Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISTEN V TAPAAMINEN Helsingissä

20.02.2006 |

[color=green]Kiitos tämänpäiväisestä tapaamisesta! Uutta voisi alkaa sopia hetimiten.

Sopivia paikkoja & päiviä saa ehdottaa. Ja kaikkihan on tietysti varauksella " jos en ole vielä synnyttämässä" . Jo vauvan saaneet ovat tervetulleita mukaan tietysti myös!

Mitenkä sovittiin edelliskerralla paikat keskusta/ itäkeskus, oliko vuorotellen? Mulle keskusta parempi mutta tuun kyllä Itikseen myös (sitten vaunujen kanssa nimittäin saadaan alkaa oikeasti miettiä minne kaikki sovitaan;)

Ehdotan treffejä heti parin viikon päähän eli maaliskuun alkuun, olisiko heti ma 6.3.? Ilta-aikakin sopii mainiosti.

Ehdotuksia, kiitos.

Caddie[/color]

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös [b]Pinja[/b] tuolla aiemmin sanonu, etä hänen kyydillään pääsee?!

-M-

Vierailija
22/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset mun kyydillä Minttulia jos ei neuvola siis oo sulla päällekkäin. Voisin myös koukata Napnapin mukaan. Bussilakkohan alkaa su iltana.

Pitäiskö ma aamuna vielä pikasiesti ilmoittaa kuka on tulossa, kun jotkut ehkä synnärillä tms. niin tiedetään ketä odottaa ja ketä ei?!

Minttulia laitetaan e-mailia asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä tekee pääsemisen aika hankalaksi. HKL:n sivuilla ei ainakaan vielä ole mitään lakosta tai sen vaikutuksista.

Pitäisikö olla joku varasuunnitelma (esim. junaradan varrelta) vai yritetäänkö silti päästä Jumboon? Itselläni voi olla vähän vaikeaa jos bussit eivät liiku, mutta toisaalta jos esim. voisi saada kyytiä joltain juna-asemalta eteenpäin niin sillähän siitä selviäisi.

Suhni

Vierailija
24/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]sori, tällä tietoa jätän myös jumbon keikan väliin, eli mut voi poistaa listalta.

bussilakko on ihan todennäköinen, eli hyvä ajatus toi varapaikan keksiminen, jonka voi konfata sitten su-iltana/ ma-aamuna kun se selviää.

ilmoitan jos oon tulossa kuitenkin, muuten mukavia treffejä teille:)

Caddie[/color]

Vierailija
25/44 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuo lakko nyt sitten sunnuntaina alkaa. Mutta eikös melkein kaikki oo kuitenkin autolla tulossa Jumboon, niin sen suhteen ei ongelmaa ja kun noita kimppakyytejäkin tuntuu olevan tarjolla. Pidetäänkö siis paikka samana? Maanantaiaamuna voidaan tehdä vielä tilannekatsaus, että ketä nyt on mukaan tulossa.

-M-

Vierailija
26/44 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just, että meillähän on maanantaina se himputin isyydentunnustus iltapäivällä. Ehtisin vaan niin pieneksi hetkeksi paikan päälle, etten viitsi tuon nyytin kanssa sitten lähteä. Harmittaa.. Olisi ollut niin kiva päästä tulemaan. No ehkä sitten ensi kerralla! :) Toivottavasti kaikki halukkaat kuitenkin pääsevät tapaamiseen eikä tuo bussilakko vaikeuta suuresti kenenkään kulkemista!

Lily & nyytti

Vierailija
27/44 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]Tällä hetkellä mukaan mun laskujen mukaan tulossa:

mie_itte81

monkey

pinja72

NapNap

Suhni

oskarinoma

Sport75

Höpsis-75

Suzy2

Mutta kuinkas tämä tänään alkava bussilakko sotkee suunnitelmia? Pidetäänkö edelleen kiinni tapaamisesta vai vaihdetaanko kenties päivää?

TAPAAMINEN siis MAANANTAINA 6.3. KLO 12.30 JUMBON FAZER-KAHVILASSA!

-M-

Vierailija
28/44 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tässä tullu taukoo ku aika menee niin äkkii enkä oo jaksanu netissä olla muutenkaan. Voisin tulla tapaamiseen kans ja ku tosta bussilakosta on ollu puhetta niin voisin Tikkurilan asemalta napata mukaan ketkä kyytiä Jumboon tarvii. Lähden sieltä 12:20 punasella maasturilla.

Vierailija
29/44 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tosiaan tulla Seran kyydillä sitten Tikkurilasta niin pääsen paikalle. Yritän löytää punaisen maasturin ja sitä ajavan isomahaisen naisen ;).

Suhni

Vierailija
30/44 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hömppä-

Vierailija
31/44 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kiire viikko, että pääsin vasta nyt tarkistamaan, mihin ja milloin tapaaminen onkaan sovittu. Valitettavasti mun pitää olla jo ip:llä Helsingissä, joten en nyt tällä kertaa pääse mukaan tapaamiseen. Kovasti harmi, kun viimeksi oli kiva kahvitella! Toivottavasti näitä tapaamisia tulee kuitenkin vielä monia, joten tulen sitten seuraavalla kerralla taas mukaan.

Vierailija
32/44 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie jouvun valitettavasti passaan sittenki ton tämän päiväsen kahvittelun.

Nyt on niin heikko happi, huippaa ja oksettaa, että parempi miun pysyä poissa, liekkö tuo vatsuri nyt pyrkimässä takaisin.. :(

Mutta mutta mukavaa kahvittelua muille, jospa sitten seuraavalla kerralla minullaki parempi kunto :)

-Mie

Vierailija
33/44 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monkey

pinja72

NapNap (????)

Suhni

oskarinoma

Sport75

Höpsis-75

Suzy2 (????)

Sera-82

Joten eiköhän me pidetä kahvittelusta kiinni... on se kivaa saada vaihtelua tähän kotiäidin piinalliseen odotukseen. Nähdään!

-Monkey-

Vierailija
34/44 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisin Itistä, mutta muutkin paikat käy. Jumboon vaan joutuu tulemaan seutulipulla, mitä ei bussikorttiin ole ladattu... niinkun aikasemminkin ollaan puhuttu ni vaunujen kanssa sit päästään ilmasiks :) jos vaan bussin kyytiin mahtuu...Itikseen on metrolla kyllä helppo tulla melkein mistäpäin tahansa...

Mie treffailisin mielummin päiväaikaan, nyt kun ei kerran töissä tarvitse olla ;)

Vierailija
35/44 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meijän joskus nähdä miestenkin kanssa, kun kerran tuo [b]Suhnin[/b] mies sellaista oli toivonut... nehän voi perustaa omaa iskäklubin :)

-M-

Vierailija
36/44 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille eilisen tapaamisesta! Se olikin viimeinen sairaslomapäiväni ja nyt alkoi oikea äitiysloma.

Itse tulisin mieluiten tapaamiseen Jumbon, mutta vielä ennen vaunujen kanssa liikkumista keskustakin käy oikein hyvin. Itikseenkin pääsen jatkossa paremmin vaunujen kanssa omalla autolla täältä " maalta" Tuusulasta.

Vierailija
37/44 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainaki oikeen hyvin.

Ajalla ja paikalla ei oo mulle niin väliä, mie pääsen kyllä helposti keskustaan sekä itikseen ja autolla kyllä melkeen minne vaan, jos vaan perille löydän :)

Sitähän on kehuttu sitä sanomatalon , olikos se Wayn' s coffee vai mikä lie, että sinne mahtus ja vaunujenki kanssa.

Onko kellään kokemusta?

-Mie

Vierailija
38/44 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu maaliskuisten kanssa kahdesti sanomatalon waynessä, ja tulevaisuudessa ollaan varmaan useasti (koska se tosiaan helppo paikka vaunujen kanssa) joten jos otetaan nyt vielä joku toinen paikka ennenku ollaan kaikki neli(tai kolmi)pyöräisillä liikenteessä:)

C

Vierailija
39/44 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo sai paljon kannatusta viimeksi, kun Kamppiin sitten päädyttiin. Mullekin ihan sama missä. Laitan kuvat kaikille, kun monkey päivittää listan.

Vierailija
40/44 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viimeksi, että vuoroteltaisiin paikoilla Keskusta/ Itäkeskus ja tosiaan tuo Jumbokin oli suosikkilistalla viimeksi. Mulle parhaiten sopis [b]Jumbo[/b] tai sitten [b]Itäkeskus[/b]... oisko nyt jommankumman niiden vuoro? Ajankohdaksi sopii maanantai 6.3., jos vaan enää siinä vaiheessa pääsen liikkumaan näiden kipujen kanssa :(. Eikä tuolla kellonajallakaan niin väliä, jos päivällä nähdään, niin sitten tuun neidin kanssa, mutta jos illemmalla, niin mies voi hoitaa neitiä.

-M-