Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISTEN V TAPAAMINEN Helsingissä

20.02.2006 |

[color=green]Kiitos tämänpäiväisestä tapaamisesta! Uutta voisi alkaa sopia hetimiten.

Sopivia paikkoja & päiviä saa ehdottaa. Ja kaikkihan on tietysti varauksella " jos en ole vielä synnyttämässä" . Jo vauvan saaneet ovat tervetulleita mukaan tietysti myös!

Mitenkä sovittiin edelliskerralla paikat keskusta/ itäkeskus, oliko vuorotellen? Mulle keskusta parempi mutta tuun kyllä Itikseen myös (sitten vaunujen kanssa nimittäin saadaan alkaa oikeasti miettiä minne kaikki sovitaan;)

Ehdotan treffejä heti parin viikon päähän eli maaliskuun alkuun, olisiko heti ma 6.3.? Ilta-aikakin sopii mainiosti.

Ehdotuksia, kiitos.

Caddie[/color]

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Jumbo olisi paras vaihtoehto, mutta muutkin kyllä käy ja klo 12/13 olisi ihan hyvä aika. Ma 6.3 onkin jo rv 40+1, joten toivottavasti en pääse mukaan=)

Vierailija
2/44 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en viimeksi päässyt. Itis tai Jumbo molemmat käy. Paremmin ehkä iltasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tietenkään voi mitään varmasti luvata, kuten ei muutkaan. Minulla on jo tuo pikkuinen, mutta tuloni riippuu pitkälti tytön mielialoista ja omasta olostani. Haluaisin kuitenkin kovasti nähdä teitä kaikkia, kun niin pitkään ollaan kirjoiteltu.

Minulle sopii paikkana ihan kaikki, koska autolla olisin kuitenkin tulossa. Ja minunkin kyytiin mahtuu, jos on Espoosta (tai muuten matkan varrelta) tulijoita, mikäli siis olen tulossa.

Meille sopisi paremmin päiväajat, mutta jos päädytte iltaan, niin ei siinäkään mitään. Sitten on suurempi todennäköisyys, että me ei päästä, mutta tuleehan niitä tapaamisia. :)

Lily & tyttö 1vko2pv

Vierailija
4/44 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraavaan sitten tullaan:)

-Santtu ja poika 3vrk

Vierailija
5/44 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse *nostan käden* Jumbolle, muttei tuo Itiskään huono ole. Ja kellonajalla ei niin väliä...

-Monkey-

Vierailija
6/44 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt pääsisin mukaan, kun aikaisemmat kerrat on menny " ohi" . Mä kannatan Jumboa, mutta Itikseenkin pääsen.

-Hömppä-

Vierailija
7/44 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]Mutta näemmekö nyt siis Itäkeskuksessa vai Jumbossa?[/b] Keskustassa siis oltiin viimeksi ja jossain vaiheessa sovittiin, että vaihdeltaisiin paikkaa ainakin keskustan ja Itiksen kesken. [b]Ja mihin aikaan?[/b]

Mukaan tällä hetkellä ilmoittautuneet

caddie

mie_itte81

monkey

pinja72

Minttulia

NapNap

Suhni

fiona77

pikkarainen

oskarinoma

Sport75

-Lily-80

Höpsis-75

Vierailija
8/44 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko voitaisiin paikkaa sopia... [b]Itis[/b] vai Jumbo[/b]?

-monkey-

Vierailija
9/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Itiksessä[/b] vai [b]Jumbossa[/b]?

Vierailija
10/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aika kuin viimeeksi klo. 12?

Vierailija
11/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta mieluummin ehkä kuitenkin Itis. Pääsen kyllä kuitenkin molempiin paikkoihin, joten ei tosiaan ole mikään kynnyskysymys... Klo. 12 sopii.

Suhni

Vierailija
12/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kävisi Jumbo :)

Vierailija
13/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut?

-M-

Vierailija
14/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siellä vois olla hyvä paikka se Fazerin uusi kahvila, Stockan vieressä. On iso ja tosi väljä ja päivisin siellä ei ole juuri ketään.

Sport75

Vierailija
15/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelun vuoksi vaikka Jumbo, mutta meillä 11-12 muskari, joten ehdotan 12.30 jos ei ajalla ole muille väliä!

Pinja

Vierailija
16/44 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonajalla ei ole mulle muuta väliä kuin että mieluummin päivällä.

t: Hömppä

Vierailija
17/44 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa oikeen hyvälle.

Ja toi 12.30 sopii kyllä mulle =)

Täältä suunnalta (tapanila+lähialueet) jos on joku tulossa ja kyytiä kaipaa ni mulle voi ilmottautua :)

-Mie

Vierailija
18/44 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

caddie

mie_itte81

monkey

pinja72

Minttulia

NapNap

Suhni

pikkarainen

oskarinoma

Sport75

-Lily-80

Höpsis-75

Suzy2

Ja ilmeisesti paikkana nyt vuorostaan [b]Jumbo[/b] ja siellä se jonkun ehdottama Fazerin kahvila vaikutti tosi hyvältä ja tilavalta paikalta. Siellä saa niin makeeta kuin suolaistakin syötävää. Ja oisko se aika sitten [b]klo 12.30[/b]? Kommentoikaa!

-Monkey-

Vierailija
19/44 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten tuolla alussa jo kerroin niin mä en pääse Jumboon tulemaan. Ja taitaa olla neuvola-aikakin liian lähellä tuota tapaamisaikaa. Mut voi siis poistaa tuosta listasta. Mutta nähdään sitten ensi kerralla jos paikka silloin on keskusta. Ja toivottavasti silloin sitten jo vauvan kanssa..

Vierailija
20/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lakko alkaa, niin en varmaan pääse paikalle. Mutta katsellaan...