En olisi ikinä uskonut, että todellinen Axl Smith on sellainen kuin on
Ennen tätä kohua en olisi voinut uskoa, että hän tekee tällaista. Tavallaan nämä uutiset olivat ainakin mulle melkoinen shokki.
Multa ei nyt enää löydy tippaakaan sympatiaa. Toivottavasti oikeuslaitos antaa kovan tuomion tälle narsistille.
Kommentit (22)
Määrä taas oon aina pitänyt sitä tosi vastenmielisenä tyyppinä, mua ei yllättänyt sitten yhtään.
Kai hän ajattelee että kaikki julkisuus on hyvää ja yrittää pitää itsestään juttua yllä. Ehkä olisi fiksumpaa vihdoinkin pitää turpansa kiini ja antaa pölyn laskeutua.
Tuomion lusittuaan voi ottaa lennon Iraniin. Tervemenoa Axl-Piidör-Trevor.
Tuomion lusittuaan voi ottaa lennon Iraniin. Tervemenoa Axl-Piidör-Trevor.
Ei ole ihan uteliaisuudesta ei tarvitse aina se on se.
Hups, viesti tuli kahteen kertaan.
T: 4
Tunnetko miehen vai miten osaat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko miehen vai miten osaat sanoa?
En tunne Axlia, ihan yleisesti ottaen en olisi osannut odottaa tällaista.
Ap
Koko Axl-juttu on täysin liioiteltu. Syytän enemmän roskamediaa kuin Axelia, kun eivät voi selvästi häiriintynyttä, jopa sairasta miestä jättää rauhaan uutisoinnilta. Antaa oikeuslaitoksen hoitaa homma loppuun. Koko Axl on toistaiseksi täysin ignoorattava.
Koko juttu ihan mennyt ihan överiksi. Käy sääliksi Axlia :(
Eihän tässä ole käynyt mitään kenellekään, eri asia jos videot olisivat vaikka vuotaneet. Selvittiin säikähdyksellä. Parempi olisi jos annettaisiin koko jutun olla ja säästettäisiin resurssit oikeiden rikosten ratkaisemiseen.
Mitä jos Axl onkin pohjimmiltaan hyvä tyyppi, joka on vain jo nuorena ajautunut vääränlaisten mentoreiden ja mediayhteyshenkilöiden seuraan?
En minäkään. Tyypinhän täytyy olla täys naisvihaaja, kun suoltaa tällaisia "suojaudun raiskaussyytöksiltä" juttuja, uskoi hän siihen itse tai ei. Siis narsismin lisäksi. Nyt meno on tosin jo sellaista, että epäilyttää vahvasti kyseisen henkilön koko mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole käynyt mitään kenellekään, eri asia jos videot olisivat vaikka vuotaneet. Selvittiin säikähdyksellä. Parempi olisi jos annettaisiin koko jutun olla ja säästettäisiin resurssit oikeiden rikosten ratkaisemiseen.
Sinun sänkypuuhiasi saa kuvata mielin määrin?
Axl voisi kääntää tämän vielä voitoksi alkamalla esittää entistäkin tyhmempää. Trevorina kirjoittelussa oli jo huomattavaa komedia-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Axl voisi kääntää tämän vielä voitoksi alkamalla esittää entistäkin tyhmempää. Trevorina kirjoittelussa oli jo huomattavaa komedia-arvoa.
Joo, tästä voisi lähteä vähintään youtube-koomikon ura, jos Trevor alkaisi julkaista videoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun sänkypuuhiasi saa kuvata mielin määrin?
Axl oli itse aktissa mukana. Tää on niin paisuteltu juttu. Epämiellyttävää näille naisille mutta tuntuu että muut ulkopuoliset ottaa vähän liiankin henkilökohtaisesti. :)
Miten te vieläkin jaksatte jauhaa samasta?
Löytääkö Axl enää mistään panoseuraa? Vai tyytyykö runkkailemaan videoimansa matskun äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö Axl enää mistään panoseuraa? Vai tyytyykö runkkailemaan videoimansa matskun äärellä?
Varmasti löytyy, julkkistyrkkyjä jonoksi asti!
Toivotaan.