MAALISKUISTEN V TAPAAMINEN Helsingissä
[color=green]Kiitos tämänpäiväisestä tapaamisesta! Uutta voisi alkaa sopia hetimiten.
Sopivia paikkoja & päiviä saa ehdottaa. Ja kaikkihan on tietysti varauksella " jos en ole vielä synnyttämässä" . Jo vauvan saaneet ovat tervetulleita mukaan tietysti myös!
Mitenkä sovittiin edelliskerralla paikat keskusta/ itäkeskus, oliko vuorotellen? Mulle keskusta parempi mutta tuun kyllä Itikseen myös (sitten vaunujen kanssa nimittäin saadaan alkaa oikeasti miettiä minne kaikki sovitaan;)
Ehdotan treffejä heti parin viikon päähän eli maaliskuun alkuun, olisiko heti ma 6.3.? Ilta-aikakin sopii mainiosti.
Ehdotuksia, kiitos.
Caddie[/color]
Kommentit (44)
Tuutte vaikka mun kyydissä sitten. Mä en julkisilla liiku mihinkään;=)
Paikaksi käy mikä vaan, samoin kellonajaksi.
Minulle on lopultakin aika sama missä tavataan, tasapuolisuuden nimissä varmaan olisi sitten Jumbon tai Itiksen vuoro (vaikka keskusta olisikin minulle helpompi). Aikakin on melkoisen sama nyt kun äippäloma vihdoinkin on alkamassa.
Meillä mies oli jo ihan kateellinen kun kukaan ei järkkää isille tällaisia kahvitteluhetkiä... ;)
Suhni
Mulle kyllä sopii tuo uusi ajankohta mutta koska mä joudun ottamaan pojan aina mukaan niin taidan sitten jättää väliin jos ens kerran nähdään Jumbossa tai Itiksessä. Niin kai siitä oli puhetta että siellä olisi ensikerralla treffit. Valitettavasti kumpaankin on meiltä niin pitkä matka että menee turhan hankalaksi, kestää siis tunnin suuntaansa tuo liikkuminen. Varsinkin Jumboon on ihan toivotonta lähteä julkisilla tulemaan. Mutta mä seurailen tilannetta mihinkä päädytte =)