland

Vierailija
25/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Harrylle morsian :DD nimi itsessään kertonee huonouden....

Vierailija
26/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotimaiset  lauantai-illan "viihdeohjelmat" Napakympistä Putoukseen.

Vierailija
27/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotimaiset lauantai-illan "viihdeohjelmat" Napakympistä Putoukseen.

Vierailija
28/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein just noi "suomennetut" TV-sarjat on hirveimpiä. Bb, SNL, Bachelor... kun se toteutus vaan kusee ja leikkaus on ku mustavalkofilmin aikaan, kun tahti ja leikkaukset on niin hitaita. Ja nykyisin se ameriikan tapa näyttää niitä klippejä että "ooo miten jännää tulossa" ja se klippi on vaan leikattu siten et vaikuttais jännältä ja mitään ei kumminkaan tapahdu. Esim. Ensi jaksossa Enni saa kuulla jännittäviä uutisia! "Siis mitä.. sä oot saanu lapsen..?"

Sit seuraavassa jaksossa sama, mut paljastetaan että Ennin lauseen perään tulee viel sana "..Simssissä!" -.-

Vierailija
29/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit huurussa, katastrofikokki, neljäntähden illallinen, myyntimies jethro, suomen huutokauppakeisari, elastinen feat, teknavi, temptation Island suomi, mertaranta ja legendat, hjallis, roope salminen show, enbuske veitola salminen, voice of finland, sukula sitä sukula tätä, voita hans, huippujengi, tanssin superäidit, lätkävaimot, kaikki urheiluohjelmat.

Vierailija
30/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice of Finland.

Olen yrittänyt nyt muutaman kerran katsoa, mutta musiikkia rakastavana en vain pysty.

Vierailija
31/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***n puhelinmyyjät. Oikeasti todella surkea formaatti. Varsinkin se pikkunilkki firman perustaja siinä.

Siinä ohjelmassa ei oikeasti ole mitään hauskaa.

Vierailija
32/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset poliisit. YouTubesta löytyy pätkä, sen nähneelle ei tarvitse perustella valintaa sen enempää.

Vierailija
33/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat kotivideot. Uskomattominta sontaa ikinä.

Vierailija
34/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation island

Vierailija
35/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saturday Night Live (Suomi-versio)

Vierailija
36/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon. Grillit huurussa, temptation island, putous, v***n puhelinmyyjät jne. Varmaan ne ihan paskimmat nyt sitten unohtui jonnekin noiden tuhansien muiden paskojen ohjelmien joukkoon. Ei kun hetkinen!! Se Roope Salminen show. VMP, enkä tarkoita varamiespalvelua.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
37/97 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku näistä maikkarin viime aikojen flopeista tai sitten se kilpailijakanavan talkkari joka lopetettiin kesken. Ainakin jos suhteutetaan hypeen mitä nämä ohjelmat etukäteen saivat. Noi halpis-tosi-tv:t ovat vähän eri juttu. Niiltä kun ei odotetakaan mitään koskaan.

Vierailija
38/97 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki teiniäiti ohjelmat. Olen pätkiä kattellut, koska muksut haluaa järkyttyä niistä.

OT:

Mä olen surullisen kuuluisa siitä, että myötähäpeä puuttuu ja yleensä mulle tyhmästä ohjelmasta tuleekin hauskin. Niin kävi Vesa Keskisen kanssa, se jätkähän on kävelevä sketsihahmo. Etenkin hänen iltasanomissa tiedottamisensa.

Vitutti suorastaan, kun näin Roope Show mainokset. Ei Roopesta ole niin tuskallisen yököttäviin kenkiin, joita Zack Galifianakis käyttää. Between two Ferns!

Vierailija
39/97 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv2:n "Villikortti" yksittäisistä ohjelmista, muka hauska, täysin ennalta-arvattavaa surkeata huumoria. Vähän samantapainen, kuin Nelosen loistelias "Hyvät ja Huonot Uutiset", mutta tämä Ylen Villi Kortti on halpa kopio viihteen amatööreineen. Miksi ensinnäkään täytyy ottaa läppää heittämään jotain ex. urheilijoita, eli täysiä amatöörejä viihteessä. Jo pelkkä ohjelman esittelytekstikin vituttaa: "Iskee hampaansa suomalaisten pyhimpään: penkkiurheiluun". No just, mikä helvetin suomalaisten pyhin nyt penkkiurheilu on olevinaan? Ei suomalaisia kiinnosta ku menestys, ei urheilu. Eivätkä suomalaiset  ole sen kiinnostuneempia urheilustakaan, kuin vaikka ruotsalaiset tai venäläiset.

Kokonaisuutena huonoimpia tosi-tv:eet 90%:sti, halvalla tuotettua roskaa. Lähes kaikki kokkausohjelmat ja sisustusohjelmat. Mutta tarpeeksi kun tätäkin lähettää ja tuputtaa, niin ihmisten vaatimustaso laskee koko ajan.

Vierailija
40/97 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

Nää kaikki teiniäiti ohjelmat. Olen pätkiä kattellut, koska muksut haluaa järkyttyä niistä.

OT:

Mä olen surullisen kuuluisa siitä, että myötähäpeä puuttuu ja yleensä mulle tyhmästä ohjelmasta tuleekin hauskin. Niin kävi Vesa Keskisen kanssa, se jätkähän on kävelevä sketsihahmo. Etenkin hänen iltasanomissa tiedottamisensa.

Vitutti suorastaan, kun näin Roope Show mainokset. Ei Roopesta ole niin tuskallisen yököttäviin kenkiin, joita Zack Galifianakis käyttää. Between two Ferns!

"Mä olen surullisen kuuluisa siitä, että myötähäpeä puuttuu ja yleensä mulle tyhmästä ohjelmasta tuleekin hauskin."

Mun mielestä myötähäpeää ei tarvikaan, jos jo etukäteen on tiedossa, että ohjelma ei yritä olla profiililtaan korkealla tasolla. Niinku tämä "V***n puhelinmyyjät". Se oli harvoja hyviä tosi-tv ohjelmia, koska siinä ei etukäteen yritetty mitään, vaan se oli mitä oli. Tämän vuoksi myös parjattu Gonzo Tv oli aikanaan hyvä. Se oli aito. Toinen hyvä tosi-tv on Nelosen Shark Tank, eli Leijonanluola. Todella mielenkiintoista nähdä niitä bisnesideoita ja hienoa nähdä, jos niillä firmoilla alkaa menemään hyvin. Kolmas hyvä, yllättäen suomalainen, oli Jyrki Sukulan "Kuppilat kuntoon". Siinä se kiehtovaa, kuinka alkoi menemään selkeästi paremmin rafloilla, kun Sukula opasti. Hienoja aina nuo, joissa saadaan parannus aikaan johonkin ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi