Millaista hoitoa sun lapsesi on vailla, jos lapsen hoitajan seksuaalisella suuntautumisella on jotain merkitystä? - Kannattaa varmaan sopia tarkemmin "hoito kuvioista" muutenkin sitten, niin ei tule pettymyksiä.
Millä sen teoriassa estää? Kun aika vaikea on jokaiselta alan ammattilaiselta tentata seksuaalinen suuntautuminen.
No käytännössä siten että lastenhoitajan paikan ollessa auki kysyt ensimmäisenä seksuaalista suuntautuneisuutta. Niin minä teen. Mitäs sitä kiemurtelemaan.
Millä sen teoriassa estää? Kun aika vaikea on jokaiselta alan ammattilaiselta tentata seksuaalinen suuntautuminen.
No käytännössä siten että lastenhoitajan paikan ollessa auki kysyt ensimmäisenä seksuaalista suuntautuneisuutta. Niin minä teen. Mitäs sitä kiemurtelemaan.
Työnantaja ei saa kysyä tuollaista intiimiä kysymystä. Tai saa, mutta silloin saa työnhakija vähän valehdellakin. ;)
Mistä toi juttu sulle ap. nyt tuli edes mieleen,eihän ainakaan täällä nyt kukaan homoseksuaali mies ole kysynyt sulta pääsiskö se hoitaan sun lasta? Mistä se olis ees tienny ? (Onks'sulla muuten ees lasta?) Ei sun tarvii tosta mitään valitella eikä kukaan täällä sun valittelujas siitä (tai mistään tommosesta yleensäkään) edes kaipaa.
Sivut
Valitettavasti.
No selvä, ton asian varmistaminen on varmaan siellä porvoosakin aika koominen tapahtuma.
Kaikki julkkisten miehetkin pettävät lastenhoitajan kanssa. Huomaavaista sulta.
Valitettavasti taas näitä samoja. Eikö riittäisi jo ?
Millaista hoitoa sun lapsesi on vailla, jos lapsen hoitajan seksuaalisella suuntautumisella on jotain merkitystä? - Kannattaa varmaan sopia tarkemmin "hoito kuvioista" muutenkin sitten, niin ei tule pettymyksiä.
Entä hetero mies? Tai lesbo nainen?
Saahan sitä haluta. Varmaan onnistuukin, jos palkkaat hoitajan itse.
No miten olis tällainen lesbonainen ?
Tai jaa,en nyt ehkä sittenkään taitaisi tulla...
Vie kuule vaan sittenkin ihan vaan te-toimistoon se ilmotukses tolla haulla,kyllä ne siellä varmasti neuvoo...
Kelpaako kuka tahansa heteronainen vai pitääkö olla lihaasyövä ja valkoinen?
Miten ajattelit estää sen että lastasi voisi hoitaa mies joka on homoseksuaali? Päiväkodissa ei ainakaan voi valita kuka saa hoitaa lasta.
Toki jos itse palkkaa lapselle kotiin hoitajan, niin toki silloin voi palkata vaikka tanssivan apinan jos niin haluaa.
Lapsesi tulee törmäämään ihmiselämän monimuotoisuuteen ennemmin tai myöhemmin. Sinun vastaan pyristelysi on turhaa.
Työnantaja ei saa kysyä tuollaista intiimiä kysymystä. Tai saa, mutta silloin saa työnhakija vähän valehdellakin. ;)
Vaikuttavatko myös ihonväri, uskonto, etninen tausta, hiusten väri ja musiikkimaku?
Entä poliittinen kanta?
Entä opettajaksi, miten sen meinaat hoitaa. Meillä lesbonainen opena
Mistä toi juttu sulle ap. nyt tuli edes mieleen,eihän ainakaan täällä nyt kukaan homoseksuaali mies ole kysynyt sulta pääsiskö se hoitaan sun lasta? Mistä se olis ees tienny ? (Onks'sulla muuten ees lasta?) Ei sun tarvii tosta mitään valitella eikä kukaan täällä sun valittelujas siitä (tai mistään tommosesta yleensäkään) edes kaipaa.
Sivut